Страница 2 от 2
Публикувано на: 25 Яну 2010 15:28
от reedy
В момента мисля ,че софийският дилър дава гаранция за такива коли...В целият европейски съюз е така....
Публикувано на: 25 Яну 2010 15:38
от slowtraveler
Според мен потърси върнат лизинг, а не buy-back....
Върнатия лизинг може да е на доста ниска цена (лизинговата компания има интерес да си получи нейния остатък, а бившия собственик може да е платил голяма част)..
Докато при buy-back често представителите надуват сериозно цените, защото 'колата е сервизирана от тях', като че ли лизинговите не са сервизирани при тях...
Но и двата варианта са за по-нови автомобили, и не съм сигурен дали сумата ще те устрои, щом си се ориентирал към вариант като първия Авенсис....
Иначе за тест-драйв - предполагам, че все някой от колегите в Бургас има такъв авенсис и ще може да удари едно рамо

Публикувано на: 25 Яну 2010 17:37
от Petrov_gb
Дали е бай-бек или кеш или лизинг, всичко зависи как е карана и как е потдържана.
Доколкото обслужване , за моя авенсис като го взех втора употреба на 150к направих обслужване (ремъци (и трите) , ролки, масла, всички филтри и 2 тампона на торсиона) ми излезе околко 700 лв.
Има
Публикувано на: 25 Яну 2010 18:18
от muf
Модела който търси колегата е доста стар за да има върнати (иззети) от лизинг.
Има обаче доста Королки около 2004-2006 за по 12-13000 лв.
Иначе за Авенсис 1 има оферти от първи собственици, което за мен си е най-добрия вариант за покупка на втора употреба кола
Публикувано на: 25 Яну 2010 20:01
от Kiki
slowtraveler написа:Пробвах и най-новия авенсис като става въпрос за сравнение (150 дизел), и ефекта бе същия...
Е, това вече е абсолютно тенденциозно
Новия Авенсис е абсолютно стабилен автомобил. Карах го 400 км. и мога да ти кажа, че маздата трябва до е правена в друга галактика, щом е по-добра.
Тук вече се изложи.

Публикувано на: 25 Яну 2010 21:26
от slowtraveler
Кики - за да не цапаме темата на човека - имаш ЛС biggrin.gif
Публикувано на: 26 Яну 2010 16:44
от gena_bs
Благодаря колеги!
Таванът ми е 10000лв. с първоначалното обслужване, разходите по прехвърляне, данъци, регистрация, застраховки и 4 нови гуми.
Последните ще ги купувам само ако се налага, естествено!
Ако правилно смятам, цената на самата кола не трябва да е повече от 8K!
Публикувано на: 26 Яну 2010 16:55
от Petar
Do 10 000 mojeh da vzemeh po4ti perfekten Avensis 1 ot polednata godina na proizvodstvoto mu
Публикувано на: 26 Яну 2010 18:07
от Petrov_gb
10 хиляди с твърде много за Авенсис 1 втора ръка колкото и да е перфектен, все пак клоним към на автомобил на около 8 години.
Публикувано на: 26 Яну 2010 20:01
от gena_bs
Да, направо си е 8 годишен...
Написах цифрите, за да ви ориентирам просто. А и това е абсолютният максимум.
Разбира се, ако може да се намери Avensis 2 за тези пари - още по-добре!

Но не ми се вярва!
p.s.Коригирах си сумата в предния пост - 8к за самия автомобил!
Публикувано на: 26 Яну 2010 20:20
от MX5
slowtraveler написа:MX5, в голяма грешка си човек.... Мазда6 е една от малкото, която допълнително свали килограмите на новия модел (и бе повод за голяма гордост от японците - обявиха, че са го направили с по-качествена стомана, увеличавайки якостта на огъване, и в същото време преизчисляване и оптимизиране на силовите елементи). В момента доколкото си спомням двулитровата бензинка е 1295кг, което не е никак много за автомобил от този клас (не съм сигурен дали не е и най-леката)...
Предното окачване е много здраво, като в последния модел пак има видоизменения - предната шестичка имаше два ябълковидни болта на долния носач към главината, докато при новата възела е видоизменен и сега решението е с един ябълковиден болт там (и пак няколко лоста и тежести за оправяне на баланса около долния носач)... Абе аз се изумих като видях предното окачване - явно доста е мислено и тествано. Например щока на амортисьора в долната си част се раздвоява, обхождайки по този начин полуоската и долния носач, и след това пак обединява в от долната страна на долния носач. Това са все скъпи решения, но явно има ефект от тях, защото пътното поведение си е на 6+ ...

Маздата е по-лека от конкуренцията на Тойота и Хонда - спор няма. Тегло и динамика са двете неща с основен приоритет в Мазда - ако не беше тая ниша, да са глътнали водата досега
За динамика имах предвид различните поколения 6-ци.
Вярно минаха от МакФерсън на дабъл уишбон отпред, но пък за сметка на това колата последните две поколения качи кила. Така, че нещата с fun to drive се изравняват - едното за сметка на другото. През 90-те двулитровите шестици бяха 2700 паунда, а последните две поколения под 3000 паунда не падат. От последното, двулитровата европейска, която се води за най-леката (и по-лека от предпоследното поколение както спомена), също мисля още си е към 3000.
Иначе за комфорт, безопасност (бъкана с еърбаци, т.н.) - новите са по-добре от старите, които даже почти нямат изолация.
Но в крайна сметка - нова, стара - все си е параход. Е, по-малък параход от Авенсис, Камри & Акорд ... laugh.gif
Знам за главината на амортесьора и т.н.
Тука имаме подробни диаграми на всички Мазди и редовно се ровя из тях. Ей го предното окачване на последния шестак:
https://www.mazdamotorsports.com/wcssto ... 1_1000.gif
Публикувано на: 26 Яну 2010 20:29
от slowtraveler
MX5 написа:Но в крайна сметка - нова, стара - все си е параход.
Ха ха - разби цялото автомобилостроене с тази приказка laugh.gif biggrin.gif
Но си абсолютно прав - амбицията на този клас съвсем не е динамика или спорт... В класа са просто удобните семейни седани
Много благодаря за линка с окачването - наистина не се бях заравял толкова навътре и ми бе интересно да го разгледам

Публикувано на: 27 Яну 2010 10:10
от max-2
Окачването е подобно на Алфа 156, но там частите са боклук и на всяка смяна на масло се сменят я носачи, я тампони, я всичко наведнъж. Имам приятел с такава алфа, с него се виждаме най-често като дойде време да оправяме 156-цата в канала, като след това се местим на на масата и.....
Трябва да му кажа за маздата ако може да взаимства някакви тампончета

, че не е човешко да буташ предния мост през 10-ина хиляди км.