Страница 2 от 3

Публикувано на: 05 Окт 2009 23:10
от mitoko
slowtraveler написа:
andrian999999 написа:....кола 200к.с спира по добре от кола на 20 години с втора употрба гуми на които амортесьорите са позаминали.....
Нещо бъркаш понятията възраст, мощност и състояние на автомобила....
Колко бързо спира 20г кола с 200к.с., с втора употреба гуми (и разбира се газова уредба за по икономично), на която амортисьорите са заминали?
Неслучайно всяко обучение започва от малък обем към по-голям обем, защото с натрупването на опит се намалява вероятността от грешка...
зависи от пътя(асвалт, кръпки, дупки и т.н) .... много неизвестни има и няма смисъл въобще да се смята :thumbsup:

Публикувано на: 06 Окт 2009 07:29
от polsun
mitoko написа:
slowtraveler написа:
andrian999999 написа:....кола 200к.с спира по добре от кола на 20 години с втора употрба гуми на които амортесьорите са позаминали.....
Нещо бъркаш понятията възраст, мощност и състояние на автомобила....
Колко бързо спира 20г кола с 200к.с., с втора употреба гуми (и разбира се газова уредба за по икономично), на която амортисьорите са заминали?
Неслучайно всяко обучение започва от малък обем към по-голям обем, защото с натрупването на опит се намалява вероятността от грешка...
зависи от пътя(асвалт, кръпки, дупки и т.н) .... много неизвестни има и няма смисъл въобще да се смята :thumbsup:
И не само състоянието на пътя има значение, ейтва устройство дето е между волана и шофьорската седалка май има най-голямо значение. Ако ще и шоурумска кола да е ,седне ли на нея един млад и виден "дрифтаджия" на който стажа ми като шофьор се гради единствено по пътя към село кадето тате му е давал да кара стария дизелов Кадет, едвали ще реагира при някаква екстремна ситуация при висока скорост, а това си е неизбежно ,просто всеки келеш сякаш се чуства длъжен да пробва каква максимална скорост може да вдигне.
И особенно пък ако не е сам в колата ,а до него има един хомо-сапиенс от женски пол тогава почва едно шофиране тип WRC ...... на който и Себастиан Льоб би завидял...

Публикувано на: 06 Окт 2009 07:45
от slowtraveler
@polsun :thumbsup:

Публикувано на: 06 Окт 2009 13:00
от djofi_m
polsun написа: И особенно пък ако не е сам в колата ,а до него има един хомо-сапиенс от женски пол тогава почва едно шофиране тип WRC ...... на който и Себастиан Льоб би завидял...
ИЗВОД: ако до един хомо сапиенс от мъжки пол шофиращ една колата , седне един хомо сапиенс от женски пол, то първия веднага се превръща в хомо еректус. rolleyes.gif

Публикувано на: 08 Окт 2009 00:19
от andrian999999
slowtraveler написа:
andrian999999 написа:....кола 200к.с спира по добре от кола на 20 години с втора употрба гуми на които амортесьорите са позаминали.....
Нещо бъркаш понятията възраст, мощност и състояние на автомобила....
Колко бързо спира 20г кола с 200к.с., с втора употреба гуми (и разбира се газова уредба за по икономично), на която амортисьорите са заминали?
Неслучайно всяко обучение започва от малък обем към по-голям обем, защото с натрупването на опит се намалява вероятността от грешка...
не си ме разбрал написъл съм и имам предвид че, нова кола 200к.с. на някое (пишлеме) спира по добре от някоя стара кола с изгорели гуми и.... , щтото на пишлемето колата му е с хубави гуми а доста от тунинг маниаците купуват джанти 17 ки обаче нема да дадът 1000 -1200лв за гуми а купат втора употреба много добри( ИЗГОРЕЛИ) с хубав граифер за 40 - 50 лв. бройката ОСОБЕННО АКО СА ЗИМНИ
biggrin.gif

Публикувано на: 08 Окт 2009 00:31
от andrian999999
slowtraveler написа: Неслучайно всяко обучение започва от малък обем към по-голям обем, защото с натрупването на опит се намалява вероятността от грешка...
те и бакшишите имат голям опит , въртят по 200км. на ден ма доста от тях не могат да карат. Забелязъл съм че всички ГОЛЕМИ карачи , който карат с 200 по магистралата и от светофар до сфетофар летът като падне
сняг КАРАТ КАТО МИШКИ

Публикувано на: 08 Окт 2009 09:01
от slowtraveler
Разбрах ти идеята, но имах впредвид това, което polsun систематизира..
Когато караш една кола 250-300к.с. неволно увеличаваш скоростта...
Та дистанцията за спиране ('спира по-добре') не зависи само от техническите възможности на автомобила.
А техническите възможности на автомобила и поддържането им, не зависят от възрастта на автомобила...

Публикувано на: 08 Окт 2009 19:41
от gothic_fan
Каква беше темата,какво стана... :blob6:
Както и да е...
Обадиха ми се от една фирма, която внася автомобили от САЩ и ме увериха, че и техният акциз отпада..... Въпреки че не ме вълнуват вече много-то коне... Реших да си взема VVTi. Дано скоро да мога да Ви нарека "колеги" :thumbsup:

Публикувано на: 09 Окт 2009 01:15
от andrian999999
gothic_fan написа:Каква беше темата,какво стана... :blob6:
Както и да е...
Обадиха ми се от една фирма, която внася автомобили от САЩ и ме увериха, че и техният акциз отпада..... Въпреки че не ме вълнуват вече много-то коне... Реших да си взема VVTi. Дано скоро да мога да Ви нарека "колеги" :thumbsup:
недей бе не взимай

Публикувано на: 09 Окт 2009 01:16
от andrian999999
slowtraveler написа:Разбрах ти идеята, но имах впредвид това, което polsun систематизира..
Когато караш една кола 250-300к.с. неволно увеличаваш скоростта...
Та дистанцията за спиране ('спира по-добре') не зависи само от техническите възможности на автомобила.
А техническите възможности на автомобила и поддържането им, не зависят от възрастта на автомобила...
така е

Публикувано на: 12 Окт 2009 15:41
от Yot16
Тъй като не съм много запознат, а скоро ми предстой да си купя една селика (от Германия 2000г. ), дали ще е по-добре да изчакам 2010 или то тогава ще вкарат някви дрги глупости( колегите по-нагоре споменаваха за някакви други еко такси и така нататък). Благодаря предварително за коментарите! :thumbsup:

Публикувано на: 12 Окт 2009 18:05
от jorj
Yot16 написа:Тъй като не съм много запознат, а скоро ми предстой да си купя една селика (от Германия 2000г. ), дали ще е по-добре да изчакам 2010 или то тогава ще вкарат някви дрги глупости( колегите по-нагоре споменаваха за някакви други еко такси и така нататък). Благодаря предварително за коментарите! :thumbsup:
Няма за какво да чакаш еко и номерата са ти около 250лв. да чакаш 2010 има смисал само ако е акцизна

Публикувано на: 13 Окт 2009 13:35
от Yot16
Благодаря ти jorj . :thumbsup:
П.С. MR2-ката ти ме радва много.

Публикувано на: 13 Окт 2009 13:37
от jorj
Yot16 написа:Благодаря ти jorj . :thumbsup:
П.С. MR2-ката ти ме радва много.
Успех с покупката и да качиш снимки

Публикувано на: 13 Окт 2009 17:33
от gothic_fan
Yot16 написа:Тъй като не съм много запознат, а скоро ми предстой да си купя една селика (от Германия 2000г. ), дали ще е по-добре да изчакам 2010 или то тогава ще вкарат някви дрги глупости( колегите по-нагоре споменаваха за някакви други еко такси и така нататък). Благодаря предварително за коментарите! :thumbsup:
Хей, докарай една и за мен!