Страница 2 от 3
Re: Авенсис 2002г. Д4Д губи мощност
Публикувано на: 15 Юни 2009 00:56
от bizkoff
martod написа:Kiki написа:bizkoff написа:Басман ще обясни като виден експерт по всякакви области
Да, ама Басман изчезна някъде!?
Само някоя мацка го е завлякла. biggrin.gif
Или е забегнал по други форуми.... laugh.gif biggrin.gif laugh.gif
Може да е намерил сродна душа и да спорят в момента за ядрената физика или самолетостроенето.

Публикувано на: 15 Юни 2009 23:59
от papoboss
днес си оставих колата в Д и Н сервиз и ми смениха горивния филтър, също така имаше запаметени грешки в борд компютъра , след което авенса пак лети. оказа се че съм сипал кофти нафта а пък авенса е много чуствителен към тези неща!!!!
Публикувано на: 16 Юни 2009 08:32
от martod
papoboss написа:днес си оставих колата в Д и Н сервиз и ми смениха горивния филтър, също така имаше запаметени грешки в борд компютъра , след което авенса пак лети. оказа се че съм сипал кофти нафта а пък авенса е много чуствителен към тези неща!!!!
Грешките в борд компютъра ли бяха или в ЕКУ-то , защото има голяма разлика ... biggrin.gif
Публикувано на: 16 Юни 2009 18:01
от papoboss
ми незнам казаха ми че имало грешки и аз си помислих че е в борд компютъра какво е това ЕКУ ????
Публикувано на: 16 Юни 2009 18:38
от bizkoff
papoboss написа:ми незнам казаха ми че имало грешки и аз си помислих че е в борд компютъра какво е това ЕКУ ????
Бордовия компютър ти е за инфо за разхода на гориво(моментен, среден), колко км. ти остават с наличното гориво. Само за това. А ЕКУ-то ти е компютъра на колата-за двигатела и всичко останало дето е електроника.
Не съм разбирач и не мога да го обясня научно, но това е в общи приказки. Надявам се да съм помогнал, ако не някой по-разбиращ да обясни.
Публикувано на: 16 Юни 2009 21:09
от zi_zi_top
Нали ти казах, че е горивния филтър, ама не слушаш! biggrin.gif
Публикувано на: 16 Юни 2009 21:20
от papoboss
zi_zi_top написа:Нали ти казах, че е горивния филтър, ама не слушаш! biggrin.gif
така е но имаше и грешки в ЕКУ-то
Публикувано на: 17 Юни 2009 20:59
от zi_zi_top
Ако изобщо е имало грешки /не бих се учудил ако от сервиза просто са ти надули сметката с "чистене на грешки"

/, то те са показвали ниско налягане на горивото и са щели да се самоизчистят след смяна на филтъра.
Публикувано на: 17 Юни 2009 23:14
от papoboss
zi_zi_top написа:Ако изобщо е имало грешки /не бих се учудил ако от сервиза просто са ти надули сметката с "чистене на грешки"

/, то те са показвали ниско налягане на горивото и са щели да се самоизчистят след смяна на филтъра.
ми незнам дано не са ме излъгали
Публикувано на: 17 Юни 2009 23:38
от zi_zi_top
Не се притеснявай!
Във всички сервизи ги правят тези номера АММ /ако мине - мине/, а то в повечето случаи минава, защото те са "специалистите", а клиента е глупака, който си е купил таралясник и трябва да плаща

. А собствениците на Тойоти ни разглеждат като слабоумни баровци /плащаш и не се обясняваш!!!/. Само ако си много печен можеш да им влезнеш в дирите и да се
опиташ да ги контролираш, но това е трудно, защото си им паднал в кьопавите ръчички и могат да ти опропастят колата без да им мигне окото. После нищо не можеш да докажеш.
Точно за сервиз D&N имам няколко примера за тежки монтьорски грешки довели до унищожаване на ДВГ, след което те казват, че така си им го закарал и те само са установили, че трябва основен ремонт и смяна на глава

. А ако видиш с какви чукове и оксижени сменят амортисьори, няма да повториш ...
Отиди да пиеш едно за здравето на Авенсиса и се радвай, че са отгатнали какво трябва да ти сменят, а не са се заиграли с ангренажа например ... biggrin.gif
Публикувано на: 18 Юни 2009 07:48
от papoboss
това е верно , като си си взел Тойота все едно си с мерцедес, само те дерат. отнасно ДиН в люлин където си карам колата съм доволен от тях , може и да са ме дернали този път ама доста пъти са ме измъквали от тежки моменти .
Re: Авенсис 2002г. Д4Д губи мощност
Публикувано на: 13 Юли 2009 23:10
от fancy55
YO! Не е лошо да се прожери и дебитомера. Имал съм такъв проблем и полудях......! Колата вървеше като трулей. Успех!
Публикувано на: 14 Юли 2009 02:48
от Me4oKyX
papoboss написа:това е верно , като си си взел Тойота все едно си с мерцедес, само те дерат. отнасно ДиН в люлин където си карам колата съм доволен от тях , може и да са ме дернали този път ама доста пъти са ме измъквали от тежки моменти .
Щом ти се е задръстил горивния филтър от кофти нафта, че и грешки е изписало, няма да е зле да хакнеш една добавка в нафталина, че да прочисти каналния ред. А и като цяло е препоръчително по-често да слагаш добавка в мазута.... За здравето на колата

Не са кой знае колко пари, но може да ти спести много пари и проблемчета
П.П. Колко са те таксували за "чистенето" на грешките ?!?

Управляващи клапани на ГНП (помпата)
Публикувано на: 09 Авг 2011 22:28
от todorovv
Здравейте. Колата ми Авенсис, 2001, D 4D. Бих искал да опиша моя случай, подобен на papoboss. Всичко започна от там, че сипах нафта от една станция на петрол, тези малките, които нямат магазин а са само с една будка. След 10 километра каране, колата започна да губи мощност. Т.е. набираше добре до към 2200 - 2500 оборота и след това спираше да ускорява или ускоряваше но много бавно. Веднага щом се прибрах в града, смених горивния филтър и проблема се оправи....но не за дълго. След 1000 килоиметра пробег, колата започна отново да губи мощност. Светна лампата Check engine. Заведох колата на един майстор, той веднага постави диагноза - проблеми с турбото. Не му се доверих. Отидох при друг. Той провери грешката - тя се оказа P1228. Описанието на грешката (забравих какво беше точно) не описваше точния проблем. Отидох в сервиз на Bosh на околовръстното - те ми казаха за същата грешка и ми предложиха да проверяват цялата система от резервоара до дюзите. Щеше да ми излезе само диагностиката 1000лв. Смених пак горивния филтър, но този път ефекта беше нулев. Най-накрая отидох до сервиз Pit Stop. Момчетата имаха различен компютър, с който веднага определиха проблема. На техната система, им излезе подробно описание на грешката - а тя казваше за проблеми в клапаните на помпата. На английски се наричат SCV (suction control valves). Те са два клапана (червен и зелен) и могат да се видят добре, точно зад казанчето с антифриза.
В тези клапани има игличка, която с времето се износва и това прави проблеми. След смяната им, колата возеше като нова. Момчетата в сервиза прегледаха и ходовата част, постегнаха я, смениха една биалетка и сега вече се реши проблема и с тропането. Като в предния сервиз, ме бяха убеждавали че проблема е в амартисьори и трябва да се сменят. Надявам се да съм бил полезен на някой

Дано не се налага де

Публикувано на: 10 Авг 2011 00:22
от jim_beam
мдаа,абсолютно същия проблем при мен след зареждане при едни несретници.наблъсках яко добавка,но докато не поизгорих кофти нафтата не се отпуши.поне 600-700км се мъчих така.след това допълних читава нафта и пак конска доза добавка и се оправи.за всеки случай смених и горивен филтър.късмет извадих,че не е прецакало дюза.не може ли допълнително да се монтира едно филтърче,като тези на бензиновите коли,прозрачните,белким хванат всички възможни боклуци?

и тия грешки,ако изобщо се е записало нещо,не би ли трябвало да не оказват повече влияние,при условие че проблема е отстранен?
бих откачил акумулатора да ги изчисти,но ще се активира пак бибипкалото за коланите.
