Страница 2 от 2
Публикувано на: 12 Авг 2009 20:51
от diver
polsun написа:diver написа:
С времето ще има разлики, колкото и да са добри колегите....
Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...
Публикувано на: 12 Авг 2009 21:48
от polsun
diver написа:polsun написа:diver написа:
С времето ще има разлики, колкото и да са добри колегите....
Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...
Съгласен съм с тебе, но точно поради този факт има преливане в съседните детайли ако е необходимо. Примерно ако пръскам предна дясна врата, ще пръсна предният десен калник до половината с боя с преливане към бронята, и задна дясна врата дополовината с преливане на боята към заден десен калник. Така се унищожава и най-малката вероятаност за разлика в цвета. Като клиента заплаща едиствено боядисването на предна дясна врата.
И с едно пастиране на другите детайли работата умира, мисля че така ще се съгласиш с мен.
Публикувано на: 12 Авг 2009 22:06
от diver
polsun написа:diver написа:polsun написа:
Имаш в предвид че ще се появи разлика в цвета, понеже не се боядисва всичко на веднъж ли?
дам... дори да пръскаш с боя от една бака като туриш стареене + драскотини +налягане в пистолета... винаги личи...макар и малко...
Съгласен съм с тебе, но точно поради този факт има преливане в съседните детайли ако е необходимо. Примерно ако пръскам предна дясна врата, ще пръсна предният десен калник до половината с боя с преливане към бронята, и задна дясна врата дополовината с преливане на боята към заден десен калник. Така се унищожава и най-малката вероятаност за разлика в цвета. Като клиента заплаща едиствено боядисването на предна дясна врата.
И с едно пастиране на другите детайли работата умира, мисля че така ще се съгласиш с мен.
Така е, само дет преливане излиза скъпо. И като за капак винаги остава я лепенка я нещо друго по което си личи....както казах много малко, редко и читави майстори могат да го направят без да личи. Виждал съм коли, излезли от читави сервизи с по 3 цвята на първо четене...виждал съм и преливка за която знам къде е и не се вижда...
Публикувано на: 12 Авг 2009 23:21
от polsun
Вярно е, много зависи от бояджията а затова колко скъпо излиза се пак това си е за сметка на сервиза. Просто няма как да изкараш кола на която боядисвания детайл е с 1-2 даже и 3 нюанса по различен от останалата част.
@style:пиши дали си с каско и ако е така към кое дружество.
Публикувано на: 12 Авг 2009 23:30
от diver
най любимо ми е кат кажат - не ми отговорИ боята.....
Публикувано на: 13 Авг 2009 00:08
от polsun
diver написа:най любимо ми е кат кажат - не ми отговорИ боята.....
Мда тя шом боята не му говори явно само звездите му говорят ша са го объркали нещо
Междувдругото нищо лично към ТМ Ауто ама съм правил коли след тях и просто
