Страница 2 от 2
Публикувано на: 05 Юли 2009 09:49
от TATI
Най-вероятно имаш крив носач. Едно време като купихме една вектра, беше същата история, само че разликата беше 3 см. и видимо предна дясна гума стоеше по-назад към калника. Така я карахме близо година време. Нямаше никакви проблеми с износване на гуми или теглене при права линия. Сменихме носача и нещата заспаха. В смисъл, че разликата изчезна. Колегите верно са ти казали, че вертикалите са по-важни. Ако те са ти в норма, един см е нищо и можеш така да си я караш. Ако толкова много те гложди, вдигни я на канал и си премери носачите да видиш дали е от тях.
Публикувано на: 07 Юли 2009 11:03
от 314
Навсякъде ми казват, че: 1) принципно се регулира само събирането на колелата (което е направено), но не и страничния наклон; 2) и да има крив носач/амортисьор/каквото и да е, те не можели да го преценят на око или да го измерят.
Наистина ли никъде не могат да измерят какво е криво?
Не мога да сменям за проба всичко подред.
Публикувано на: 07 Юли 2009 11:11
от xtreme
Носачът не могат да измерят, но винаги могат да измерят дали геометрията на купето е OK ;) Може и от тампон да ти бяга. Колко градуса е разликата, 1 ?
Публикувано на: 07 Юли 2009 11:30
от 314
Страничните наклони са:
ляво -0.64°, дясно -1.66° при норма 0.58+/-0.75 (т.е. от +0.17 до -1.33)
Има и разлики в ъгъла на шенкелния болт:
ляво +11.49, дясно +6,05 при норма 10.08+/-0.75
Не знам това какво значение има и какво показва, признавам си.
Отзад също има малки отклонения, но незначителни.
Публикувано на: 07 Юли 2009 14:03
от xtreme
Най-вероятно заради шенкела ти идва и разлката в страничния наклон, ако не чука нищо сигурно е крив носач. Ако показанията за шенкела са верни де

Тия 6 градуса разлика не се сещам откъде могат да се появят иначе, освен може би от кормилен накрайник ама за такава разлика трябва накрайника да е навит 1см по-малко, абе кофти работа.
Публикувано на: 07 Юли 2009 21:59
от martod
314 написа:Страничните наклони са:
ляво -0.64°, дясно -1.66° при норма 0.58+/-0.75 (т.е. от +0.17 до -1.33)
Има и разлики в ъгъла на шенкелния болт:
ляво +11.49, дясно +6,05 при норма 10.08+/-0.75
Не знам това какво значение има и какво показва, признавам си.
Отзад също има малки отклонения, но незначителни.
Ами има си голямо значение и показва че колата ти иска разпъване от дясно на Кар-бенч...Отивай в някой добър авто-тенекеджийски сервиз, където имат карбенч, да ти я оправят, иначе ще купуваш гуми по 2-3 пъти в годината...
ремонт
Публикувано на: 18 Юли 2009 04:00
от kazat
Колега намери ли решение на проблема,а "специалистите "от ТМ АУТО- какво е тяхното мнение?
Публикувано на: 18 Юли 2009 17:17
от 314
Специалистите от ТМ АУТО засега внимателно ги отбягвам.
Иначе се оказа, че било можело и да може (да се нагласи реглажа), благодарение на Стефан от сервиза преди Люлинския тунел.
Стафане, заслужи си си рекламата

Публикувано на: 19 Юли 2009 20:56
от slu4aen
Публикувано на: 25 Юли 2009 08:38
от shterev
slu4aen написа:

И аз имах подобен проблем но с Бектра беше удряна в дясно отпред.В Казанлък ми я оправиха качиха колата на едим стенд вързаха я с дебели вериги и с един хидравличен крик я разпънаха до допустимите параметри.Наравиха я точно по книга.Серизът се казва Теда а собственикът Христо Партенов.Просто си рабира от работата и прави всякакви коли.