Страница 2 от 2

Публикувано на: 12 Авг 2009 20:51
от diver
polsun написа:
diver написа: С времето ще има разлики, колкото и да са добри колегите....
Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...

Публикувано на: 12 Авг 2009 21:48
от polsun
diver написа:
polsun написа:
diver написа: С времето ще има разлики, колкото и да са добри колегите....
Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...
Съгласен съм с тебе, но точно поради този факт има преливане в съседните детайли ако е необходимо. Примерно ако пръскам предна дясна врата, ще пръсна предният десен калник до половината с боя с преливане към бронята, и задна дясна врата дополовината с преливане на боята към заден десен калник. Така се унищожава и най-малката вероятаност за разлика в цвета. Като клиента заплаща едиствено боядисването на предна дясна врата.
И с едно пастиране на другите детайли работата умира, мисля че така ще се съгласиш с мен.

Публикувано на: 12 Авг 2009 22:06
от diver
polsun написа:
diver написа:
polsun написа: Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...
Съгласен съм с тебе, но точно поради този факт има преливане в съседните детайли ако е необходимо. Примерно ако пръскам предна дясна врата, ще пръсна предният десен калник до половината с боя с преливане към бронята, и задна дясна врата дополовината с преливане на боята към заден десен калник. Така се унищожава и най-малката вероятаност за разлика в цвета. Като клиента заплаща едиствено боядисването на предна дясна врата.
И с едно пастиране на другите детайли работата умира, мисля че така ще се съгласиш с мен.
Така е, само дет преливане излиза скъпо. И като за капак винаги остава я лепенка я нещо друго по което си личи....както казах много малко, редко и читави майстори могат да го направят без да личи. Виждал съм коли, излезли от читави сервизи с по 3 цвята на първо четене...виждал съм и преливка за която знам къде е и не се вижда...

Публикувано на: 12 Авг 2009 23:21
от polsun
Вярно е, много зависи от бояджията а затова колко скъпо излиза се пак това си е за сметка на сервиза. Просто няма как да изкараш кола на която боядисвания детайл е с 1-2 даже и 3 нюанса по различен от останалата част.
@style:пиши дали си с каско и ако е така към кое дружество.

Публикувано на: 12 Авг 2009 23:30
от diver
най любимо ми е кат кажат - не ми отговорИ боята.....

Публикувано на: 13 Авг 2009 00:08
от polsun
diver написа:най любимо ми е кат кажат - не ми отговорИ боята.....
Мда тя шом боята не му говори явно само звездите му говорят ша са го объркали нещо :whistle:
Междувдругото нищо лично към ТМ Ауто ама съм правил коли след тях и просто :censored: :censored: :censored: