Страница 2 от 2

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:36
от Raya
lz2lps написа:Вероятността да счупиш двигателя като караш назад е по-голяма,
Това нали не важи за малко ( паркиране, маневри) задно каране?

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:43
от lz2lps
Човек да не се пошегува biggrin.gif

Паркирай си и си карай спокойно. Ако караш постоянно на прекъсвач (високи обороти --> натоварване на двигателя --> загряване --> НЕнормално охлаждане != Honda :whistle: --> бум) назад в продължение на километри тогава го мисли smile.gif

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:49
от Uncle Dido
lz2lps написа:= Honda :whistle: --> бум)
А бой де! mad.gif

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:51
от Raya
lz2lps написа:..............
Благодаря!!!!!!

Успокоих се.
Тази не я юркам...... не умея да карам седани blush.gif

Публикувано на: 10 Дек 2009 23:59
от lz2lps
Fido Dido написа:
lz2lps написа:= Honda :whistle: --> бум)
А бой де! mad.gif
tongue.gif

"!=" това нещо във някои компютърни езици за програмиране означава "различно"... така че се чете така:

Ако охлаждането е НЕнормално И колата е РАЗЛИЧНА от Хонда --> бум :whistle:

Това по този повод tongue.gif... (та просто си мисля че това може да издържи малко повече без да се охлажда biggrin.gif и за това реших да вмъкна != Honda)
http://www.youtube.com/watch?v=y1jXsBCS0xM

Ма да не се отклоняваме от темата smile.gif

Публикувано на: 11 Дек 2009 00:36
от Raya
Между другото докато си обменяхме реплики, успях доста да по-прочета от търсачката .
Май сте прави :thumbsup: , че си е нормално виене на задна.
С поредната кола пак нещо ново научих.

Публикувано на: 11 Дек 2009 09:43
от max-2
Предполагам, че нивото на маслото в скоростите е спаднало, щом ти е виело и напред известно време. Като е ниско нивото и се е оттекло после докато нахвърля сухите части... Така, че една проверка на нивото не е лоша идея, повечето майстори не обръщат внимание без да им кажеш. :thumbsup: