Публикувано на: 24 Юли 2009 15:11
колеги моя ярис е бензин 1.3 за него какво масло да сложа?може ли да му налея полусинтетика или задължително трябва да е синтетика?
Мечо , не си единствения, който слага 10W40 на нови D4D. На служебната ни Корола Версо много добре и се отразява и дори при по-спортно каране не го лапа почти. Иначе преди беше нещо страшно. 2-3 литра от смяна до смяна се доливаше. ( Двигател 136 коня, на около 100 000км пробег)Me4oKyX написа:По странните "логики", сега като за пореден път наливам 10W40 на моето d4d, скоро трябва да му стане лошо или нещо от сорта... Пък напротив - трака по-малко, по-леко работи, а и за 9000км на моето "спойконо" каране ми е изгорила има-няма 200мл.... При положение, че колата е 1.4, а винаги си ми гори 6/100И бас-чо е прав - ползвайте ТЪРСАЧКАТА .... защото малко или много всичко е обсъждано, а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи
bubbator написа:Мечо , не си единствения, който слага 10W40 на нови D4D. На служебната ни Корола Версо много добре и се отразява и дори при по-спортно каране не го лапа почти. Иначе преди беше нещо страшно. 2-3 литра от смяна до смяна се доливаше. ( Двигател 136 коня, на около 100 000км пробег)Me4oKyX написа:По странните "логики", сега като за пореден път наливам 10W40 на моето d4d, скоро трябва да му стане лошо или нещо от сорта... Пък напротив - трака по-малко, по-леко работи, а и за 9000км на моето "спойконо" каране ми е изгорила има-няма 200мл.... При положение, че колата е 1.4, а винаги си ми гори 6/100И бас-чо е прав - ползвайте ТЪРСАЧКАТА .... защото малко или много всичко е обсъждано, а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи
Или по-скоро каквото му паднеMe4oKyX написа:......................а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи
Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gifjim_beam написа:
интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
martod написа:Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gifjim_beam написа:
интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
Или, прецака ми се турбото! Дали е от гъстото масло?martod написа:Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gifjim_beam написа:
интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
Както и да си сменят маслото на 5000мили biggrin.gifMe4oKyX написа:Те хората Хамериканци правилно са го писали по технита инструкций, ама нейсе....
Карам си с едно маско колкото си пише в книжката. И за сега сам си много доволен от маркатаMe4oKyX написа:За това са АБСОЛЮТНО прави .... особено при нашите горива и други подробности.... Направо си е задължително.... Но ти ако искаш карай 30 000км с едно масло ....
то като смазочни качества го има но зориш помпата и маслената система и имаш сух старт и това е много лошо за мотора освен ако не е служебен biggrin.gifMe4oKyX написа:Аз казах, че стана по-тих, но щом ми тракат много повдигачите, вие ще знаете.... Това са пълни глупости, но не ми се говори вече по тая тема.... Карайте си с 5в40 и толкоз.... Те хората Хамериканци правилно са го писали по технита инструкций, ама нейсе.... Нито е по-шумно - НАПРОТИВ - по-тиха ми е колата сега, нито го гори толкова, а НАЙ-МАЛКО може да има повече износване от по-плътно масло..... laugh.gif Айде стига тия глупости за тия масла - те са за УПЛЪТНЯВАНЕ, както и за мазане, така че при напреднал с километрите двигател определено си иска по-гъстото масло, защото с другото става на чорба.... Ако си коткаш колата и рядко вдигаш 4000об, тогава може и до 100 000км да изкараш с 5в40.... но дори тогава не е препоръчително ... Карайте си квото искате, но не говорете такива глупости..... И да, за следващите отговори - 10в40 има същите смазочни качества като 5в40, като стига еднакво лесно до всеки компонент, без да има пречки.... Те хората отдавна са ги сметнали....
Аз карам с това вече 12к км и съм много доволен. Не го гори изобщо, а поведението на колата се промени коренно. Маслото е белгийско и е продукт на Marly.andrian999999 написа:откакто ходих на среща с форума на ЕКО-то и аз вече се чудя с какво масло да карам. всички говорите какво да е маслото , НО КАК ДА РАЗБЕРЕМ ЧЕ НЕ Е МЕНТЕ? те хората фалшив алкохол с бандерол правят
пък какво остава за маслото. Та споделете кое масло е хубаво.
миналата седмица сложих Кастрол те са на една цена горе долу с мобил, и айде кастрол.... да ама и двете масла ги бутилирали и може и прйста да са ми сложили. Макар че един приятел каза че е хубаво, но това е друга тема. Имам въпрос за предложения марка масло.
1. за турбодизелов мотор
2. за турбобензинов мотор
предварително благодаря
от вносител ли го купуваш, и откъдеDMDimitrov написа: Аз карам с това вече 12к км и съм много доволен. Не го гори изобщо, а поведението на колата се промени коренно. Маслото е белгийско и е продукт на Marly.
http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0