Страница 2 от 6

Публикувано на: 24 Юли 2009 15:11
от giomio
колеги моя ярис е бензин 1.3 за него какво масло да сложа?може ли да му налея полусинтетика или задължително трябва да е синтетика?

Публикувано на: 24 Юли 2009 15:11
от bubbator
Me4oKyX написа:По странните "логики", сега като за пореден път наливам 10W40 на моето d4d, скоро трябва да му стане лошо или нещо от сорта... Пък напротив - трака по-малко, по-леко работи, а и за 9000км на моето "спойконо" каране ми е изгорила има-няма 200мл.... При положение, че колата е 1.4, а винаги си ми гори 6/100 :thumbsup: И бас-чо е прав - ползвайте ТЪРСАЧКАТА .... защото малко или много всичко е обсъждано, а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи tongue.gif
Мечо , не си единствения, който слага 10W40 на нови D4D. На служебната ни Корола Версо много добре и се отразява и дори при по-спортно каране не го лапа почти. Иначе преди беше нещо страшно. 2-3 литра от смяна до смяна се доливаше. ( Двигател 136 коня, на около 100 000км пробег)

Публикувано на: 24 Юли 2009 19:59
от jim_beam
bubbator написа:
Me4oKyX написа:По странните "логики", сега като за пореден път наливам 10W40 на моето d4d, скоро трябва да му стане лошо или нещо от сорта... Пък напротив - трака по-малко, по-леко работи, а и за 9000км на моето "спойконо" каране ми е изгорила има-няма 200мл.... При положение, че колата е 1.4, а винаги си ми гори 6/100 :thumbsup: И бас-чо е прав - ползвайте ТЪРСАЧКАТА .... защото малко или много всичко е обсъждано, а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи tongue.gif
Мечо , не си единствения, който слага 10W40 на нови D4D. На служебната ни Корола Версо много добре и се отразява и дори при по-спортно каране не го лапа почти. Иначе преди беше нещо страшно. 2-3 литра от смяна до смяна се доливаше. ( Двигател 136 коня, на около 100 000км пробег)

интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание? аз издържах 5к с 10w40 и го махнах,после 5w40 ми се видя като мехлемец за мотора,а и за ушенцата...
biggrin.gif а и аз имах за цел да свали разхода на масло,изглежда логично.

Публикувано на: 24 Юли 2009 22:39
от Bass_Man
Me4oKyX написа:......................а в крайна сметка, всеки слага каквото го кефи tongue.gif
Или по-скоро каквото му падне :whistle: .

Публикувано на: 24 Юли 2009 22:44
от martod
jim_beam написа:

интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gif

Публикувано на: 25 Юли 2009 03:12
от jim_beam
martod написа:
jim_beam написа:

интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gif

:wav: tooth.gif

Публикувано на: 25 Юли 2009 19:40
от Kiki
martod написа:
jim_beam написа:

интересно не ви ли дразни чукането на клапаните или просто не му обръщате внимание?
Дразни ги сигурно, но нали после ще имат повод, да пуснат нова тема -"Тракат ми повдигачите, от какво може да е ? "... laugh.gif
Или, прецака ми се турбото! Дали е от гъстото масло? ohmy.gif

Публикувано на: 25 Юли 2009 22:02
от Me4oKyX
Аз казах, че стана по-тих, но щом ми тракат много повдигачите, вие ще знаете.... Това са пълни глупости, но не ми се говори вече по тая тема.... Карайте си с 5в40 и толкоз.... Те хората Хамериканци правилно са го писали по технита инструкций, ама нейсе.... Нито е по-шумно - НАПРОТИВ - по-тиха ми е колата сега, нито го гори толкова, а НАЙ-МАЛКО може да има повече износване от по-плътно масло..... laugh.gif Айде стига тия глупости за тия масла - те са за УПЛЪТНЯВАНЕ, както и за мазане, така че при напреднал с километрите двигател определено си иска по-гъстото масло, защото с другото става на чорба.... Ако си коткаш колата и рядко вдигаш 4000об, тогава може и до 100 000км да изкараш с 5в40.... но дори тогава не е препоръчително ... Карайте си квото искате, но не говорете такива глупости..... И да, за следващите отговори - 10в40 има същите смазочни качества като 5в40, като стига еднакво лесно до всеки компонент, без да има пречки.... Те хората отдавна са ги сметнали....

Публикувано на: 25 Юли 2009 22:49
от Vesko
Me4oKyX написа:Те хората Хамериканци правилно са го писали по технита инструкций, ама нейсе....
Както и да си сменят маслото на 5000мили biggrin.gif

Публикувано на: 26 Юли 2009 01:03
от Me4oKyX
За това са АБСОЛЮТНО прави .... особено при нашите горива и други подробности.... Направо си е задължително.... Но ти ако искаш карай 30 000км с едно масло .... wacko.gif

Публикувано на: 26 Юли 2009 01:31
от Vesko
Me4oKyX написа:За това са АБСОЛЮТНО прави .... особено при нашите горива и други подробности.... Направо си е задължително.... Но ти ако искаш карай 30 000км с едно масло .... wacko.gif
Карам си с едно маско колкото си пише в книжката. И за сега сам си много доволен от марката :thumbsup:

Публикувано на: 28 Юли 2009 23:32
от nikolov22
Me4oKyX написа:Аз казах, че стана по-тих, но щом ми тракат много повдигачите, вие ще знаете.... Това са пълни глупости, но не ми се говори вече по тая тема.... Карайте си с 5в40 и толкоз.... Те хората Хамериканци правилно са го писали по технита инструкций, ама нейсе.... Нито е по-шумно - НАПРОТИВ - по-тиха ми е колата сега, нито го гори толкова, а НАЙ-МАЛКО може да има повече износване от по-плътно масло..... laugh.gif Айде стига тия глупости за тия масла - те са за УПЛЪТНЯВАНЕ, както и за мазане, така че при напреднал с километрите двигател определено си иска по-гъстото масло, защото с другото става на чорба.... Ако си коткаш колата и рядко вдигаш 4000об, тогава може и до 100 000км да изкараш с 5в40.... но дори тогава не е препоръчително ... Карайте си квото искате, но не говорете такива глупости..... И да, за следващите отговори - 10в40 има същите смазочни качества като 5в40, като стига еднакво лесно до всеки компонент, без да има пречки.... Те хората отдавна са ги сметнали....
то като смазочни качества го има но зориш помпата и маслената система и имаш сух старт и това е много лошо за мотора освен ако не е служебен biggrin.gif

...

Публикувано на: 31 Юли 2009 03:44
от andrian999999
откакто ходих на среща с форума на ЕКО-то и аз вече се чудя с какво масло да карам. всички говорите какво да е маслото , НО КАК ДА РАЗБЕРЕМ ЧЕ НЕ Е МЕНТЕ? те хората фалшив алкохол с бандерол правят
пък какво остава за маслото. Та споделете кое масло е хубаво.
миналата седмица сложих Кастрол те са на една цена горе долу с мобил, и айде кастрол.... да ама и двете масла ги бутилирали и може и прйста да са ми сложили. Макар че един приятел каза че е хубаво, но това е друга тема. Имам въпрос за предложения марка масло.
1. за турбодизелов мотор
2. за турбобензинов мотор

предварително благодаря

Re: ...

Публикувано на: 31 Юли 2009 08:31
от DMDimitrov
andrian999999 написа:откакто ходих на среща с форума на ЕКО-то и аз вече се чудя с какво масло да карам. всички говорите какво да е маслото , НО КАК ДА РАЗБЕРЕМ ЧЕ НЕ Е МЕНТЕ? те хората фалшив алкохол с бандерол правят
пък какво остава за маслото. Та споделете кое масло е хубаво.
миналата седмица сложих Кастрол те са на една цена горе долу с мобил, и айде кастрол.... да ама и двете масла ги бутилирали и може и прйста да са ми сложили. Макар че един приятел каза че е хубаво, но това е друга тема. Имам въпрос за предложения марка масло.
1. за турбодизелов мотор
2. за турбобензинов мотор

предварително благодаря
Аз карам с това вече 12к км и съм много доволен. Не го гори изобщо, а поведението на колата се промени коренно. Маслото е белгийско и е продукт на Marly.

http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0

Re: ...

Публикувано на: 01 Авг 2009 14:12
от andrian999999
DMDimitrov написа: Аз карам с това вече 12к км и съм много доволен. Не го гори изобщо, а поведението на колата се промени коренно. Маслото е белгийско и е продукт на Marly.


http://zenox.com/article/view.web?artic ... &siteNav=0
от вносител ли го купуваш, и откъде