Страница 2 от 2
Публикувано на: 30 Ное 2009 22:29
от El Camino
Aхам, и тва с хубавото масло са митове и легенди. Нека некой е срал 5 години и не е развъртал над 4000 оборота, много важно, че го карам с кастроли само. Вътре в двигателя са сталактити и сталагмити.
Химия си иска яка, ама ква.
Идеята с химията е проста. Живеем кратко, тия коли ги сменяме, така че нема кво да ги овековечаваме. Ако знам, че с неква химия ще го почистя, ама ще му съкратя живота с 50 000 километра с кеф ще го изтретирам. Отваряне на двигател и Германия или в БГ е над 300 лева, един двигател на моргата е рядко над 300 лева. В тоя смисъл химията и икономически и логически си има проложение.
Публикувано на: 30 Ное 2009 23:15
от Uncle Dido
El Camino написа:Вътре в двигателя са сталактити и сталагмити.
Пхахахаха....
Точно така. Преди време, като отворихме една Алфа 156, 2.4 JTD нов внос от Италия, вътре и сталактони се намираха....
Италианеца веднъж на 10К доливал....

Публикувано на: 30 Ное 2009 23:54
от djoni
Абе то на приуса на баща ми на 50 000 му направихме една промивка и изтече черничко пък за двигатели на 150-200 000 и отгоре не ми се мисли.

Промивката я правим с нафта и масло да поработи малко така и после се точат гадостите.
Публикувано на: 30 Ное 2009 23:55
от Versos
Вие май наистина си вярвате!?
Това ,че сте карали коли,кажете ми колко двигатела сте разглобили или сте им направили някаква профилактика без разглобка.
Американците ,когато са го мислили и измислили сте си близали локума ,като сте гледали колите,не ми ги разправяйте тези с газ,нафта.......простотии.
Или ще се прави правилна профилактика в експлоатация или нищо не се прави-остава за сметка на ладите!
Публикувано на: 02 Дек 2009 19:40
от krasikalchev
Здр.,
тази тема доста съм я дискутирал с един приятел на баща ми който цял живот е бил автомонтьор и то от старата школа. По негово твърдо убеждение двигател се промива най-добре с промивно масло. Точните му думи бяха нещо от сорта : - ти искаш с лайна, лайна да миеш няма как да стане. Преди години докато е работил в сервиза каза че след промиване с такова масло двигателя буквално светвал от вътре и то при разглобяване не само на капака на клапаните ами и на картер, маслена помпа и т.н. Лично казва съм виждал с очите си ефекта след такава промивка. За съжаление в момента в БГ аз друго масло за промиване освен на Приста ОЛЕЛЕ не можах да намеря. Миналия месец си купих една туба тук в Русе от официалният им дистрибутор за града 4л - 17 лв. Старото масло се източва и се налива от промивното до долната граница на щеката - при мен е около 2,5 л. След това двигателя работи 15 мин. на празен ход, източваш и сипваш новото. Така е по инструкция. Смятам дори да жертвам един нов маслен филтър в пове4е при смяната ( 8 лв). Все още маслото ми е на 6 000 от последната смяна и мисля да врътна още някои и друг километър преди да пристъпя към смяната. По въпроса за присадките има такива които се сипват в старото масло и колата работи 15 мин. на място на празен ход, а има и такива които се сипват и караш 250 -300 км. без да даваш много газ и тогава точиш и сменяш - напр. ЛикиМоли. Но лично аз като че ли съм по склонен да се доверя на промивното масло. Плаши ме единствено марката ма к'во да се прави като по магазините не се продава нещо по свястно.
Публикувано на: 02 Дек 2009 19:56
от LEXUS
El Camino написа:Aхам, и тва с хубавото масло са митове и легенди. Нека некой е срал 5 години и не е развъртал над 4000 оборота, много важно, че го карам с кастроли само. Вътре в двигателя са сталактити и сталагмити.
.
Kakvo ima6 v predvid s tia 4000 ob./min.?
Публикувано на: 02 Дек 2009 22:23
от nov
И в други форуми на БМВ примерно съм чел че промиват с Приста промивно и остават доволни от резултата, вярно че е приста е на Мобил или Мотул примерно, но все си мисля че е по-добре с него отколкото с неква добавка от 50гр., ако взимам добавка си мисля че трябва някой приятел да ми я донесе от чужбина, поне знам че ще е истинска, а тия добавки тук...........