Страница 2 от 8

Публикувано на: 24 Юли 2009 08:12
от Japanese_fever
S pozvolenieto na Lorda za ugabuga smile.gif

Публикувано на: 24 Юли 2009 11:22
от b_d
Вандали - защо разкъртихте здрава и права кола?

Публикувано на: 24 Юли 2009 16:03
от ugabuga
bad_dog написа:Вандали - защо разкъртихте здрава и права кола?
stupid.gif wacko.gif

Публикувано на: 24 Юли 2009 16:58
от LordDigital
bad_dog написа:Вандали - защо разкъртихте здрава и права кола?
Беше ужким паркирана във гаража ,ма докато тече приказката и са оказа ... бая разглобена :whistle: :whistle:

Публикувано на: 24 Юли 2009 18:35
от V35GTR
bad_dog написа:Вандали - защо разкъртихте здрава и права кола?
Nqmash si na ideq za kakvo qa podgotvq Lorda!!!

SMB - mojesh da se prisuedinish po vsqko vreme :P

Публикувано на: 29 Юли 2009 08:35
от BMW ///M POWER
SCION написа:
BMW ///M POWER написа:...Predstavqm si kakuv zver shte stane kato mushenesh tvoiq motor smile.gif
Subota trqbva da se razberem koga shte xodim do Gingerman da si na4eshem krastata, i da vidime dali si struva da se zapishem za
Blackhawk Farms September 5 & 6 with MVP Track Time! smile.gif
Dimi, ti seriozno trebva da se zamisli6 za supercharger na tvoita M-ka :) Taq leka supra kato i dropne Sando drugiq motor nema fa6tane :)
Kajete mi kato hodite na Gingerman, ako imam pari 6e doida i az. Iazak 4e mu slojih 2-piece rotori sys porterfield R4 nakadki i 245 direzi star spec na Volvoto.
Nema kinti za supercharger sad.gif
po natatuk moje da investiram v headers, track pipe, i Sunbelt cams.
Sigurno drugata sedmica shte xodime na Gingerman sus Sando.

Публикувано на: 30 Юли 2009 17:37
от darcosi
Евала на Lorda колата е супер добра :)

бахти какви яки части са сложени в белото животно. Пожелавам ти винаги да си на 1-во място.

Публикувано на: 02 Авг 2009 07:49
от LordDigital
Ето със какво се занимавах през седмицата:

- разглобих я ,разкарах Cold Start инжектора смених и FPR-а и сложх RC 550-ки инжектори

- наложи се да свалям резервуара 2 пъти докато уцеля как да натикам 255 WalBro-то ,ма накрая и това стана

- наложи се подмяна на хиляди дребни неща ,стартер ,алтернатор ,Igniter ,ECU

- ТурбоКита беше от времето на Дедо Тошо и немаше грам Бънг за WB сонда ,свалих от 335-ката дин Бънг и го заварих. Сложих и CatBack от моята супра

- За да сложа моите гуми са наложи от преде да мина на 35мм Spacer ,ма ги натиках и сега си има 100% StreetSetup колата

- Щеха да ми изкочат зъркилите като я запалих след помпата и гледам работи на 12-ки смеси на IDLE ,тръгнах да свалям Fail-Safe рестриктора след FPR ииии като махнах планката му гледам от заде огромна дупка ,бъркам вътре набарвам КОЛяновия вал! Тоз 7м блок е от времената на Брежнев!!! това е явно било дупка за бензинова помпа ,баси!

След неколко ръна да уцеля Трима и да направя груба WOT карта със MAFT-PRO взе да пуши яко. Разглобих турбината и гледам тия нашибали хартиена гарнитура на оточната тръба за маслото ,намацах я както си знам със Тойота силикон (вътре има графитен прах). Как да е оправих го и тва ,даже и щеката за маслоти и закрепих (немаше никва щека ,тоя явно е имал ренгенови зъркели) - паак гаааааааз и изплю щеката и опръска всичко. От там разглабяне ,смяна на тръби за подкартерна вентилация ,Кечове за маслото и какви ли не други простотии да разтовари малко подкартерната...

Донагласих до колкото можах корекциите ,и стана тъмно а със тия фарчета от балканче нищо не скифтам и са отказах да рискувам повече - явно ша сложа Hella фаровете дето ми стоят във кашон от около 3 години :whistle:

Натиках вътре 4 джанти със 275 сликове ,то това маи беше наи-сложната манипулация на седмицата със тая клетка във колата ми се утели вола! ма всичко е готово утре рано заран сме на АутоКроса:))

Публикувано на: 02 Авг 2009 15:55
от ugabuga
ba si ti na rabota ne hodish li ve? laugh.gif laugh.gif laugh.gif :thumbsup:

Публикувано на: 03 Авг 2009 05:43
от Japanese_fever
Lorda e sbudnal Am. me4eta, kakto kazah ve4e!

Ne samo zaradi novata pridobivka, no i zaradi tova, 4e hobito mu i rabotata mu sa edno i su6to zanimanie (ako ne gresha). Mnogo hora se opitvat da dostignat do tova suvurshenstvo, no maltzina uspqvat. NQkoi kazvat, 4e vednuj hobito stane li ti rabota ve4e ne e hobi, drugi nqmat vreme za hobito si ot rabota i t.n.

Za Lorda ima samo 2 polojenie:
– ili e 24/7 na rabota
– ili 24/7 praktikuva hobito si

laugh.gif LOL smile.gif

Публикувано на: 03 Авг 2009 07:14
от ALTEZZA
Japanese_fever написа:(ako ne gresha)
ami mai greshish, tozi pat... :whistle:

Публикувано на: 03 Авг 2009 07:56
от El Camino
ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:(ako ne gresha)
ami mai greshish, tozi pat... :whistle:
Ama pyk i Sando dobre se e postaral da go zabludi:) cool.gif

Публикувано на: 03 Авг 2009 19:31
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:
Japanese_fever написа:(ako ne gresha)
ami mai greshish, tozi pat... :whistle:
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

No more spam.
I promise! smile.gif

p.s.
Lorde, s kakvo se zanimavash, dokato ne se zanimavash s hobito si? :whistle: Ako ne e taina.
Kolko ti pla6tat, kakva religiq izpovqdvash i za kogo si glasuval nqma da pitam. smile.gif

Публикувано на: 04 Авг 2009 00:35
от Bass_Man
E kak s kvo ? Dilarche :whistle: .

Публикувано на: 08 Авг 2009 16:43
от LordDigital
Премехирхме новата придобивка.

На ~15 psi резултата бе 391 коня на коУеуата ,за съжаление посфактом са оказа че тъпаците не мерили въртящ момент даже ги мързало да калиблират за обороти. Ебал съм ги ,по принцип със подобна турбина почти нема 7м които да слага под 600-650НМ-та на колелата. Банда е малко тесничък ,маа като за напълно заводски матор - толкоз :whistle:


Video:

http://www.youtube.com/watch?v=94nWFHWy ... annel_page

Grafika na HP:

Изображение