Страница 2 от 2

Публикувано на: 08 Ное 2009 17:58
от nikolov22
zi_zi_top написа:Аз си купувам филтри Mann /немски са и са на по-прилична цена от ТМАуто консумативите - там цените са х2/ заедно с маслото от Ауто плюс, но не те пращам специално там има и други варианти. Не винаги скъпото е качествено, но няма случай евтиното да е с добро качество!
mann в повечето случаи са китаиски това от вносител го знам примерно ив русе правят немски филтри и кво това значи ли че са по качествени от китаиските или обратното пък

Публикувано на: 08 Ное 2009 19:31
от zi_zi_top
shtryklio написа:
Alekota написа:все си мисля че таз кола няма ангренажн ремък
Мдам с верига е .. която трябва да се инспектира за всеки случай ;)
Съжалявам, но мислех, че и този ДВГ е с ремък на ангренажа, както е на моя sad.gif . Това пък е по-добре за Катя, ще икономиса някой лев cool.gif !

Публикувано на: 08 Ное 2009 19:49
от Катя
Да, за веригата и на мен ми казаха. Няма ремък.

Проверих как вървят маслата. В Кауфланд Mobil са 90 лв. Пак там има и Valvoline, но пък няма точно този вискозитет 5W40 (допускам, че се е свършило). В ОМВ имат само с тяхната си марка и пак тубичката 5 л. е там някъде - 80-90 лв. Тези дни ще проверя в един шоурум за авточасти и аксесоари до нас и ще пиша за масло и маслен ф-р.

Иначе - взех си течност за чистачки на ОМВ 4 л. за -30 градуса, пише "готова смес", но на ОМВ ми промърмориха нещо, че могло и да я разреждам, защото била за -30. Вие какво мислите?! Редно ли е да я разреждам?

Публикувано на: 08 Ное 2009 21:13
от slowtraveler
Течността я разреждам 1/1, което е нормално при температура около -15С.
Ако се заплануват големи студове, тогава добавям концентрат, но за последните години ми се е налагало само веднъж...

Иначе за цена на смяна на всичко с оригинални части в оторизиран сервиз би трябвало да е около 300лв (без антифриза)...

Публикувано на: 09 Ное 2009 09:08
от Alekota
според аутодата - студен климат 5W30 -умерен климат - 10W30 - горещ климат - 20W50 алтернатива за умерен климат -15W40

Публикувано на: 09 Ное 2009 22:06
от brock
zi_zi_top написа:За твоя ДВГ маслото трябва да бъде пълна синтетика 5W40 или 5W30. Всичко останало е съсипия за двигателя и икономията ще ти излезе твърде скъпо. Препоръчвам ти Fucs Titan Supersyn Plus 5W40 от Ауто плюс /те са му директни вносители/. Маслото за твоя двигател трябва да бъде с такива характеристики! Маслен филтър за 8 лв. е доста съмнителен, а въздушен за 18 - просто не знам кой го е произвел wacko.gif !!!
Изобщо ти си решаваш, но тези масла дето ги споменаваш са опело за моторетката и турбото biggrin.gif !!!
П.П. Маслото, което ти е предложил твоя човек също е добро. И не си мисли, че това е стара Жигула и може да се поддържа със жълти стотинки.
Аз подозирам, че цените посочени по-горе са дадени от нашия сервиз. Филтрите са AMC (KavoParts) и са японски. http://www.kavoparts.com/

Предлагаме и FIAMM
Маслен - 10,30
Купе - 20,10

Звучи малко смешно да препоръчваш Фукс пред Мобил, но всеки си преценява сам :thumbsup:
Та мисълта ми е, че не е нужно да Ви вземат една торба пари, защото карате тойота, пък била и тя нисък клас wink.gif

Публикувано на: 09 Ное 2009 23:29
от nikolov22
това не е ли турско по добре кома тя произвежда мобил но в турция а кома е само англиско

Публикувано на: 10 Ное 2009 10:58
от Yuli
Дори не прочетох всички постове... но мотор 1,4 Д-4Д дори от завода не излиза с пълна синтетика, а с полусинтетика заради клапаните. Освен това изискването за вискозитет е съгласно нормите:
ACEA: B1
API: CF-4 или CF

Не препоръчвайте масла по усмотрение или на база опит с други двигатели! Колата е и с турбина! За конкретен производител може някое масло да отговаря на конкретните класове по-горе и да има добре извесния нам 5Wxx еквивалент.
Маслата на Castrol които отговаря на това примерно са:
EDGE TURBO DIESEL 0W30 или Magnetic 5W-30 A1
На Valvoline:
DuraBlend FE 5W30 или All-Fleet 15W40
Не рекламирам, не ги ползвам, но най-елементарно потърсих в сайта на производителя какво се слага на 1ND-TV мотор (Yaris, Auris, Corolla).

Re: Ярис Консумативи

Публикувано на: 09 Авг 2012 21:25
от sweet__stz
Миналата година си взех Ярис 2000г. 1,3 бензин; тогава смених масло и филтри (маслен,въздушен,купе,горивен). Сега трябва да сменям пак. Въпросът ми е за горивния филтър, вярно ли е ,че се сменя на повече км. или сега пак трябва да се сменят всичките? И маслото на скоростната кутия не се ли сменя и то, тогава само ми го доляха.....и нещо друго за смяна или преглед налага ли се ???? Освен тези неща ми се наложи да сменя накладки,свещи и задни амортисьори,но мисля,че са нормални неща. Но все ми се струва,че върви по-малко от преди,а уж нищо и нямало. Един датчик ми свети, след диагностика ми казаха,че било заради катализатора и нямало проблем да си карам така, ама вече не ставал за нищо....толкова пари за нов едва ли ще дам,но не може ли да се махне този, и възможно ли е заради това да е по-мудна ????????

Re: Ярис Консумативи

Публикувано на: 10 Авг 2012 10:20
от merita
- масло Mobil 5W30 - 50.00 лв (носят ми го оригинално от натовска база в сараево, тук е по скъпо)
- пистов ремък, горивен филтър, въздушен филтър, филтър климатик, добавка за двигател, промивка -183.40 лв
-труд 80.00 лв

Re: Ярис Консумативи

Публикувано на: 10 Авг 2012 10:23
от merita
sweet__stz написа:Миналата година си взех Ярис 2000г. 1,3 бензин; тогава смених масло и филтри (маслен,въздушен,купе,горивен). Сега трябва да сменям пак. Въпросът ми е за горивния филтър, вярно ли е ,че се сменя на повече км. или сега пак трябва да се сменят всичките? И маслото на скоростната кутия не се ли сменя и то, тогава само ми го доляха.....и нещо друго за смяна или преглед налага ли се ???? Освен тези неща ми се наложи да сменя накладки,свещи и задни амортисьори,но мисля,че са нормални неща. Но все ми се струва,че върви по-малко от преди,а уж нищо и нямало. Един датчик ми свети, след диагностика ми казаха,че било заради катализатора и нямало проблем да си карам така, ама вече не ставал за нищо....толкова пари за нов едва ли ще дам,но не може ли да се махне този, и възможно ли е заради това да е по-мудна ????????
тъй като съм тъпа мацка :) съм си записала от разбирачи
масло се сменя на 12 000 км
въздушен филтър на 12 000км
филтър климатик на 12 000 км
пистов ремък на 50 000км
горивен филтър 50 000км