Страница 2 от 2

Публикувано на: 04 Фев 2010 10:42
от newmiro
баща ми има джип Нисан Патрул, 1990г., 24 волта. работата е подобна. когато го взехме беше с различни акумулатори, и после се оказа, че по каталог са по-малки. взехме такива каквито дават по каталог за автомобила и нещата се оправиха. въпреки това, когато е по-студено и не е каран известно време, акумулаторите падат, но обикновено пада само единия. не знам дали това е нормално, но го приемам, защото автомобилът е сравнително стар и не е каран известно време, за това падат акумулаторите. на нови джипове, на 12 волта, също съм бил свидетел, че ако не се кара известно време, период от седмица или повече, пак могат да се наблюдават подобни истории. хубаво е да имаш кабели, за да могат да ти дадат ток, ако имаш спешна работа. все пак това са големи машини в повечето случаи с големи двигатели и изискват стабилни акумулатори, и само няколко волта спад в напрежението оказва влияние. разбира се на по-новите автомобили не е така.
но навсякъде където продават акумулатори трябва да могат да ти дадат качествен съвет, стига хората там да са наясно с работата си, а не само да те облъчват да си купиш акумулатори. на колко години са ти текущите акумулатори? по каталог ли са купени, т.е. точно за този автомобил? в гаранция ли са? може би имаш нужда от качествен магазин за акумулатори и/или добър жичкаджия. :thumbsup: