Страница 2 от 2

Публикувано на: 26 Яну 2010 13:59
от levin86
slowtraveler написа:
levin86 написа:laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
да си чувал за безнинови изпарения? вакуум вика biggrin.gif , не е вакум а разширен въздух в смес с изпарения от безнина в резрвоара, а това "забавяне" което те притеснява е от хубавия бензин в България....
Левин, не се заяждай с човека - явно не си страдал от калпава капачка.
Изпаренията в никакъв случай не могат да компенсират консумирания бензин, и затова обикновено се получава вакуум (ако няма някаква допълнителна вентилационна система на резервоара, или такава, създаваща над-налягане). Пример - вартбург, който след изминати 50-60км започна да губи мощност и изгасна. След почивка 5 минути запали нормално. Измина 5-8км, и историята се повтори. Като изгасне, и го запалиш след 30-40 сек, поддържа само празен ход. Дадеш ли му газ - изгасва. Типичен пример за недостиг на гориво. Реши се с дупка, направена с пирон в капачката.
Та проблема с калпава капачка(неработещ клапан) се проявява при по-сериозна консумация на гориво - дълъг път, голямо продължително натоварване, и на високи обороти...
А в случая с Авенсиса налягането не се получава от изпарения. :thumbsup:
Понякога 'прихлъцване' се получава при прехвърлянето на VVT-i на друг режим (а това обикновено става около 2-3х.об...)
на времето като карах едно Пунто 1.1 енжексийка, ми откраднаха капачката на една бензиностанция, след което купих за 6лв такава калпава.Пунтото точно както казваш като го покараш повече от 30мин, почваше да глъхне да кашля и да се шашка, та ходих по майстори налево надесно докато изхарчих 200лв за диагностики и глупости и накря на чичо ми от селото негов авер ме отвори със тел прекарахме през капачката та уплатението да не прилепва за да излизат газовете

мисля че е подобен случая на варбърджинито :)

Публикувано на: 26 Яну 2010 14:49
от slowtraveler
levin86 написа:....със тел прекарахме през капачката та уплатението да не прилепва за да излизат газовете ...
Случката е същата, само дето причината не е, че няма откъде да излязат газовете (парите), а че няма откъде да влезе въздух на мястото на измукания/изгорения бензин. Парите не могат да компенсират такъв обем. Та когато бензиновата помпа достигне своя лимит на допустима разлика в налягането (вход/изход), просто не може да подаде бензин към горивната система. Докато при Авенсиса има система за вентилация на парите в резервоара, и периодично парите се изгарят, като се заместват май с изгорели газове. Та тези вкарани газове 'надуват' резервоара, и на бензиностанция ясно се чуват излизащите пари/газове...

Публикувано на: 26 Яну 2010 17:04
от Petrov_gb
scorpion написа: По-добре закарайте колата на диагностика в оторизиран сервиз, ако ви притеснява !
Дори и да отиде на диагностика, много рядко може да има грешка запаметена в ECU-то на колата, а да няма светната лампа на таблото за такава. Освен ако в този сервиз не са оправяли такъв проблем (ако вобще има) на-дали ще ти помогнат, най-вероятно ще ти сменят свещите за да ти земат някой лев и ще те пратят да си ходиш а, като не се е оправило ще ти кажат че тей-или-иначе свещите са били за смяна. :)

Публикувано на: 26 Яну 2010 17:21
от Raya
DJaMBaZza, и аз като седнах за първи път в Авенсиса си мислех, че нещо не му е наред. Колегата slowtraveler е прав, тази кола почва да напъва след 3000 оборота.......затова я карам в по-високи обороти и си ок.

Публикувано на: 26 Яну 2010 20:06
от DJaMBaZza
благодатя на всички за мненията ,ако имам други въпроси ще питам smile.gif