Страница 2 от 2
Публикувано на: 02 Фев 2010 12:08
от newmiro
колеги спрях се на Exedy за сега, добра марка е, японска... малко по-скъпа от Валео, мисля че едобър избор. като направя смяната по-нататък ще пиша отзиви. не съм решил още твърдо, но май това ще е. иначе проблем ли е да си карам със стария съединител още малко време? притриса от време на време...

Публикувано на: 11 Фев 2010 14:43
от newmiro
колеги, Exedy ще е, ще го сменям следващата седмица. интересното е че за смяната ми искат едни и същи пари в сервиза на Тойота варна и други сервизи. За това си мисля да го направя в тойота. какво ще ме посъветвате?
и още един въпрос: казаха ми че при смяна на съединител може да им разлика в твърдостта на педала на газта, вярно ли е и дали ще е различно при двете марки, Exedy и Valeo?
Благодаря предварително!
П.С> вече почва да откача още при 2500об./мин. дори не при много газ

, за смяна е

Публикувано на: 11 Фев 2010 16:49
от DMDimitrov
Тя и моята корола притриса при потегляне, но само като е студена, като загрее мотора - няма проблем... не знам дали симптомите са на износен съединител, но май на там отиват нещата. Трябва да се поинтересувам за цени на целия комплект.
Публикувано на: 11 Фев 2010 18:40
от newmiro
твоята е с различен двигател обаче, и може би моделът на съединителя ще е различен. иначе моята не при потегляне, ами при подаване на газ, повече от малко почват да играят оборотите, а при подаване на доста газ, направо си тресе и играят оборотите

Публикувано на: 12 Фев 2010 02:58
от Me4oKyX
Exedy - определено повече ми допада марката

Валео са доста добри, но при избор, бих взел Еxedy

Колко пари ти искат тук за комплекта?!

Публикувано на: 12 Фев 2010 09:41
от newmiro
220 валео, 270 екседи.
като валео го намерих и за 200.
и двете оферти са от колеги от форума:)
Публикувано на: 22 Фев 2010 20:12
от newmiro
взех си Exedy, от колегата Kiko, днес ми го смениха за половин ден в тойота. много по-лесно се натиска и ще кажеш че колата има повече мощ от преди. преди все едно не захапваше и имаше едни чуденета около реалните обороти. сега си зацепва от раз и бяга напреде:)))
колегата предлага разнообразие от части на добри цени, възползвайте се
П.С> казаха ми че по стария съединител няма някакви сериозни следи от износване, но засега е налице по-добрия вървеж. утре ще я пробвам в по-високите обороти, но от сега си мисля че проблемът (трябва да) е решен:)
Публикувано на: 24 Фев 2010 17:17
от desotodorov
...нямал сериозни следи от износване, хм, това е интересна констатация...т.е. - най вероятно не е бил исносен феродовия, ама странно тогава - за да ти приплъзва при по-голямо натоварване - все едно пружината не е притискала достатъчно силно, не съм сигурен че това е възможно да стане...ама както и да е ... сменил си го вече, дано всичко е наред отсега нататък.
Ами я вземи прати на лично, координати на колегите с които си имал контакти и са ти помогнали с частите, че и на мен ще ми се наложи един ден...не след дълго предполагам

Публикувано на: 27 Фев 2010 17:18
от newmiro
познат ми каза, че щом е "изтървало" от скорост особено при по-високите обороти, значи най-вероятно е притискател. сега преоткрих мощността е еластичността на королката:)
преди съединителя отлепяше горе, в почти крайно положение. сега отлепя ниско долу, трябва винаги да е натиснат докрай съединителя и няма много свободен ход за смяна на скорост както преди.
П.С>писах ти л.с.
Публикувано на: 02 Мар 2010 21:14
от juvefen
Здравейте,
Аз сам нов тук и сравнително от скоро имам Тойота Корола D4D 116 к.с.
Мисля че съединителя ми е заминал, при рязко натискане на газта двигателя се изфорсира и след това оборотите падът, също така се усештат и леки вибрации в педала. Ходих на няколко сервиза и ценат за съединител която ми казаха се върти около 1500 - 2000 лв. с маховика. Аз обаче незнам дали тя е с дъмферен маховик и дали е отишъл, а единственият начин да се разбере е да се отвори. Колата е произведена 07.2003 г. Ако някои може да ми помогне да резбера "къде е истината" ще бъда много благодарен.
Публикувано на: 03 Мар 2010 08:54
от newmiro
не се знае дали е заминал, трябва да се отовори. поши на Kiko и на InchHigh (пък провери и другите оферти в раздела магазини/сервизи) за оферти;) успех

Публикувано на: 04 Мар 2010 09:34
от desotodorov
...бе тоя демпферен маховик, кой го измисли, мама му стара...преди дизелите бяха с обикновени маховици т.е. - с един скъпоструващ проблем по-малко. Според мен при теб просто се иска смяна на съединителя. Тоя демпферен маховик дето се опитват да ти го пробутат е с доста дълъг живот, поне при Пежата дизел, колегите се оплакват при коли минали над 200 000км (че най - вероятно са и над 400 000). Освен това споделят нещо за скърцане в такт с оборотите...при теб има ли такова нещо?
Публикувано на: 07 Мар 2010 00:48
от juvefen
Напълно сам сагласен с теб " за скъпоструващият проблем при дизелите ", но въпроса си остава къде да намеря съединител на добра цена и съответно сервиз. Не съм очаквал, че само съединител и смяна струват над 1000 лв. Теа хора за финансова криза не са ли чували ? Скърцане не, само вибрации в педала.