Страница 2 от 2

Публикувано на: 20 Ное 2009 09:09
от slowtraveler
shtephan написа:Сервизния пали колата със сигурност и затова е направен,не отключва жабката и багажника.....
Хм, а защо тогава въобще не можеше да се регистрира и не палеше колата....
Новодоставения ключ без проблеми го регистрираха в имобилайзера и си тръгна, докато 'сервизния' не реагираше - все едно няма никакъв чип....
Пластмасовата му част бе много тънка, само като облицовка на металната заготовка...

Публикувано на: 20 Ное 2009 11:49
от Vladko
shtephan написа:...Към колегата Vladko възможно ли е да се направи такъв ключ(само с чип) за Mitsubishi SpaceStar1.3,проблема е, че като го качат за опознаване на машината не детектва нищо и казва ,че не може да се програмира.Имам предвид ключарската машина(грубо казано).
Възможно е да се направи ключ за всички марки и модели коли.Коя година е колата?Значи случвало ми се е след изпускане на ключа(независимо че чипа е залят в палстмаса) чипа се счупва/поврежда и тогава машината(с право) не го "вижда".Други варианти в твоя случай е ключа да е с такъв чип в него(или да е без чип) че въпросната ключарска машина да не може да го прочете.Ти имаш ли работещ ключ за това Митсубиши?Ако да какво изписва машината за него?

Публикувано на: 20 Ное 2009 13:56
от shtephan
Не виждам какво изписва,но вече четвърти ключар казва ,че ключа "не го хваща машината" понеже бил "много нов модел".А ключа си работи,но проблема е,че е само един.

Публикувано на: 20 Ное 2009 14:02
от shtephan
а модела е този от 1999 до 2003 холандска сглобка

Публикувано на: 20 Ное 2009 14:13
от shtephan
slowtraveler написа:
shtephan написа:Сервизния пали колата със сигурност и затова е направен,не отключва жабката и багажника.....
Хм, а защо тогава въобще не можеше да се регистрира и не палеше колата....
Новодоставения ключ без проблеми го регистрираха в имобилайзера и си тръгна, докато 'сервизния' не реагираше - все едно няма никакъв чип....
Пластмасовата му част бе много тънка, само като облицовка на металната заготовка...
Вероятно твоя е бил без чип,по принцип са два вида,но в България са само с вграден чип.Виждал съм американки с обикновен сервизен,но те нямат имобилайзери само като екстра.

Публикувано на: 20 Ное 2009 16:18
от Vladko
На този модел не би трябвало да има проблем нито с четенето,нито с направата на ключ.Значи има два варианта единия е с Филипс Крипто ИД44(ако е такъв би трябвало да могат да го идентифицират),а другия е с Тексас Крипто и там вече евтините машини не се справят wink.gif Ако имаш път към София пиши/звънни ще помогна с каквото мога.

Публикувано на: 20 Ное 2009 20:09
от slowtraveler
shtephan написа: Вероятно твоя е бил без чип,по принцип са два вида,но в България са само с вграден чип.Виждал съм американки с обикновен сервизен,но те нямат имобилайзери само като екстра.
Няма проблеми shtephan, може и самия ключ да е бил дефектен (въпреки, че бе доставен с автомобила на оригиналната връзка) и затова да съм останал с това впечатление.
Момчетата в сервиза половин час бъзикаха компютри, тестери и т.н., но този ключ твърдо отказа да запали автомобила, докато новия (по 'луксозния' - с бутони за отключване и заключване), който те доставиха тръгна за секунди след настройките....

Публикувано на: 16 Окт 2010 21:31
от Bulwark
При положение, че колата е доставено с два ключа единия с дистанционно, а другия без - това означава ли, че този без вградено дистанционно е сервизния ключ? И когато оставяш колата в сервиз следва на майсторите да им предаваш само втория ключ, който е без бутоните за дистанционно отваряне и затваряне на колата?

Публикувано на: 17 Окт 2010 10:35
от dimpex_01
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16626

Ето и този линк, за ключ с чип.