Страница 2 от 2

Публикувано на: 18 Яну 2010 19:27
от Uncle Dido
Колега, за всеки случай да ти видят катализатора в сервиз за гърнета, че може да се е запушил тотално.

Публикувано на: 18 Яну 2010 19:47
от nikolov22
Fido Dido написа:Колега, за всеки случай да ти видят катализатора в сервиз за гърнета, че може да се е запушил тотално.
погледни отдолу маркуча които е преди дросела там е малко калпаво хванато и доста често се вади

Публикувано на: 18 Яну 2010 21:06
от varkolak666
kolega pogledni filtera va v rezervara moje tam da eproblema ako e zatisnat nai veroeiatno ili pompata si e oti6la
rolleyes.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 21:07
от Creep
Случайно да си сменявал ангренажен ремък наскоро?

Публикувано на: 18 Яну 2010 21:21
от zi_zi_top
Този нещастен човечец ще предпочете да влезе в психиатрична клиника или да продаде колата вместо да провери толкова разнопосочни идеи ... :argue:

Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ... sad.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 22:18
от sacho7803
мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин sad.gif

Публикувано на: 18 Яну 2010 22:27
от kopeldaka
sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин sad.gif
Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.

Публикувано на: 19 Яну 2010 00:04
от Nedkow
martod написа:
Nedkow написа:Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра :whistle:
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа wink.gif
Защото едното е свързано с подаването на въздух, другото с подаването на гориво... :whistle:
Никоя кола не може да върви само с гориво или само с въздух... tongue.gif
А относно кое ще лимитира колата ако не компа, откачи си маркуча от турбината или от интеркулера и покарай така и сам ще разбереш кое ще я лимитира... smile.gif

Колега тези експерименти си ги направи ти и ми кажи какви обороти достига автомобилът ти и тогава сте продължа безмислиния коментар :whistle: :whistle: laugh.gif

Един жокер за филтъра проблема е внезапен wink.gif
и да ти обесня:
ако е филтъра колата няма да вдига и 2000оборота и въобще няма да са лимитирани а ще ги достига трудно

Ако е турбо най добре си откачи някой маркуч ако случайно караш турбинирана кола и ще разбереш wink.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 00:10
от Nedkow
zi_zi_top написа:Този нещастен човечец ще предпочете да влезе в психиатрична клиника или да продаде колата вместо да провери толкова разнопосочни идеи ... :argue:

Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ... sad.gif

Вслушай се в това :thumbsup:

Отивай в сервиз тук по никакъв начин неможем да ти помогмен да си оправиш колата :thumbsup:

ние ще организираме залагания, а ти ще кажеш кой печели и взема джакпота smile.gif

Публикувано на: 19 Яну 2010 17:34
от varkolak666
kolega imah benzinovo bmw s sa6tiat problem s hodene po makite i hiladi servizi nakraia se okaza benzinova pompa nedava6e neobhodimoto naliagane i nemojeh da vdigna pove4e ot 3000 oborota.neznam tvoia dizell kak e no e ne6to ot gorivoto ne e turbo s sigornost izmeri naliageneto na pompata i 6te razbere6.

Публикувано на: 19 Яну 2010 21:57
от sacho7803
kopeldaka написа:
sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин sad.gif
Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.
:thumbsup: абсолютно прав.няма ВАГ дето да не прави проблеми biggrin.gif