Страница 2 от 2
Публикувано на: 10 Дек 2009 23:36
от Raya
lz2lps написа:Вероятността да счупиш двигателя като караш назад е по-голяма,
Това нали не важи за малко ( паркиране, маневри) задно каране?
Публикувано на: 10 Дек 2009 23:43
от lz2lps
Човек да не се пошегува biggrin.gif
Паркирай си и си карай спокойно. Ако караш постоянно на
прекъсвач (високи обороти --> натоварване на двигателя --> загряване --> НЕнормално охлаждане != Honda

--> бум) назад в продължение на километри тогава го мисли

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:49
от Uncle Dido
lz2lps написа:=
Honda 
--> бум)
А бой де!

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:51
от Raya
lz2lps написа:..............
Благодаря!!!!!!
Успокоих се.
Тази не я юркам...... не умея да карам седани

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:59
от lz2lps
Fido Dido написа:lz2lps написа:=
Honda 
--> бум)
А бой де!

"!=" това нещо във някои компютърни езици за програмиране означава "различно"... така че се чете така:
Ако охлаждането е НЕнормално И колата е РАЗЛИЧНА от Хонда --> бум
Това по този повод

... (та просто си мисля че това може да издържи малко повече без да се охлажда biggrin.gif и за това реших да вмъкна != Honda)
http://www.youtube.com/watch?v=y1jXsBCS0xM
Ма да не се отклоняваме от темата

Публикувано на: 11 Дек 2009 00:36
от Raya
Между другото докато си обменяхме реплики, успях доста да по-прочета от търсачката .
Май сте прави

, че си е нормално виене на задна.
С поредната кола пак нещо ново научих.
Публикувано на: 11 Дек 2009 09:43
от max-2
Предполагам, че нивото на маслото в скоростите е спаднало, щом ти е виело и напред известно време. Като е ниско нивото и се е оттекло после докато нахвърля сухите части... Така, че една проверка на нивото не е лоша идея, повечето майстори не обръщат внимание без да им кажеш.
