Публикувано на: 26 Яну 2010 13:59
на времето като карах едно Пунто 1.1 енжексийка, ми откраднаха капачката на една бензиностанция, след което купих за 6лв такава калпава.Пунтото точно както казваш като го покараш повече от 30мин, почваше да глъхне да кашля и да се шашка, та ходих по майстори налево надесно докато изхарчих 200лв за диагностики и глупости и накря на чичо ми от селото негов авер ме отвори със тел прекарахме през капачката та уплатението да не прилепва за да излизат газоветеslowtraveler написа:Левин, не се заяждай с човека - явно не си страдал от калпава капачка.levin86 написа:laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
да си чувал за безнинови изпарения? вакуум вика biggrin.gif , не е вакум а разширен въздух в смес с изпарения от безнина в резрвоара, а това "забавяне" което те притеснява е от хубавия бензин в България....
Изпаренията в никакъв случай не могат да компенсират консумирания бензин, и затова обикновено се получава вакуум (ако няма някаква допълнителна вентилационна система на резервоара, или такава, създаваща над-налягане). Пример - вартбург, който след изминати 50-60км започна да губи мощност и изгасна. След почивка 5 минути запали нормално. Измина 5-8км, и историята се повтори. Като изгасне, и го запалиш след 30-40 сек, поддържа само празен ход. Дадеш ли му газ - изгасва. Типичен пример за недостиг на гориво. Реши се с дупка, направена с пирон в капачката.
Та проблема с калпава капачка(неработещ клапан) се проявява при по-сериозна консумация на гориво - дълъг път, голямо продължително натоварване, и на високи обороти...
А в случая с Авенсиса налягането не се получава от изпарения.![]()
Понякога 'прихлъцване' се получава при прехвърлянето на VVT-i на друг режим (а това обикновено става около 2-3х.об...)
мисля че е подобен случая на варбърджинито
