Публикувано на: 28 Юли 2009 23:02
Колега колко коли си турбинирал?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
Колега колко коли си турбинирал?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
polsun написа:Това не е проблем просто трябва да мине Технотест, казвам го от опит понеже на една Вектра 1.8 бяха монтирали V6 от Омега, закарахме я в София мина си технотестта издадоха бележка за успешно преминат преглед и от там в КАТ.bachvarov написа:...dane goworim 4e nqma kak se prekara pez KAT.
Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба дажеdiver написа:Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?Vokil написа:Автора да знае че с турбо сметката стъпва на около 2000лв и много труд от негова страна.Моята е 4афе ама те са много близки със 7афе
Мдааа....Vokil написа:Колеги много бързате с критиките 2000 са само чаркалаците без труда а колата върви вече повече от два месеца на ~1bar .Цените са 250лв турбо от волво 2.5 колектори и генерация на 60мм правени от мен около 300лв мегаскуирт 400лв подложка и две гарнитури за глава 100лв интеркулър от ланча 80лв турбопътища от всякакви коли от моргата 100лв че има и малко пвц тръба дажеdiver написа:Само за читаво турбо няма му стигне... Само за хедърите и колекторите също....само за читав стендалоун ЕКЮ също...ма искам видя най-накрая кола турбинирана за 2к и негръмнала в миг, или непредобрила буталата след първата заигравка...ма кво ли разбирам аз...ще взема си купя едно Д4Д накрая, то бега мнооо, не харчи грам, за кво турбинираме изобщо бензинарки се чудя...Bass_Man написа:
Това само за колектора и турбото ли имаш предвид ?)) едис4 30лв бобина от форд 30лв шайба 36-1 15лв дюзи от супра от ибей за 100лв всичките други пари са за стругари маркученца скобички и такива дреболии дето всъшност излизат скъпо.Ако има други въпроси питайте с радост ще отговоря като имам време
Турбото не е от дизел от бензиново волво еdiver написа:С тва турбо от дизел представям си.....
Щом колата те кефи - супер. Постигнал си целта си със собствени сили - какво по-добро.... Трудно обаче ще ме убедиш, че такъв проект е особено надежден като МПС - особено момента с двете гарнитури и подложката. Аз лично бих си купил поне едни турбо бутала - JE, Wiseco или нещо подобно. После бих си сложил нови части, а не неща от моргата, които не се знае колко ще изкарат.Vokil написа:bad_dog и ти грешиш карал съм доста читави коли по-читави и от твоята но това е друга тема. Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.Първоначално идеята беше да вместя проекта в 1000лв колкото и налудничево да ви звучи, но после отпуснах още малко средства и като цяло проектчето постигна целите си. Зная как може да стане и с много пари но както казах аз на рали няма да ходя или на гонки за тинеджъри.Освен това имам моторетка дето върви доста повече от повечето "бегачки"Хайде със здраве
Не съм запознат, но ако след тунинг-а мощността е >100к.с. не би ли следвало колата да се пререгистрира в данучното и данъка вече да не е толкова малък както е бил преди тунинг-а?Vokil написа:Сега на въпроса исках да си направя нормално приятна кола за ежедневно каране с малък данък и гражданска.