Страница 2 от 2
Публикувано на: 03 Ное 2009 13:03
от mitkoa
Смени бензиностанцията.
Публикувано на: 03 Ное 2009 13:58
от mirkotu
nenko70 написа:
Някой има ли идей с този начин на палене дали няма някакъв трик та да оставям по дълго да подгряват свещите.
ако натиснещ два пъти бутона, без натиснат съеденител
Публикувано на: 03 Ное 2009 14:22
от nenko70
mirkotu написа:nenko70 написа:
Някой има ли идей с този начин на палене дали няма някакъв трик та да оставям по дълго да подгряват свещите.
ако натиснещ два пъти бутона, без натиснат съеденител
Ами питах в сервиза за това, но ми отговориха, че в този режим не подгрява свещите.
Решил съм обаче да пробвам.

А за бензиностанцията, вече не знам какво да правя.
Предимно зареждам на Шел до Макдоналдс на цариградско посока Пловдив.
Последния път( в събота) заредих на другия Шел отсреща посока центъра.
Направо се чудя дали може да има толкова голяма разлика в качеството на горивото???
Знам, че Шел и ОМВ са франчайзингови вериги и отделните обекти си имат собствено управление, но все си мисля че би трябвало да се спазват някакви общи стандарти. Но в България нищо не е такова, каквото е по света. :(
Публикувано на: 03 Ное 2009 14:58
от TATI
Без да искам да влизам в излишни спорове, но тия прехвалените алпин, премиум, в-пауър и прочие не са с нищо по-различни от нормалния дизел на съответната бензиностанция (като изключим цената им). От мои лични наблюдения нито посочените горива, нито използването на добавки оказват някакво влияние на моя двигател. Преди 10000 км спрях да наливам ОМВ и минах на петрол или еко и няма никаква разлика, нито във вървене, нито като разход - все си е едно и също. Шел не съм зареждал никога и нямам такива мераци, след като преди 11 години от едно зареждане на микробуса там ми замръзна нафтата на 10-тия изминат километър, та ме теглиха да се прибера.
Така че моето мнение без да влияе на когото и да било е да си карате колите и да не им търсите зорлен кусури.
П.П. сега се сещам, че като бях в казармата карах цистерна две години и там зареждахме с една руска нафта за минус 30 градуса. Нафтата беше по-бистра и от минерална вода. Но това беше 88г и вече нема такова чудо по нашите ширини. Ей това за мен беше качествено гориво
Публикувано на: 03 Ное 2009 15:00
от style
Аз един път заредих шел и обърка показанията на компютъра, отвсякъде се ошашави ...
Публикувано на: 03 Ное 2009 20:26
от Владислав
Единствения вариант да подгрееш,без да стартираш двигателя е да дадеш на контакт,без да палиш.Имам предвид следното:влизаш в колата,натискаш 2 пъти START-бутона БЕЗ натиснат съединител.Така подгряващите свещи се включват без да се стартира двигателя.Процедурата може да се повтори,след като угасне "спиралката" на таблото.Мисля че повече от 2 пъти няма смисъл-ако пак пали трудно-смени горивото.А ако отново има проблем-ТМ Ауто(или друг сервиз).Все пак автомобила е нов...

Публикувано на: 04 Ное 2009 15:13
от LEXUS
TATI написа:От мои лични наблюдения нито посочените горива, нито използването на добавки оказват някакво влияние на моя двигател. Преди 10000 км спрях да наливам ОМВ и минах на петрол или еко и няма никаква разлика, нито във вървене, нито като разход - все си е едно и също.
Tati, в Петрол не слагат никакви добавки в горивото,докато в ОМВ слагат. Добавките имат много предимства,като анти-корозионни свойства и прочистване на дюзите. Когато нафтата е без добавки, има възможност след години да даде проблем с дюзи примерно.Все пак Авенсис не е Камаз и има много фино разпръскване.
Публикувано на: 07 Ное 2009 20:17
от jsp
Здравей,
смени shell с OMV - alpine diesel / premium diesel. На все 5 резервоара слагаш и добавката на STP дето е за дюзите на дизела...
За колите SOL които са с бутон за палене - не знам защо не изчака да угасне подгряването и тогава да върти стартера. Защо не попиташ в гаранционния си сервиз? Според мен са длъжни да ти отговорят - ако случайно не искат - питай през
http://www.toyota.bg/ и от там ще ти отговорят! biggrin.gif
nenko70 написа:И аз за първа зима съм с мотор D-4D. Колата е Аурис. Паленето не е с ключ, а с бутон. Натискаш съединителя, после бутона и пали. Да де палеше без проблем, когато беше топло.
От два дни сутрин пали чак на третия път. Карал съм и други дизели досега, но на всичките преди палене си имаше индикатор за подгревателните свещи. Тук също има индикатор, но аз нямам контрол над подгряването. Забелязал съм, че върти стартера почти веднага с натискането на копчето, като мислех, че в студеното време ще подгрее и после ще пали. Или системата не е настроена добре или нашата нафта за нищо не става(карам само с V-Power Disel от Shell).
Може Шел още да не слагат добавка за студено време в тази нафта.
Та се чудя какво да правя.
Някой има ли идей с този начин на палене дали няма някакъв трик та да оставям по дълго да подгряват свещите.
Публикувано на: 09 Ное 2009 15:31
от nenko70
Попитах.
И дежурния отговор ела на диагностика.
Ако имало проблем то вероятно се покривало всичко от гаранцията.
Ако нямало, просто си плащам 60 лв за диагностиката и си ходя.
Купих си добавка от сервиза на Тойота добавка за почистване на горивната система. Ще изгоря този резервоар(V-Power на Шел) с добавката и после ще пробвам с нафта от друга бензиностанция.