ALTEZZA написа:1. нямам $5000 кеш
2. ще бъде над $5000
3. сте трябва да имам и друга кола за да мога да работя по таз
4. пак наима да е 4WD
1. nikoga nyama da mojesh da napravish takuv proekt ako iskash da imash vsichkite pari na kup predvaritelno...a i ne e nuzno. pomisli: prodavash nai-posledniyat 2JZGE sus kutiya pone 1500$, imash 200-300$ kolektor, i predpolagam drugi djadji, koito nyama da ti tryabvat poveche!
2. shte e po-malko ot 5000$ ako predvaritelno prouchish i si namerish komplekt vsichko ot morga v US! Az poluchavam e-mail updates ot TAP-Recycling, i cheto ima takiva supri, kato komplekta dvigatel, kutiya harness i ecu mu iskat 3000$ sus garanziya!
3. vzemi i karai starata sentra na GTR-cho, slozi i edin nalonov plik otgore da ne ti vali na glavata laugh.gif

maitapa nastrana, ama vse nyakoya stara brichka shte namerish ot nyakoi da ti vurshi rabota dokato svurshish sus IS-a. Celiyat proekt mozesh da go napravish za 3 weekenda, ako predi tova si izprintish nuznite el. diagrami (imash dostup) izuchish gi, za da ti stane yasno koe kude. Tamponi na dvigatelya nyama da trurpyat modifikaciya, motra vliza vse edno vinagi e bil tam, imash edno skusyavane na glavnata shtanga na skorostniyat lost na VR169-cata, evbentualno probivane na 4 dupki vuv crossmember-a na gearbox-a. ECU-to i kabelite sa lesni, nyakolko markucha, i edin intercooler imash da montirash otpred. Siguren sum che Lorda i drugite ot bandata shte pomagat, a i az shte davam akul ot tuk, do kolkoto moga.
4.a zashto ti e 4x4? to gubi 50%ot moshtnostta na dvigatelya v diferenziali i predavki, dava luzliva stabilnost na putya, za ne dotam "experienced driveres", struva poveche za podruzka, chupi se po-chesto, lipsva luksa i stila na IS-a...
truth is somewhere in the middle!
