Публикувано на: 10 Юни 2009 17:48
Честито! Със здраве да си я караш! Много готина колица!
Ами те и новата Миата и S2000 са слаба ракия сток. Разликата обаче е, че твоята можеш да я направиш да върви бързо с много по-малко усилия от другите две - двигателя ти идва готов за forced induction заводско, а и платформата ти е на 20 години, двигателя на над 15 така, че хората доста са експериментирали и вече са открили топлата вода къде точно е, та не трябва да изобретяваш колелото отначало. А на новите платформи още си бият главата в стената, кое как точно и кога се чупи и т.н.ugabuga написа:inache slaba rakia, tuka edna altima onia den kato nastupa i ne uspiah da izbiagam a ia izcedih do krai.
Леле, щом на '99 се оплакваш представям си как ще се жалваш ако трябва да караш първото поколениеugabuga написа:i kupeto osezaemo se gune i vibrira kat jele po dupkite koeto men lichno me drazni i vse oshte ne sam sviknal. Iavno e savsem normalno za povecheto cabriota, s izkluchenie na S2000 i nai novata miata
Хм, при мен гънене и тресене няма грам. Може ли да и удариш една снимка от долу?ugabuga написа:i kupeto osezaemo se gune i vibrira kat jele po dupkite koeto men lichno me drazni i vse oshte ne sam sviknal. Iavno e savsem normalno za povecheto cabriota, s izkluchenie na S2000 i nai novata miata
Бе от таблото трудно ще ти падне нещо, но огледалото за обратно виждане със сигурностMX5 написа: На мен лично другата посока ми е доста по-интересна -> Lotus Elise/Exige. И тя вибрира, трака, неща ти падат от таблото, но е още по-лека от Миатата
Ей тази е маниакална ...
http://www.azsolo.com/pylon_press/pp200 ... /Fred1.jpg
Копчета за парното има по таблото ... laugh.gifdimd00d написа:Бе от таблото трудно ще ти падне нещо, но огледалото за обратно виждане със сигурност
Няма начин да паднат, можеш да ги строшиш без да искаш кат ги въртиш, ма за падане не съм чувал.MX5 написа:Копчета за парното има по таблото ... laugh.gifdimd00d написа:Бе от таблото трудно ще ти падне нещо, но огледалото за обратно виждане със сигурност
Значи карал съм лебарон и той се сучеше зверски. Тая не мърда. Понеже съм чувал и други да се оплакват ме интересно каква е разликата, та за това молбата е ако може една снимка отдолу.ugabuga написа:E niamam predvid che se oguva vidimo, prosto se useshtat edni vibracii koito sam useshtal samo vednaj predi i to b eshe kato karah edin Chrysler Sebring Convertable. Niama kvo da ia snimam otdole. Nishto i niama na kolicata.
Chestno kazano osven ako ne karam po niakav mnogo nagunat put ne se useshta, osobeno na magistralata e extra
Е, мърда малко в сравнение с кола с покрив, но на кой му пука ...diver написа:Тая не мърда.
Ти пък сега ... с LeBaron, ако сравняваш ... laugh.gifdiver написа:Значи карал съм лебарон и той се сучеше зверски.
MX5 написа:Е, мърда малко в сравнение с кола с покрив, но на кой му пука ...diver написа:Тая не мърда.![]()
Ти пък сега ... с LeBaron, ако сравняваш ... laugh.gifdiver написа:Значи карал съм лебарон и той се сучеше зверски.
biggrin.gif Цитати от Lotus Elise сайтове (не само за копчетата).dimd00d написа:Няма начин да паднат, можеш да ги строшиш без да искаш кат ги въртиш, ма за падане не съм чувал.
The air conditioning system features rudimentary controls in the form of three round alloy knobs that sometimes fall off and two small supplementary black buttons.
А това е по принцип едно от мото-тата на Лотус:Rubber pad meant to keep the clutch from clicking against the aluminum fell off the first day
If the radio knobs fall off the dash, it's a Lotus.
Sektata po4na da zaribqva! LOL :-DMX5 написа:Честито!![]()
Ами те и новата Миата и S2000 са слаба ракия сток.ugabuga написа:inache slaba rakia, tuka edna altima onia den kato nastupa i ne uspiah da izbiagam a ia izcedih do krai.