Страница 2 от 3

Публикувано на: 03 Дек 2009 17:04
от zi_zi_top
didak написа:вероятността точно като излезеш от гаранция да се наложи да се бръкнеш с четирицифрена сума /сериозен процент от стойността на автомобила/ е все по-голяма.
С тази четирицифрена сума /дори да имаш този малшанс/ не можеш да покриеш разликата в цената на чисто нова кола + каско + гаранционно ТО и на току що излязла от гаранция кола, която е с 40-45% надолу. До сега съм си купувал все такива автомобили и смятам така и да продължа /според мен е най-практично и отговаря на моите разбирания за поддръжка и разходи за автомобил/.
wink.gif За жена и кола препоръки не давам на друг, че "гаранция Франция" biggrin.gif .

Публикувано на: 03 Дек 2009 17:22
от SFINKS
didak написа:
SFINKS написа:...И още нещо , да си купиш кола на малко километри с доказана сервизна история ,току що излязла от гаранция, е може би най-добрата възможна сделка :thumbsup:
с тия еднодневки, които правят напоследък, тази логика ми се струва все по-рискована.
"сервизната история" в БГ е меродавна колкото "сексуалната история" на жена ми, преди да я взема - знам това, което следва според нея да знам.
автомобилите стават все по-технологични, с повече като количество компоненти, които на всичко отгоре не се ремонират с "оверка и ключ".
вероятността точно като излезеш от гаранция да се наложи да се бръкнеш с четирицифрена сума /сериозен процент от стойността на автомобила/ е все по-голяма.
малко наизуст си говориш ми се струва , 3 годишни коли купени нови от България и карани в България от физически лица ( не служебни ) са в порядъка на 30-60 000 км макс . Взимаш VIN a и отиваш там откъдето е купена и обслужвана и ще ти кажат всичко каквото е правено по колата , щети удари всичко .Цената на такава кола е 60 % от цената като нова а километрите които е минала са най много 1/5 от ресурса на колата .
Перфектната сделка . Само дето такива коли се намират трудно и изчезват за 1 ден .

Публикувано на: 03 Дек 2009 17:39
от Raya
max-2 написа:.....
За твое задоволство ще ти кажа, че съм попадала на проблемни коли.

А колите не специално ги продавам потрошени, за да набутам някого. Продавам ги защото нямам търпение да се занимавам със техници, ремонти, сервизи. И по този начин си решавам дискомфорта.

Публикувано на: 03 Дек 2009 18:36
от didak
SFINKS, може да стигнеш до тази информация, може и да не стигнеш.
Ако има нещо за криене, най-вероятно ще са взети мерки да е скрито.

Но дори и най-добронамерено да ти продам след изтичане на гаранцията сервизирана колата си и без забележки , какво правиш ако на другия ден излезе проблем?!
Разбира се може да я караш още дълго време и без проблеми, но шанса за това е по-малък, от колкото ако правехме същата далавера преди 10 години.

Публикувано на: 03 Дек 2009 18:59
от zi_zi_top
Моята Корола съм я купил за 17000 лв. по-малко от първоначалната й цена. Кажи ми какъв ремонт би извършил за тази сума ohmy.gif !?!
Не ме разбирай грешно - аз се радвам, че хората си купуват нови коли и не им завиждам, защото и аз мога да си го позволя. Просто въпрос на разбиране и житейска философия.

Публикувано на: 04 Дек 2009 09:30
от SFINKS
didak написа:SFINKS, може да стигнеш до тази информация, може и да не стигнеш.
Ако има нещо за криене, най-вероятно ще са взети мерки да е скрито.

Но дори и най-добронамерено да ти продам след изтичане на гаранцията сервизирана колата си и без забележки , какво правиш ако на другия ден излезе проблем?!
Разбира се може да я караш още дълго време и без проблеми, но шанса за това е по-малък, от колкото ако правехме същата далавера преди 10 години.
нищо не може да се скрие при гаранционна кола . Ако излезе проблем отиваш и го оправяш , коли дето не се чупят няма .Ако е имало нещо дефектно по колата 3 години и 30-60 000 км са достатъчно време проблема да се е появил и да е отстранен по гаранция .

какъв ремонт трябва да направиш че да прескочиш 40 % разлика в цената м/у нова и 3 годиша кола ??wink.gif

Публикувано на: 04 Дек 2009 12:24
от Ael
SFINKS написа:хехехех , пропуснал си трeтият подход , купуваш си от магазина CL 63 AMG .Хем ново , хем с гранция хем тва дето ти е на душата . tooth.gif
Аха да и до 20к ти изпускат двата амортисьора и плащаш 7000 лв ремонт щото си голям гъзар и ония от сервиза ти обесняват как си влизал в дупки и ти пада гаранцията (ако изобщо имаш на ходова част естествено). Случая е реален само че на S класа ма то все едни и кошове...

Публикувано на: 04 Дек 2009 14:42
от SFINKS
незнам колко ти е реален случая но на мен не ми звучи като такъв wink.gif
а ако шофера на S класата наистина е минал през някой легнал полицай с 50-60 км/ч ???
Те така изпускат едновременно 2 /два/ амортисъора на чисто нова S класа wink.gif
Тва че вътре возенето се усеща все едно летиш със самолет а не караш по разбити пътища не значи че тва е офроуд автомобил дето може да се кара навсякъде със всякаква скорост cool.gif

дай боже всеки му да кара такъв "кош" както се изразяваш ти :santa:

Публикувано на: 04 Дек 2009 18:16
от Ael
Точно на тази S класа съм убеден за амортисьорите. Не я кара офроут а за кво са изпуснали не мога да ти кажа. На същия кош лятото му отказа и климатика за задните седалки. В момента колата е на около 35 000 км. Сега ще ми кажеш че е съвпадение ? Имам и друг жив пример с ML за амортисьори но не ми се разказва щото наистина нещата са трагикомични с нашите сервизи.

Публикувано на: 04 Дек 2009 19:47
от slowtraveler
Въпроса не е в сервиза, а в марката biggrin.gif
Един познат немец (около 60г) имаше ML Brabus дизелак около 4л или 4.2 (най-големия предлаган)....
Човека си е в Германия, директор и е манияк на Мерцедес...
На около 20х.км блокира двигател...
Смениха му двигателя.
След още 20х.км пак блокира двигател, като този път се запали....
Имаше големи клеймове към Мерцедес, прибраха си ML и му дадоха много изгодно(не знам дали въобще нещо плаща) Е класа, която обаче я издържа 1г и я разкара....
Много майтап изяде като му разправях, че мерцедесите са така - на две смени на масло се сменя двигател biggrin.gif

За S класата - едни юнаци в североизточна България взеха някаква поръчкова S-ка от магазина. Първо му спря CD....
Оказа се, че CD ченджъра бил някъде в калника, и на някаква дупка се изсипал....
След това си загуби и скоростната кутия по пътя (лошо закрепване или експлоатация) biggrin.gif
Да - комфорта е добър, но качеството е на светлинни години от 124 :whistle:

Публикувано на: 04 Дек 2009 20:12
от Alekota
замисляли ли сте се каква е средната възраст на работещите в тези сервизи както погледнете голобрадите лица на тези момчета ще ви стане ясно защо нищо не е като хората и тъй като читав майстор няма да седи за без пари да им работи нещата са такива

Публикувано на: 04 Дек 2009 22:54
от Ael
Днес си говоря с един познат който за мен е най-добрия пример за който мога да се сетя по случай повода и офтопика към който тръгнахме biggrin.gif Та този човек , бивш пилот,много откачен, смени за 3 години две алдита (едното олроуд), две X5-ци , един GL (на галено и викахме "жечка") и може би още нещо за което не се сещам в момента. Всички коли бяха нови или такива на по 10-15 000. Една не оцеля в ръцете му. През 3 месеца се хвалеше с блокирани двигатели или изпотрошени предници и окачвания. Тази година пролетта обаче си взе Тундра щото някой му бил казал че била много здрава. Днес го питах кво е станало и той ми каза че я е продал преди месец щото го хванало яд че нищо не можал да счупи по нея. Единственото нещо което сменил за 7-8 месеца било резервоара щото се бил нанизал на няква скала на морето и го бил спукал. Тойота правят здрави коли. Немците залагат на безбройните екстри и глезотийки и в крайна сметка от година на година правят все по слаби и развалящи се коли. Това е моето мнение.

Публикувано на: 05 Дек 2009 00:04
от newmiro
интересна тема, интересни истории.

иначе за добър оторизиран сервиз, аз съм доволен от Карком (Тойота) Варна. вече доста години обслужваме коли там и всичко е ок.

Публикувано на: 05 Дек 2009 00:29
от zi_zi_top
Не искам да бъда разбран, че не одобрявам работата на специалистите и монтьорите в ТМАуто, напротив каквото съм поискал са го направили изключително коректно. Познавам няколко човека на различни нива там и съм с много добри впечатления - компетентни и отговорни. Но имам 2 съществени забележки: 1. бавна доставка на части /една кора под предната броня ми я доставяха 2 седмици ohmy.gif / и 2. много скъпи части и труд.
По тази причина имам гъвкав подход при обслужване на колата - за смяна на консумативи не ходя при тях, а в сервиза на Ауто плюс, НО когато има някой специфичен проблем съм там. Например при полуотворен прозорец детето ми се показваше през прозореца и е натиснал стъклото в резултат, на което като го пуснеш да се затваря автоматично се връщаше до полуотворено положение. Няколко "специалисти" ми казаха, че трябвало да се смени машинката, реле и т.н., докато в ТМАуто за 30 мин. ми презацепиха механизма и платих само труд. Но да ходя да си сменям там масло и филтри tongue.gif ...
Затова не съм фен на гаранционното обслужване и чисто новите коли.

Публикувано на: 05 Дек 2009 11:20
от Wolfcho
Ael написа:Ако някой знае официален сервиз в България на която и да е марка който да има отношение към клиента и хората които работят там да са компетентни и отзивчиви да го провъзгласи на момента !

Колега знам много добре за какво говориш , една от причините да си продам чисто новата ми кола бе точно тази. Моя съвет е да идеш до Пазарджик ,може би там няма да ти сменят цялата предница докато ти установят проблема.
Има има бат Звездио от гаража, до сега не ме е подвеждал biggrin.gif biggrin.gif tongue.gif