Страница 2 от 2
Публикувано на: 21 Яну 2011 00:33
от Akima
Тази цена от под 30 лева за горивен филтър и на мен ми е интересна.Иначе и аз карам с филтър JapanParts за 14лв. и филтър за купе Bosch за 21 лева.

Публикувано на: 21 Яну 2011 16:25
от iovkito
Bass_Man написа:Йовки я кажи каква е логиката с лято зима , че нещо не мога да я разбера от вискозитетите които си дал ?
kickata - ти си първия човек в този форум , който пита какво масло да си сложи !

Така ме посъветваха , да карам с по-гъсто масло през лятото , а дали има смисъл си нямам и представа. Нито 5w40 нито 5w30 го гори от смяна до смяна , така че е без голямо значение за мене.
За горивния филтър - сещам се , че на кутията пишеше , че е произведен в Англия , но не се сещам за марката. Днес или утре ще погледна под капака какъв е. За филтрите - купувам ги от Косер . Имам едно въпросче към по-знаещите - като сменях горивния филтър , в него има някакъв датчик , не го знам за какво е и имаше някаква инструкция на филтъра , какво да се прави , ако запалим колата след смяната и лампата за горивото свети. Общо взето от инструкцията не разбрах нищо и след смяната си запалих колата и при пълен резервоар лампата действително светеше и стрелката беше забита най-долу. Нямах време да се занимавам и тръгнах на път - след 20 км каране стрелката постепенно се качи догоре и се оправи. От тогава няма никакви проблеми с нивото , появи се единствено след смяната. Как може да се предотврати това?
Публикувано на: 21 Яну 2011 16:49
от mitoko
как разбираш кое масло е по-гъсто и защо е по-добро от рядкото ???????
Публикувано на: 21 Яну 2011 17:02
от iovkito
Това беше съвет от човек , който продава масла . Не знам вярно ли е или не , не ми е това работата. Доверил съм му се и досега съм нямал проблеми.
Публикувано на: 21 Яну 2011 17:45
от jim_beam
ами за в бъдеще да знаеш- 5w30 и 5w40 са еднакво гъсти,виж 5w40 и 10w40 не са!

Публикувано на: 21 Яну 2011 18:18
от Bass_Man
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=14926
Ето тук има тема специално за това и да не слушаш "лелките" по магазините .
5w30 и 5W40 са еднакво "гъсти" на студено ( преди да загрее колата ) и 5W40 е по "гъсто" когато колата загрее . Така , че няма никакъв смисъл от 5W30 освен ако не гониш някакви емисии и икономия .
Публикувано на: 21 Яну 2011 18:58
от mitoko
iovkito написа:Това беше съвет от човек , който продава масла . Не знам вярно ли е или не , не ми е това работата. Доверил съм му се и досега съм нямал проблеми.
едно е да не разбираш а друдо е да НЕ ИСКАШ ДА РАЗБЕРЕШ .... до тук показваш упорито ,че не желаеш да се обогатиш... успех с доверието
Публикувано на: 21 Яну 2011 19:13
от iovkito
Мисля , че Bass_Man много добре ми обясни кое как е и защо , няма нужда да се заяждаме за глупости. Признавам си пред всички , че съм сгрешил и ще си нося подследствията за грешките си.
Публикувано на: 21 Яну 2011 19:47
от mitoko
не са глупости и не се заяждаме .... няма човек който да знае всичко все пак, има такива които искат да учат и дасе развиват и такива които не искат... личното ми мнение е ,че изкавания като твоето "Не знам вярно ли е или не , не ми е това работата "е равно на не искам да се уча и развивам в живота... както казаж вече УСПЕХ в ДОВЕРИЕТО