Публикувано на: 18 Яну 2010 19:27
Колега, за всеки случай да ти видят катализатора в сервиз за гърнета, че може да се е запушил тотално.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
погледни отдолу маркуча които е преди дросела там е малко калпаво хванато и доста често се вадиFido Dido написа:Колега, за всеки случай да ти видят катализатора в сервиз за гърнета, че може да се е запушил тотално.
Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин
martod написа:Защото едното е свързано с подаването на въздух, другото с подаването на гориво...Nedkow написа:Аз само да питам защо кола да не може да вдига 4000 оборота ако неработи турбо или е запушен филтъра![]()
Кое е това нещо което ще лимитира колата, ако не е компа![]()
Никоя кола не може да върви само с гориво или само с въздух...![]()
А относно кое ще лимитира колата ако не компа, откачи си маркуча от турбината или от интеркулера и покарай така и сам ще разбереш кое ще я лимитира...
zi_zi_top написа:Този нещастен човечец ще предпочете да влезе в психиатрична клиника или да продаде колата вместо да провери толкова разнопосочни идеи ...![]()
Колега, колкото и скъпи да са сервизите ще ти я ремонтират по-бързо и по-евтино /като вземам предвид щетите, които ще нанесеш на колата/, отколкото ако се информираш за техническите характеристики, настройки и реглажи на всички посочени възли и детайли. Да не говорим, че си трябва и диагностична техника за повечето тестове ...
kopeldaka написа:Без да те познавам съм почти сигурен, че преди Тойотата си карал някой Фолксваген или Ауди ТДИ. Всички тези неща и аз съм ги научил от същото.sacho7803 написа:мога да се хвана на бас че колата влиза в сервизен режим от проблем в турбо-управлението.никви дюзи катализатори нафти и други простотии.елементарно е.....стига да знаеш кво и къде да гледаш.доста турбинирани дизели съм имал и им знам слабите места--или спукано мъркуче по вакууум управлението или спукан магистрален или клапанчета или геометрия---лошото е че има глупави майстори дето се пишат за реномирани монтйори и почват----1-сменяме ел.клапан 2-чистим геометрия 3-дебитомер-------------минах по тоя път и се научих сам да си оправям турбинираните печки biggrin.gif даже ми е жал вече че минах на бензин