Страница 2 от 6

Публикувано на: 28 Авг 2009 10:36
от xtreme
Извънтемата :

Бааа че то такава емоция на притежател на тойота може ли да му се случи :P

Публикувано на: 28 Авг 2009 12:00
от PESHO OT MARS
Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.

Но за това не ми е виновна колата а само и единствено аз.

GTi ако си намеря такава в добро състояние и на добри пари (много неща искам на куп) я отнасям без да се замислям.

И малкия мотор не лош. както казах ако искаш да си по динамичен и пъргав 2.0 ако искаш преди всичко икономия 1.6. все пак и данъка и е по-нискък и и застраховка и т.н.

Публикувано на: 28 Авг 2009 18:19
от diver
PESHO OT MARS написа:Моята замалко да ме остави заради кофти поставен изпарител, изхвърли водата и на късмет водата тамън свършваше и почна да повдига стрелката на температурата и си стигнах до вкъщи.
.
На газ нема как да се окоти, щото свърши ли водата, изпарителя ще замръзне....проблема е после дали няма да си доволно "интелигентен" да се пробаш на бензин ;)

Публикувано на: 28 Авг 2009 21:09
от PESHO OT MARS
Докато замръзне изпарителя има доволно време да и ебеш мамата повярвай ми, бързо я усетих че губи вода защото ми изчезна парното (беше зимата) и само една газ и до вкъщи на тихи обороти и с много молитви. Като спрях потече още малко колкото да видя откъде и спря, тамън навреме я изгасих.

Публикувано на: 28 Авг 2009 22:00
от mafiota
От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение :whistle:

Публикувано на: 29 Авг 2009 08:46
от PESHO OT MARS
7А-FE е 110 коня не 118, и освен това 1.8 LeanBurn няма. И така като гледам си се сблъскал с единствения проблем на Карините т.е. биалетките, но на доста коли и след това този чарк е консуматив. Относно парното нали си даваш сметка какво значи зима тук и в Русия така че не се вкарвай според мен в излишни филми но ако те влвче действай.

Публикувано на: 29 Авг 2009 16:32
от Nikolaev
Благодаря за отговорите!

Още не съм тръгнал да купувам. Вероятно някъде началото на октомври, но отсега искам да се ориентирам. Често ми се налага да пътувам в чужбина (900-1000 км на екс), та ми трябва именно такава "скучна"кола. По хубави магистрали там нормално се поддържат 140-160 км/ч. Питам за оборотите, защото, ако по-мощната държи същата скорост при по-малки обороти, то съответно двигателят се товари по-малко. Знам от майстори, че не е добре за двигателя дълго да се държат над 4000 об./мин. Също и шумът е по-малко, ако са по-ниски оборотите, а шумът при пътуване над 10 часа също има значение.
(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )

Публикувано на: 29 Авг 2009 19:19
от diver
Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )
Готиното на този форум е, че липсват сектанти. Изключвам един болен, ма на него едва ли някой гледа сериозно. По един или друг начин повечето сме се убедили в предимствана на Тойота. Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.

Публикувано на: 29 Авг 2009 19:43
от Климент
mafiota написа:От около месец се качих от пасат '91 , на карина Е '96 /комби/, с двигател 1,8 7A-FE (чист 118 коня - не "лоу бърн!"), Колата е внесена от германия на окло 140 000, каране е в българия около две години 60 000 км.
За в момента впечатленията са ми доста по-приятни спрямо пасата. Колата е удобна, кара се леко, но е малко шумна на дълъг път, и то не от двигателя , а то самите гуми по пътя. Колата има газова , която е на около 50 000км. и се държи доста прилично като вървене и разход. Надълго разходът ми е около 8,3 газ. Динамиката е по-лоша на газ, но скоро мисля да пробвам да сложа ТАП за аванса. Като взех колата изобщо не държеше обороти, но попаднах на снимков материал за почистване на клапъна на празният ход, и от както го почистих нямам грижи. За сега болката ми е един изтекъл заден амортисьор, и разбита задна биалетка. Другото подобрение , което мисля да направя е да преработя някой неща по парното, защото казват , че карините били доста зле от тази страна. Но Руснаците и за това са намерили решение :whistle:
Къде се намира този клапан на празния ход че и аз май требе да го почиствам unsure.gif

Публикувано на: 29 Авг 2009 21:28
от mafiota
При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm

Публикувано на: 29 Авг 2009 22:21
от martod
diver написа:
Nikolaev написа:(Някои приятели ми препоръчват Хонда Акорд като алтернатива. Това не знам дали трябваше да го казвам тук.. smile.gif )
Лично аз харесвам и бензиновите Хонди, но акорда е необосновано по-скъп от карина подобни години, а разликата в качеството според мен е никаква.
Хубавото на пазарната икономика е, че при нея няма необосновано скъпи продукти...
Щом има търсене на тази цена, значи тя е обоснована...

Прост пример: 4000 об/мин. за които говори колегата, при Акорда изобщо не са натоварване за двигателя... Той от тези обороти, тепърва тръгва да върви...

Публикувано на: 29 Авг 2009 22:52
от Климент
mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее

Публикувано на: 30 Авг 2009 01:15
от PESHO OT MARS
Щом имаш притеснения със шума и оборотите май трябва да се обърнеш към по-големия мотор, на 4A-FE то предавателните числа са мо скромно наредени и на 5 предавка нормалните скорости за магистрала 130+ се получават над 4000 об/мин и става малко по-шумвн.
Малкия е по скоро "градски"мотор с възможности да те влачи в провинцията големите мотори са си за магистрала.

Публикувано на: 30 Авг 2009 16:13
от mafiota
Климент написа:
mafiota написа:При мен направих тзи процедура:

http://toyota-club.net/files/05-09-10/0 ... -clear.htm
Опа забравих да кажа че мотора ми е 3s-fe и е инжекция а това е карбуратор доколкото разбрах :whistle: и при мен има тресене на празни обороти когато загрее
Този на снимките си е жива спринцовка, не е карбуратор.

Публикувано на: 31 Авг 2009 07:48
от Nikolaev
Май ще е по-силният двигател. Сега започна друго чудене: седан или комби? За естетиката - безспорно седан. За функционалност - комби (трябва да има и поне 50-60л газова бут.). Но, има ли разлика в управляемостта и въобще в поведението на пътя между двете? Комбито не е ли малко по-високо? Или това е само зрителна измама?