Страница 2 от 3

Публикувано на: 10 Окт 2009 15:43
от jorj
v momenta sam pri kolata sled malko shte znam s sigurnos dali prevarta

Публикувано на: 10 Окт 2009 15:52
от Bass_Man
Ама ако не иска не го напъвай . Трябва леко да превърти ако го въртиш леко на степени .

Публикувано на: 10 Окт 2009 15:59
от jorj
prevarta normalno na okolo 3/4 ot oborota sled tova ima malko zadarjane

Публикувано на: 10 Окт 2009 16:06
от Bass_Man
Еми за да си съвсем сигурен развий му свещите да не ти дъжи компресия и пак върти . Ако пак има задържане започвай да разглобяваш .

Публикувано на: 10 Окт 2009 16:12
от jorj
ve4e sam svalil sve6tite

Публикувано на: 10 Окт 2009 16:14
от Bass_Man
Еми сваляй ангренажни капаци и тн за да видиш белезите .

Публикувано на: 10 Окт 2009 16:22
от jorj
ot remaka e belezite ne pasvat

Публикувано на: 10 Окт 2009 16:24
от agent dust
jorj написа:Забравих да кажа че на ниски обороти свети лампата на маслото
губиш си времето. колата е за сервиз - освен ако сам не можеш да си я ремонтираш.

Публикувано на: 11 Окт 2009 07:08
от Bass_Man
Ами препоръчай му някой сервиз ,който работи събота и неделя ?

Публикувано на: 14 Окт 2009 16:00
от foxx
В краина сметка какво и е на мр2? Аз преди време докарах моита до такова састояние-беше гарнитура на главата-имаше метален звук като от биелен лагер-от компресията на 1-кам-2 цилиндар(беше прегоряла гарнитурата) и губеше мощност.

Публикувано на: 14 Окт 2009 18:19
от jorj
foxx написа:В краина сметка какво и е на мр2? Аз преди време докарах моита до такова састояние-беше гарнитура на главата-имаше метален звук като от биелен лагер-от компресията на 1-кам-2 цилиндар(беше прегоряла гарнитурата) и губеше мощност.
Ангренажния ремак е прескочил с не се знаеколко зъба и сега е на ремонт, а и при скороста с която бях 110-120 мили направ си сметка какво е останало здраво.

Публикувано на: 15 Окт 2009 10:40
от xtreme
по принцип не би трябвало да си ударил клапани, или поне така казват в UK , а и по спецификация така го дават. Обаче не смея да го твърдя на 100% ,тъй като не съм го виждал отворен :)

Публикувано на: 15 Окт 2009 10:48
от jorj
xtreme написа:по принцип не би трябвало да си ударил клапани, или поне така казват в UK , а и по спецификация така го дават. Обаче не смея да го твърдя на 100% ,тъй като не съм го виждал отворен :)
Утре ще знам точно какви са пораженията

Публикувано на: 15 Окт 2009 21:10
от poli
Щом свети масалцето,значи от някое основно лагерче тече масло.
Свали картера и притегни,може да се оправи.


ПС.Майтап-майтап,ама май е сериозно.

Публикувано на: 18 Окт 2009 16:28
от xtreme
Кво стана с тоз двигател бре :) ще го бъде ли ?