Страница 2 от 3

Публикувано на: 17 Апр 2010 17:17
от ivobox
при тази тенденция на бейрутски пътища, на твое място не бих се замислил за рав.

Публикувано на: 19 Апр 2010 10:29
от SFINKS
FJ CRUISER , ама с 10-15 000 USD няма да стане :whistle:

Re: KAKВА ТОЙОТА ДА СИ КУПЯ от САЩ

Публикувано на: 19 Апр 2010 13:44
от andrian999999
madar написа:Някой може ли да ме посъветва каква тойота да си взема от САЩ.Става за въпрос за следните модели:КОРОЛА,МАТРИХ,КЕМРИ или РАВ4
моят съвет е не си купувай нищо от САЩ защото няма смисъл и ще имаш куп проблеми а и евтините коли са по скъпи от тук в европа. ако внасяш някое порше или сл или м3 си заслужава макар че тия малки мигачи много ме дразнят. Така че прибирай се със самолетчето след като поизчезне ОБЛАКА от Исландия и имаш ДВЕ възможности , Първата бегаш до ТМ ауто ако си фен на тойота и на лизинг една количка, има и гаранционни втора употреба, Втората една разходка до Германия и си купуваш.

Един приятел(има 2деца) си купи Корола седан на 12 000км. за 20 000лв на лизинг 1.4 дизел перфектна семеина кола харчи малко. при тоя скъп бензин само дизел.
От САЩ ще купиш бензин ще харчи много но това ти е най-малкия проблем. СМЯТАЙ СЕГА:

1. Цена на кола
2. Цена на докарване
3. Цена -митнически такси документи мито ДДС
4. Най- важното късане на нерви .... ТЕХНОТЕСТ май са го вдигнали на 1000 лева
5. Регистрация, а и ако е някой американски модел ЧАСТИ ВСЕКИ ПЪТ ЩЕ ЧАКАШ ЧАСТИ

Публикувано на: 19 Апр 2010 16:09
от slowtraveler
Adrian е прав, че има полза (и то сериозна) ако колата е скъпа...
Тогава преимуществата на кола от САЩ са много сериозни:
1. Цената е доста надолу
2. Транспорта е пренебрежимо малък процент от цената
3. Митнически документи и ДДС - дори и с добавянето на тези суми, крайната цена е доста под тази в БГ
4. Късане на нерви има ако не знаеш закона и не си се подготвил. Все едно да казваш, че има късане на нерви при технически преглед - къса нерви този, който не му държат спирачките, пък хвърля вината на проверяващия
5. Регистрация - вече няма проблеми. Частите са ти в пъти по-евтини от САЩ. Срока на доставка е съпоставим с този на официалните сервизи: преди 4-5г по едно и също време ми изгоря изправител/стабилизатор на алтернатор на Опел Астра, и същия детайл на Маздата на колегата.
Обявените цени и срокове в официалния сервиз бяха - Опел: 2 седмици, 450лв за стабилизатора, или около 900лв за целия алтернатор. Мазда - 2 седмици, 800лв и около 1500лв алтернатор. Аз си взех за опела стабилизатор за 450лв, а колегата си поръча и достави за 7 дни цял алтернатор от САЩ за около 200$ (aftermarket)...

Същия колега докара FJ Cruizer, Камри и Мазда MPS от щатите, и за дребни детайли няма проблем с доставката от БГ (например последно сменя стъкло на FJ Cruizera от Венци...)
Така-че резервните части не са такъв проблем...

Публикувано на: 19 Апр 2010 22:43
от andrian999999
slowtraveler написа: .........
не си спомням , но бях чул за разлика във фаровете (дали става въпрос за ксеноните) и искали смяна. ама дали е така незнам.

п.п. но според мен за евтин автомобил не си заслужава

Публикувано на: 20 Апр 2010 09:35
от Xeku
Най-основните изисквания на Технотест са: оранжеви мигачи, километраж в км/ч (отделно от скалата в мили) и фарове, отговарящи на европейските норми за разпръскване на светлината. Освен това се прави и преглед на общото техническо състояние, спирачки, затъмненост на стъклата, гуми... Цена на единично одобрение на кола от САЩ - 960 лева (данните са отпреди година). Успех!

Публикувано на: 20 Апр 2010 11:32
от slowtraveler
Хеки е дал изчерпателния отговор...
За скъп автомобил излиза доста по-евтино. За евтин - полза никаква(че и ще излезе и по-скъпо отколкото от тук)...

Публикувано на: 20 Апр 2010 16:01
от stfn
Човека пише, че може Камри или Рав 4, така че при всички вероятности и такси за плащане един Рав 4 внесен от САЩ излиза по-евтин отколкото закупен в България. Същото е положението и с Камри да не говориме, че такъв автомобил освен за Русия, Австралия, Япония и САЩ май не се произвежда и е трудно да го намери в България а и в сравнение с подобен клас коли на по една две години предлагани на нашия пазар струват доста неоправдани пари.
Освен това в момента до колкото разбирам цените на Тойота и Хонда в Сащ са повече от приемливи и най малкото са поне преминали през допълнителни прегледи във връзка с кампаниите за дефекти.

Публикувано на: 21 Апр 2010 11:15
от SFINKS
ако знаеш какво и как и повечето неща сам си ги организираш всякаква кола си заслужава да внесеш от USA . Виж ако не си навътре в нещата няма НИКАКЪВ смисъл да експериментираш , грантирано ще загубиш.

Публикувано на: 21 Апр 2010 21:34
от ml_66
Вземи си camry -слагаш газ и караш луксозна лимузина от премиум клас с разходи на 1,4 д4д.Гледай да е японско производство.Ще познаеш по номера на рамата-започва с J ! :thumbsup:

Публикувано на: 23 Апр 2010 16:57
от stfn
моята Камри започва с: 4T1BE46KX7U123456 - какво производство е?

Публикувано на: 23 Апр 2010 17:53
от Xeku
USA!

Публикувано на: 23 Апр 2010 18:23
от Rudy
stfn написа:моята Камри започва с: 4T1BE46KX7U123456 - какво производство е?
Произведена е в 4 = USA: TMM & NUMMI

Market
N. America

Year
02/2007

Make
TOYOTA

Model
CAMRY

Frame
ACV40

Vehicle characteristics
PRODUCT: NAP: NORTH AMERICA PRODUCT PARTS
DESTINATION: USA: UNITED STATES OF AMERICA
ENGINE: 2AZFE: 2400CC 16VALVE DOHC EFI
TRANSMISSION: ATM: AUTOMATIC TRANSMISSION
GEAR SHIFT TYPE: 5FC: ATM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
COLOR CODE: 1D4
TRIM CODE: FB13

///

Публикувано на: 24 Апр 2010 09:34
от dimvex
Погледни тези цени за нови от Дубаи.Имаи на предвид че са с 10-15% оскъпени.Ако потърсиш по-сериозно,можеш да намериш хубава цена.Там и има безброи дилъри...Смятаи пътя,мито и ддс и получаваш
http://www.vlad-co.ru/cars/?brand=TOYOTA&model=0
Ето още един линк-делите цената на 3,65 и получавате в долари
http://www.theemiratesnetwork.com/auto/ ... _id=Toyota

Публикувано на: 26 Апр 2010 19:35
от Bass_Man
От Дубай не можеш ли да си я докараш ? Някакъв ферибод нещо ?