DanielzZz написа:Според мен на Rompetrol и OMV са най-добрите горива.



И аз това питам но май ще трябва да почакаме да поостареят дизелите ни за да почнем и ние да сипваме добавкиdany.killmister написа:за новите дизеларки трябва ли добавка
Грешка! Колкото по-нов дизела, толкова по-капризен - следователно, иска добавка. Мръсното гориво ти запушва и чупи дюзи, пътища на горивото, нафтовата помпа. Колкото по-нов common rail дизел караш, толкова по-фини са помпата, дюзи и всичко и на все по-високо налагяне работят. Като се затлачат от гадното гориво, което става и за 1500км - влошава работата на двигателя, при това ако си малко по-опитен шофьор - чувствително! Един приятел не слагаше на новия Hilux и на 45000км му смениха гаранционно 4 дюзи.... А 2.5 д4д е много по-разтоварен от 2.0 и 2.2 д4д, да не говорим за 3.0д4д, който и МЕГА капризен. А новите D-CAT двигатели също са от най-капризните, защото и те вече са с новите супер фини пиезо кристални дюзи.....scorpion написа:И аз това питам но май ще трябва да почакаме да поостареят дизелите ни за да почнем и ние да сипваме добавкиdany.killmister написа:за новите дизеларки трябва ли добавка![]()
Вероятно ако ползваме прехваления Алпин Дизел няма смисъл от добавки !
Досега ползвах Шел V-power Diesel но за зимния период ще премина на Алпин пък каквото сабя покаже.
Направо ни успокои колега, нас с новите дизелациMe4oKyX написа:
П.П. Шел - дори най-скъпото им гориво е пълен ЛЕШ! ОМВ - по-добре, но определено не е толкова добро, че да не му трябва добавка - Hilux-a само от ОМВ го зареждаха, ама потроши дюзите
Може да не са качествени но при всеки проблем може с документ (фактура, бележка и пр.) да докажеш, че повредата се дължи на този некачествен консуматив. Не напразно задължително трябва да се минат гаранционните обслужвания при тях с техни консумативи.nenko70 написа: ...
Та въпроса ми е от Тойота ли да си купя добавка или да потърся друга. Чувал съм, че в България предлаганите масла, добавки, и други неща от оторизираните сервизи не са от най-качествените.
Ще е добре и някой друг да сподели опит с паленето в студено време с тази страт-бутон система.
Може да го пише на някои добавки, ама аз не съм виждал такаваMilenXX написа:Прочетете какво пише на добавките-"не се препоръчва за нови мотори", едва ли е случайно. Никой не споменава добавката на Вюрт, мисля, че професионалистите в сервизите ползват това. Вюрт предлагат и много хубав спрей против образувалите се мизерии по изпарителя на климатика, като унищожава бактериите и предотвратява миризмите. Скъпички са мисля около 45 лв.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта