Страница 2 от 2

Публикувано на: 28 Окт 2009 19:10
от Uncle Dido
valen_tin написа:аз сменях задно гърне в АСПО на 4-ти км и съм много доволен.
В АСПО са ти сложили Уокър, от Авенсис 1. Не е много евтино, но пък е здраво - едва ли ще имаш ядове с него.

Един съвет - намери най - ниската точка на гърнето отдолу и му направи дупка 3 мм. Така конденза, който се събира вътре и е една от причините за по-бързото разпадане на филтрите - ще изтича. По този начин ще му удължиш живота поне два пъти. За шума не се притеснявай, няма да чуваш нищо, защото водата уплътнява отвора.

Публикувано на: 07 Ное 2009 16:12
от avidenov
mafiota написа:До колкото съм чел и из руските сайтове, а и като гледам по моята оставам с впечатление , че Карините са си шумнички, и то предимно на дълъг път. Самият шум от гумите, доста силно проличава в купето в сравнение например с Ауди Б4, А4.

Чувал съм , че за шума от двигателя може доста да се намали с добра шумоизолация на предният капак.
Колега, Вие се оказахте прав. След като повозих един познат, също собственик, се оказа, че всъщност това си било тихото на Carina E. Жалко, от една страна, но пък от друга явно няма да се ходи по сервизи поне по тази причина.

Благодаря на всички за отговорите и предложенията :)

Публикувано на: 07 Ное 2009 16:33
от mafiota
Така е за съжаление колега. Няма никаква изолация под калниците, вратите, тавана и т.н.
Но казват , че с една добра шумоизолация на предният капак, резултатите били доста добри!
Ако ти се занимава и ти се влагат парички, карината може много добре да се обезшуми :)

Публикувано на: 09 Ное 2009 13:30
от desotodorov
... и на мен един приятел ми споменава преди за отворче за изтичане на конденза...ама на старата ми дизелова печка такъв не се и образуваше, сега - на Керън задника и е пълен дополовината с вода...- виждам я как потича като я кача на тротоара... и май ще я ковна дупчицата...не ми се сменя гърнето скоро, външно няма признаци на корозия, ама тя в случая ще е отвътре - така че - ще се "чуе" отведнъж cool.gif ...
А иначе за шума - така си е - слаба им е шумоизолацията...казвате - на предния капак да се изолира - най-вероятно ще има ефект, но на мен ми се струва че по-голям ще е той ако се изолира ламаринената "стена" зад двигателя, т.е. купето пред шофьора и пътника до него - там са изолирани 100% от дизеловите коли, защото дизела, нали сги го знаем как работи... и изолацията е доста солидна - 3см плътно кече - разправията обаче по такава операция би била поне 1ден за човек дето ще я прави за пръв път...т.е. - ако имахме "шаблон" по който да си изрежем материала без да го слагаме и махаме поне 10 ина пъти....някой марки - като VW правят двойна ламаринена преграда - на Пасатите 5 - ако се загледате ще установите че тя е около 20см, за сметка на намаляване на шума в купето по тоя начин пичовете са постигнали едно добро "уплътняване" на двигателния отсек, така че достъпа до много важни места е силно ограничен...
За щума от багажника съм установил че ако карам с прибрана хоризонтална щора се чува по-ясно...ама тоя проблем от багажника го има на повечето комбита...

Публикувано на: 09 Ное 2009 19:58
от mafiota
Абе една добра изолация би променила нещата, но си изка време и пари.
В това отношение признавам старите 124-ки, и аудитата Б-4, е там направо са се оляли с изолациите biggrin.gif

Публикувано на: 09 Ное 2009 20:11
от Uncle Dido
Така е - ама и килата са им множко. Мисля, че си струва да пробвам и с моята Карина...

Публикувано на: 09 Ное 2009 21:12
от LEXUS
mafiota написа:Абе една добра изолация би променила нещата, но си изка време и пари.
В това отношение признавам старите 124-ки, и аудитата Б-4, е там направо са се оляли с изолациите biggrin.gif
Няма що,двигателите им бучат вътре,това за мен не е добра изолация. Точно Аудитата бучат. И при палене клатят цялата кола странично. dry.gif

Публикувано на: 09 Ное 2009 21:20
от mafiota
LEXUS написа: ................................... И при палене клатят цялата кола странично. dry.gif

biggrin.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 10 Ное 2009 09:28
от desotodorov
....клатят ги а :male: :headbang: ...абе като заминат тампоните на двигателя - всичките почват да се клатят, странично ли мисионерската ли.... laugh.gif

Публикувано на: 12 Ное 2009 00:56
от Bass_Man
Не се опитвайте да мислите топлата вода на ново ! В автомобилите се ползват възможно най-евтините материали към датата на производство така , че не се чудете . Ето ви линк към едни от най-добрите шумуизолационни материали : http://www.dynamat.com/
Със съвсем тънки изолаций стават чудеса ама цената е колкото на една Б4-ка .

Публикувано на: 14 Ное 2009 16:58
от LEXUS
desotodorov написа:....клатят ги а :male: :headbang: ...абе като заминат тампоните на двигателя - всичките почват да се клатят, странично ли мисионерската ли.... laugh.gif
Не,с изправни тампони,просто двигателят е разположен надлъжно и немската инженерна мисъл не е стигнала да предотврати клатенето при палене. wink.gif И на 80-ките е така,и на Б4-ките е така. На А4 не съм се качвал,и добре, че е така.