Страница 2 от 3
Публикувано на: 06 Окт 2009 19:22
от Uncle Dido
Майстора:
-Колкото и да ти взема, все ми е малко.
Клиента:
- Колкото и да ми вземеш, все ми е скъпо.
Хирурга:
- Плащай, баце, щото си труп....Ей тука имаме едно кашонче за дарения...
Пациента:
-

Публикувано на: 06 Окт 2009 20:50
от diver
мехаННика написа:Diver, ти си заядлив но умен пич като ти чета постовете и маи не си вадиш парите с ремонт на коли.Този ремонт се прави за мин. 3 дни ако спазиш всичко или 3*8=24часа и това са човеко/часа а не нормо/часа.Оставям ти да определиш цена на час за бай х*й с 5те ракии и за бай х*й но без ракии.Елементарно
Мислим да съм сбрал некой и друг двигател та за 3 дни може ма верно с по 5 ракий. При положение, че с подръчни средства, зимата пред блока ми е отнело по-малко време и както сам отбеляза не ми е това работата съм се справял за бая по-кратко време, та ще да ме прощаваш...Или трите дни си ги слагаш с чакането на шлайфиста и останалите измекяри по пътеката? Ма докат чакаш, що да не чарджваш клиента, вместо да поработиш върху некой друг автомобил....
П.П. Основен ремонт в бая сервизи вече се прави за доста под 8 часа (изключвам някакви екзотични коли), та кво викаш, читавите работливи майстори вземат по-малко кинти от бай хуй дет се мотка 3-4 дена х8 часа?!
П.П.П. Да приемем 1500лв за средна заплата въпреки че далеч не е. Това са 70 кинта на ден. Дори по твойта сметка 3 дни по 70 кинта са 210лв. А сега ги докарай до 700 и да си стиснем ръцете.
Публикувано на: 06 Окт 2009 21:14
от Kiki
diver написа: А сега ги докарай до 700 и да си стиснем ръцете.
Няма как да стане!
Публикувано на: 07 Окт 2009 09:59
от мехаННика
Няма да убеждавам никой,още повече колеги дето правят двигатели на колене пред блока.А пък и Селиката не е екзотична кола хич.
Публикувано на: 07 Окт 2009 16:35
от Balance
Благодаря на всички за мненията
цената с майстора вече е по малък проблем,
закупих си неоригинални сегменти които видимо не стават
и сега трябва да си купувам оригинални. Колкото до майстора все пак се разбрахме на 500лв.
Публикувано на: 07 Окт 2009 16:37
от LEXUS
Какво имаш предвид под оригинални и неоригинални сегменти?
Публикувано на: 07 Окт 2009 16:55
от liyan
LEXUS написа:Какво имаш предвид под оригинални и неоригинални сегменти?
Аз сменях бутала и сегменти, предварително ги бях взел оригинални. Платих към 600лв което включваше шлайфане и напасване на клапани. От тогава около 6000км без проблеми. Вероятно си взел кобелшмит... Сега за оригинал ще почакаш за доставката.
Публикувано на: 07 Окт 2009 17:23
от LEXUS
Искам да кажа оригинални -- демек за този модел кола сегменти ли ,или оригинални-- тоест от оригинален произход-производител?
Публикувано на: 07 Окт 2009 18:15
от мехаННика
Съжалявам че е станало така но сега трябва грижливо опаковане,избутване на колата от подемника(паркинга на блока),още Н-броя билети за трамвая,още 1 компл сегменти и понеже темата е за цена на ремонта ако може някой да го превърне това в пари.
Публикувано на: 07 Окт 2009 18:31
от diver
мехаННика написа:Съжалявам че е станало така но сега трябва грижливо опаковане,избутване на колата от подемника(паркинга на блока),още Н-броя билети за трамвая,още 1 компл сегменти и понеже темата е за цена на ремонта ако може някой да го превърне това в пари.
Неразбирам само как това ще ти дигне дневната надница biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 07 Окт 2009 18:40
от Georgimitrovich
biggrin.gif laugh.gif E как, ще си имаш една кола за правене за по-натам

Публикувано на: 07 Окт 2009 18:43
от мехаННика
Diver,не е и нужно.Трябва да разбираш това което ти вършиш за пари,за другото чети форуми.
Публикувано на: 08 Окт 2009 00:37
от agent dust
700-1000лв за труд за такъв ремонт е нормално. вземе ли ти 500 - работи ти без пари. но за 1000лв означава да се прави като хората - сваляне на двигателя, пълно разглобяване, челосване на блок и глава, хонинг.
Публикувано на: 08 Окт 2009 10:08
от Kiki
maggkrabar написа:700-1000лв за труд за такъв ремонт е нормално. вземе ли ти 500 - работи ти без пари. но за 1000лв означава да се прави като хората - сваляне на двигателя, пълно разглобяване, челосване на блок и глава, хонинг.
Да, да.

Няма никаква гаранция, че и 1500 да ти вземе ще я направи както трябва.
Парите не определят качеството на ремонта.
Това го определя съвестта на монтьора, която при много голам брой такива господа, липсва!
Публикувано на: 14 Окт 2009 07:39
от wagler
Смяна на сегменти на 7А-FE плюс вложки плюс масло Мобил 5w-40- 500лв, сигментите и вложките оргинални от Тойота БГ 500лв. 36 000 км до момента-без проблеми. Първоначалната уговорка беше 500лв само за труд но понеже не се наложи да се првавят каквито и да е шлайфания и т.н ми смениха маслото бонус. Сервизът е във Варна кв.Аспарухово. Имах оферта от познат гаражен майстор за 200лв но не му се доверих.