Страница 2 от 4

Публикувано на: 05 Окт 2009 15:46
от Kiki
Кои знае каква дреболия е, ама хайде де! rolleyes.gif
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!? happy.gif

Публикувано на: 06 Окт 2009 08:43
от Кузман Инджов
Kiki написа:Кои знае каква дреболия е, ама хайде де! rolleyes.gif
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!? happy.gif
И аз съм сигурен че причината е някъде там ама ми се иска да знам малко по конкретно rolleyes.gif

Публикувано на: 06 Окт 2009 09:21
от borracho
използвам темата за да споделя подобен проблем. значи сутрин първото палене е ок, но при следващи паления първия път върти и припалва но угасва. втория път като завърти всичко е ок. какво ли може да е? върти ми се една мисъл, че на 10000 сменях масло и маслен филтър, но не смених другите филтри дали нещо от това може да е?

Публикувано на: 06 Окт 2009 10:33
от greg39
Здравейте колеги,и аз имам подобен проблем на 2000тди Авенсис 1999г.Ходих при добър специалист и ми каза,че проблема се получава когато мотора е на много километри . Може да се оправи с японски стартер който върти много по бързо от БОШ/ който ми е в момента /или презацепване на ремъка което ще доведе до проблем с вървенето ,може и да се даде предварение на помпата.Каза карай и не се бой,Авенсиса не го бърка това.При мен обаче не го прави винаги и когато запали не изпушва,докато има случаи когато колата изпушва,гори повечко масло и тогава проблема е в износването на двигателя.Затова аз спрях да се занимавам с този проблем.На майстора може да му се вярва,защото от много години вкарва тойоти и ги отремонтира от-до и ги продава.Така,че карайте смело и не харчете пари за дреболии.Все пак сме в криза wink.gif :thumbsup:

Публикувано на: 06 Окт 2009 14:02
от Bass_Man
Кузман Инджов написа:
Kiki написа:Кои знае каква дреболия е, ама хайде де! rolleyes.gif
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!? happy.gif
И аз съм сигурен че причината е някъде там ама ми се иска да знам малко по конкретно rolleyes.gif
Еми вземете се двамцата и сменете всички датчици и кабели и после ни кажете дали се е оправило . А преди това може да замерите по една компресия и налягане на рейката е така за профилактика .

И разбира се , че може да се кара и така . Не е абсолютно никакъв проблем . Но не е лошо да си помните , че карате Тойота евро модел с евро зглобка и евро части така , че не очаквайте чудеса .

Публикувано на: 06 Окт 2009 14:22
от Кузман Инджов
Колега greg39 карам си ама някак си ми е малко кофти че Тойотат ми не пали като Тойота и малко препушва.Не че се оплаквам от вървене или каквото и да бе друго но все нещо ме човърка.Довечера ще я карам пак на "майстора" който бъзика нафтовата помпата последния път и твъреше че колата пали дори при кацнала муха на ключа.Увии не е така а и него го нямаше в сервиза като си я взимах.Незнам кога най сетне ще я вкарам в ред моята тойотка unsure.gif .

Публикувано на: 06 Окт 2009 14:46
от Kiki
Bass_Man написа:
Кузман Инджов написа:
Kiki написа:Кои знае каква дреболия е, ама хайде де! rolleyes.gif
Я някой датчик, я накой спукан маркуч, я някое реле, кабел....!? happy.gif
И аз съм сигурен че причината е някъде там ама ми се иска да знам малко по конкретно rolleyes.gif
Еми вземете се двамцата и сменете всички датчици и кабели и после ни кажете дали се е оправило .
Ти, дяволе, няма ли да дойдеш да помагаш? tongue.gif

Публикувано на: 06 Окт 2009 14:52
от Bass_Man
Е какво да помагам , като нищо не разбирам ? tongue.gif

Публикувано на: 06 Окт 2009 15:20
от slowtraveler
Колега, проверете много добре горивната система: тръбички, уплътнения на горивен филтър, тръбички за върната нафта и т.н....
На мен ми прилича на засмукване на въздух отнякъде по системата...
Ако можете - сложете някакво прозрачно маркуче преди помпата, за да се види дали не влизат мехурчета...

Публикувано на: 06 Окт 2009 15:29
от greg39
Здравейте отново,разбирам колегата Инджов и на мен не ми е приятно но при мен го прави рядко.Колата върви с 200км/час без проблем,гори малко нафта,не пуши и гори масло 300грама Кастрол Магнатек 10/40 на 9300км и точно това ме възпира да си"вързвам здрав пръст" както казват старите хора.Няма непоправими неща.Във форума четох преди време за такъв проблем и се стигнало до смяна на сегменти или нещо такова,т.е. пак се е стигнало до липса на компресия.Така,че да се измери компресията е едно от първите неща.При мен ако се стигне до там ще мина на вариант по нов модел biggrin.gif :thumbsup: .Но все пак ще е от полза да се разбере какво е станало

Публикувано на: 06 Окт 2009 21:22
от Kiki
Bass_Man написа:Е какво да помагам , като нищо не разбирам ? tongue.gif
Че не разбираш, не разбираш! Ама поне по бира да почерпиш. smile.gif

Публикувано на: 07 Окт 2009 04:24
от Bass_Man
Kiki написа: ............................Ама поне по бира да почерпиш. smile.gif
Да ве tongue.gif .

Публикувано на: 07 Окт 2009 08:10
от Кузман Инджов
Вече мисля ,че диагностицирахме от къде е проблема.Майстора заля горивната помпа със студена вода на загряла кола,след като се охлади колата запали без проблем.Каза ми че имало износен елемент на помпата и ремонта ще струва 500 лв.Щял да изпрати помпата за рециклиране в някакъв завод в Турция и нещата поне според него ще се оправят.

Въпросите които ми изникват са:
1.Да отремонтирам ли моята помпа или да търся нова или друга втора употреба?
2.Някой знаели орентировъчни цени на страра/нова нафтова помпа(Да уточня пак,колата е Авенсис 2.0 TDI-99 г.)
3.При евентуален качествен ремонт дали ще пуши по малко?
4.Ще има ли някакъв ефект ако прекарам една добавка за гориво директно през горивната система без да я смесвам с нафтата?

Въобще въпроси колкото си искаш unsure.gif .Благодаря предварително за отговорите.

Публикувано на: 08 Окт 2009 23:02
от Bass_Man
Колега карай докато можеш с тази помпа защо се вкараш зорлем във филми ?
1. Много лесно ще намериш нова но цената няма да ти хареса . Като вземеш втора употреба нямаш никаква гаранция , че няма да приключи и тя след ден два . По добре и подобри охлаждането на тази tongue.gif .
2. Стандартно за икономични , екологични и еластични дизелчета помпите вървят между 1200 и 3000 лв. От вънка може и по-малко . Втора ръка на пазарлък .
3. Може би ако имаш излишни 500лв. пробвай .
4. Плачевен .
5. Не виждам сега къде са хората с дизели милионници да кажат нещо за евтината поддръжка .
6. Също така не е зле да се провери клапана и датчика за високо налягане преди да сменявате помпи .

Публикувано на: 09 Окт 2009 08:41
от Кузман Инджов
Благодаря на колегата за изчерпателния отговор.Имам още няколко въпросчета:
Bass_Man написа:......4. Плачевен...........
Плачевен в смисъл че нищо няма да свърши или че ще прецака колата накак?
Bass_Man написа:........6. Също така не е зле да се провери клапана и датчика за високо налягане преди да сменявате помпи ...........
Може ли съвсем малко по подробно описание на местоположението и начина на тестване на този датчик и клапан?