Страница 2 от 2

Публикувано на: 19 Юни 2009 17:19
от nenko70
scorpion написа:Ако Ви е интересно за VSC да споделя: при автомобилите със всички стабилизиращи системи е много важно да се кара с един и същ комплект гуми на предния и заден мост. Преди време на авенсис 1.8 ми се наложи да карамс различн комплект гуми на преден и заден мост и компютъра се побърка, респективно VSC се включваше когато му скимне. Независмо, че и двата чифта гуми бяха чисто нови то очевидно имаше различно сцепление с пътя и се подаваха грешни данни.
След слагане на еднакви гуми всичко беше ОК.

Поздрави !
Много полезна информация.

Публикувано на: 19 Юни 2009 17:43
от Kiki
scorpion написа:Ако Ви е интересно за VSC да споделя: при автомобилите със всички стабилизиращи системи е много важно да се кара с един и същ комплект гуми на предния и заден мост. Преди време на авенсис 1.8 ми се наложи да карамс различн комплект гуми на преден и заден мост и компютъра се побърка, респективно VSC се включваше когато му скимне. Независмо, че и двата чифта гуми бяха чисто нови то очевидно имаше различно сцепление с пътя и се подаваха грешни данни.
След слагане на еднакви гуми всичко беше ОК.

Поздрави !
На моя автомобил карам с предни гуми "Континентал", а задни "Бричстоун".
Нямам проблем. wink.gif

Публикувано на: 23 Юни 2009 11:06
от nenko70
Някой, с повече опит, би ли споделил в какви случай е добре да се изключва тракшън контрола.

Публикувано на: 23 Юни 2009 11:13
от Vesko
Нямам опит, но може би е добре да се изклучва когато искаш да караш бързо върху хльзгав път smile.gif До колкото тракшъна се включва когато някое колело боксува

Публикувано на: 23 Юни 2009 13:55
от slowtraveler
Според инструкцията: тракшъна се изключва при излизане от затъване (сняг, кал и т.н.)..
Причината е, че при първата фаза на тракшъна се да ограничава подаването на гориво при приплъзване на някое колело...
Затова колата започва да глъхне при пробуксуването и ще е трудно да я 'лашнеш' за да излезеш...
Обаче при висока скорост тракшъна въобще не сработва, защото колелата са далеч от приплъзване (разбира се, ако колата не е почнала да се плъзга странично в някой завой)...
Втората фаза на някои тракшъни сработва като 'самоблокиращ' диференциал. Тракшъна сработва спирачка на въртящото се по-бързо колело...