Страница 2 от 2
Публикувано на: 10 Апр 2010 11:52
от PoluZaSpaL
Селика 2.0 '90
Като я взех приятеля при който си сервизирах колата ми взе и сложи 15w40. Гори доста масло, но и аз яко си я ръчкам в червеното. Искам да ви питам кое би било по- подходящо? Дали да не мина на синтетично? Питам, защото последните дни чух 2-3 противоречиви мнения от 'разбирачи' , а искам и трето мнение от някой, който си има реална представа.
Второто беше, че горяло толкова, защото е минерално, било твърде гъсто и ала-бала някакви такива.
Публикувано на: 10 Апр 2010 14:03
от grunge_is_dead
Колко е това "доста" ? 2-3 литра на 10 к ?
Публикувано на: 10 Апр 2010 18:36
от PoluZaSpaL
Взех я Януари, надали съм изминал повече от 3к до сега. При сервизирането взех 5литра и онзи ден свърши и последното доляно.
Публикувано на: 10 Апр 2010 19:32
от nikolov22
в момента имам два еднакви мотора на селика 1.8 6ген на горе долу еднакви километри единия съм го карал с 5в50 вътре е като нов няма запушени канали отслоявания по стените и др. мизерии другия мотор е каран само с гъсти масла 15в40 и ефтини е тои изглежда като стар отворите за маслото на буталото под маслените сегменти го разпробивах с дрелката толкова всичко наред беше клеясало
така че определено слагаи рядко и хубаво масло за да нямаш главоболия
Публикувано на: 10 Апр 2010 19:39
от PoluZaSpaL
Определено не съм компетентен за да предприема каквито и да било профилактики по двигателя. Вчера смених накладки и въздушен филтър и това ми отне 4-5 часа ;р
Затова всякакви препоръки и съвети са повече от добре дошли, както за това какво да направя за да оправя станалата вече мизерия (ако има такава) и за марки масла и т.н.
Ако някой е ентусиаст да ме ограмоти, може и на съобщение, но мисля, че такава информация би била полезна за разни безхаберници като мен, които тепърва навлизат

Публикувано на: 10 Апр 2010 21:46
от grunge_is_dead
Колега, незнам, но литър за 3к си е "хубав" разход и то на гъсто масло. Май е нужно да помислиш за едно отваряне на двигателя.

Публикувано на: 10 Апр 2010 21:49
от Uncle Dido
Редник, гледал ли си за течове?!
Публикувано на: 11 Апр 2010 00:03
от PoluZaSpaL
Не е литър. 5 литра са ;)
Гледал съм колкото като я оставя на асфалт и че отдолу е чисто. Не съм гледал вътре никъде къде какво би могло да тече. Мисля да го оставя като задача на 'майсторите' като я водя тази седмица за горивен филтър, че него ме е страх сам да сменям ;р
Публикувано на: 11 Апр 2010 02:05
от berz
5л. разход за 3000км

- предлагам ти да и пускаш обявата или да си търсиш друг мотор или добър майстор

и според мен да не мислиш за други масла

Публикувано на: 11 Апр 2010 02:31
от PoluZaSpaL
Отхвърля се на първо четене ;р
Edit
Глупости не може да са били 5 литра.Гледам една 5литрова туба минерална вода пред мене и онва беше по- малко. Получило се е обърквация по линията, за което се извинявам. Ще потърся фактурата утре.
Но въпреки всичко първоначалният ми въпрос остава (докато не разбера със сигурност колко ми е изгорила до сега) освен ако не ги гори толкова, колкото тече нещо от някъде. Та: какво масло използвате за стар форсиран автомобил? 15w40 подходящо ли е за селиката?
Публикувано на: 15 Апр 2010 22:16
от nowyaris
За колегата полузаспал,вземи се събуди,вьрви на доктора и го помоли да ти замери компресията.Автомобила гори масло,когато го използва вместо гориво.Ако вьздушния филтьр не е мазен,не са маслообирачи-сегменти са.Уверявам те,че ремонта изобщо не е златен.