Страница 2 от 3

Публикувано на: 23 Авг 2009 23:15
от val_sub
Не съм тарикат.Естественно че ще се оправя сам.Не съм малък.Навътре съм в материята.Не ми трябват философи,а технически данни,схеми и чертежи.И преди да философстваш да беше попитал или премерил каква е компресията на този мотор поне да си направиш някой извод.Смятах че някой ще ме насочи към техническа информация.Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
А нека момчето с темата ако има проблем да ми драсне на ЛС.Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.

Публикувано на: 24 Авг 2009 00:11
от LEXUS
val_sub написа:Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
...Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
По-полека,драги. Доколкото схващам твоята Корола е около 22 годишна,а най-вероятно клони към плюс безкрайност като години... преди да си помислиш ,че те бъзвам,ти казвам,аз имам такава също. Не знам какво доста си поремонтирал,но по-здрава от тази кола трудно ще намериш! Явно като си я купил преди година, доста е покарана за предишните 20,20 и нещо години.... така че по-полека с тия преценки,ако може! За ръждясването,ти изобщо наясно ли си какво ръждясва по нея-до 20-тата година предни вежди,след 20-тата задни вежди,а сега на 22-рата тръгват и праговете. Не знам какво може да убие тая кола освен неадекватен собственик.
П.С. Ръждясват и дъната около 20-тата година,но и колата е доста ниска и ако се задира отдолу по лоши пътища,сваля изолацията на дъната.

Публикувано на: 24 Авг 2009 00:12
от Bass_Man
За какво ми е да меря компресията на този ( твоя мотор ) мотор ? Това , което ми е трябвало за моя съм си го намерил и премерил без да пускам теми и да чакам някой на готово да ми даде подвързана папка с документация и чертежи !
Но ти си може би 10-тия човек , който влиза във форума пуска едно мнение и следващото е , че тука никой нищо не разбира и не иска да му помогне ! Ми не става така пичове ! И не само тука в нито един друг форум не става така . Дори и да знае някой нещо въобще не е длъжен да ти казва или да ти помага ! Нещата се правят от добра воля и при положение , че второто ти мнение е с много претенций ( и не само твоето ) към всички останали си взимай материята и почвай , щото не вярвам някой нещо да се трогне ! Още по-малко , че въобще не ви идва на акъла , че хората може да си имат работа , да са отпуска , да нямат възможност да пишат в момента и тн и тн . Не някой трябва да седи 24 часа пред ПЦ-то и да ви отговаря до 5 мин. на всички въпроси с абсолютна точност . И ако някой друг междувременно предложи нещо то той е най-много 12 годишен и нищо не разбира ?!?!?! wacko.gif
Време е целокупния БГ народ да вземе да се посабуди малко !

..

Публикувано на: 24 Авг 2009 10:10
от rudolf
понеже се видя ,че никой нищо не разбира от 2Е- двигателя на колегата VAL-Sub, и той милее за форумното ниво ,и за тойота---
очаквам една изчерпателна тема,пълна в полезно инфо,схеми, данни и мануали

която колегата VAL_sUB,ще направи за всички собственици на този двигател и автомобил.

сега и аз

Публикувано на: 24 Авг 2009 12:57
от fan
и аз да кажа
;)
ще се опитам следващия ми пост да е съвсем конкретен въпрос и да очаквам кратък и недвосмислен отговор.
по-скоро за морална подкрепа "само така, на прав път си! обърни внимание на това и това винтче..."
пък, ако се получи.
до скоро.

радиатор...

Публикувано на: 29 Авг 2009 15:45
от fan
на първо четене се оказа:
- радиатора тече. по-скоро църка, но ако налягането не е голямо - може ли да се кара с него? мога ли да подам напрежение на водната помпа, за да развърти водата и да разкарам наслоениете боклуци? в компенсаторния резервоар имаше доста дебел пласт кафяви наноси...
или чак като успея да я запаля - тогава боклуците ще се размърдат?
- свещите изглеждат добре, капачката на делкото също;
- успях да развъртя двигателя като вдигнах предно ляво колело, включих на пета и го развъртях в вдете посоки;
- карбуратора мога ли да го напръскам със спрей за чистене на карбуратори без да го свалям? изглеждат ми много нещата, които са закачени по него, за да ги разкачам всичките...

Публикувано на: 29 Авг 2009 15:57
от Bass_Man
Радитора , щом тече не може да се кара с него ! По принцип налягането идва от загряването на течността .
На коя помпа да подадеш напрежение ?
Карбуратора може да го напръскаш и по-добре ако няма проблем не го сваляй .

Публикувано на: 29 Авг 2009 16:37
от LEXUS
Bass_Man написа:Радитора , щом тече не може да се кара с него ! По принцип налягането идва от загряването на течността ..
Bass_Man написа:На коя помпа да подадеш напрежение ?.
:iconbiggrin: :laughing6: punk.gif
Bass_Man написа:Карбуратора може да го напръскаш и по-добре ако няма проблем не го сваляй .
Така е, по-добре го послушай! :director:

опит

Публикувано на: 29 Авг 2009 22:56
от fan
реших да направя един опит. но утре, ако запали...
;)
ще бодна двата маркуча, които влизат в радиатор в две кофи с вода. от едната да си дърпа прясна, а в другата да изхвърля помиите отвътре.
незнам колко бързо ще свършва антифриза (след експериментите ще е заредена с антифриз, а не с вода), та искам да питам - радиатор лепи ли се? или смяна е единственото лечение. колата ще се кара рядко и на разстояния до 40-50км в едната посока.
за карбуратора - значи след като съм свалил въздушния филтър - заливам със спрея за чистене на карбуратори? и след 20-30 мин ще са окапали предлогаемите прах боклуци вътре?
до скоро.

Публикувано на: 29 Авг 2009 23:55
от Bass_Man
Това ще е някаква велика глупост ! Водната помпа на автомобила няма вакум и в момента в , който падне нивото под водната помпа блока и главата ще останат на сухо ! Като искаш да почистиш системата си има препарати и начин за това ! Това с тази кофа въобще няма да стане !
Има препарати за почистване . Слагат се и колата се държи запалена докато загрее . През това време те си мият отвътре и после изпускаш водата от най-ниската точка . След това може да свалиш по-лесните неща и да си ги измиеш ръчно .

друга идея

Публикувано на: 30 Авг 2009 23:27
от fan
подсказаха ми друга идея
;)
да вържа радиатора само през долния маркуч, закачен и към разширителния съд. и ще допълвам през него...
обаче се оказа, че бобината не дава ток...
като даде - тогава ще продължа с опитите. а и надали дебита на помпата ще е такъв, че да не смогна да допълвам в радиатора за 5-10 мин. работа на място.
;)
поне така се надявам.

Публикувано на: 31 Авг 2009 00:20
от PESHO OT MARS
val_sub написа:Не съм тарикат.Естественно че ще се оправя сам.Не съм малък.Навътре съм в материята.Не ми трябват философи,а технически данни,схеми и чертежи.И преди да философстваш да беше попитал или премерил каква е компресията на този мотор поне да си направиш някой извод.Смятах че някой ще ме насочи към техническа информация.Ама като гледам или сте много млади в този форум или май такива Тойоти сте виждали само на картинка.То верно че японките умират млади щото ръждата ги изяжда,ама чак пък никой да няма информация...
А нека момчето с темата ако има проблем да ми драсне на ЛС.Мойта Тойота(ЕЕ80 с 4 врати и мотор 2Е с карбуратор) я имам около година и половина и доста съм я поремонтирал(нали не се трошели),така че с нещо все мога да му бъда полезен.
Това мнение е редно да се премести във ФЪН темата, би ли ми обяснил как се мери компресия и как после смяташ каква е степента на сгъстяване защото ми стана интересно. Вобще много ме кефи тематиката с меренето на компресия един хубав и изпитан соц метод за решаване на всевъзможни проблеми.

А по темата поне в смотаната wikipedia ако не друго има степените на сгъстяване, а тя е 9,2/9,5:1 което си отива към относително сгъстените двигатели далече е от 10-10,5 но пак не е малко.

Re: друга идея

Публикувано на: 31 Авг 2009 01:51
от Bass_Man
fan написа:подсказаха ми друга идея
;)
да вържа радиатора само през долния маркуч, закачен и към разширителния съд. и ще допълвам през него...
обаче се оказа, че бобината не дава ток...
като даде - тогава ще продължа с опитите. а и надали дебита на помпата ще е такъв, че да не смогна да допълвам в радиатора за 5-10 мин. работа на място.
;)
поне така се надявам.
Направи едно клипче , че такава глупост надали някой друг ще направи !

хамлет..

Публикувано на: 31 Авг 2009 11:43
от fan
за да снимам клип ще трябва да се почеша по врата - телефон, който снима видео или подкарване на тойотата... ту би ор нот ту би...
:)

Re: хамлет..

Публикувано на: 31 Авг 2009 13:22
от martod
fan написа:за да снимам клип ще трябва да се почеша по врата - телефон, който снима видео или подкарване на тойотата... ту би ор нот ту би...
:)
По добре си вземи телефона, че с тези експерименти дето си решил да правиш, скоро няма да я подкараш тойотата, а ще я довършиш напълно...