Страница 2 от 2

Публикувано на: 14 Юни 2009 14:19
от misho09
kristian написа:
misho09 написа:И 5W 40 и 5W 30 са esso и са в разфасовки по 1л.Работата колеги е там че дизеловият двигател си е апетитен на масалце и си го подяжда.Затова особено на дизелите сипват 5W 30 защото го гори значително по-малко.Иначе с 5W 40 за 15 000 си гори близо 2 литра.
Това за Краз,МАЗ или ВАЗ се отнася?И как така гори 5W40 пък не гори 5W30?И да го е*а у здравия мотор дето гори нормално по 2кила синтетика на 15000км.
Ами ти си вземи аууууди с по здрав мотор щото си тарикат :cheers: може да си горят масалце но за мсетка на това нямам чупене!!!

Публикувано на: 14 Юни 2009 16:31
от Kiki
misho09 написа: може да си горят масалце но за мсетка на това нямам чупене!!!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif :thumbsup: Е, който иска лесно може да свърши тази работа. Дурако устойчиви двигатели няма, но на Тойота двигателите наистина са здрави. wink.gif

Публикувано на: 15 Юни 2009 19:49
от philbox
Naistina maj ima razlika kolko maslo gori.
Kato nova za 15 000 dolqh 1 l i beshe na munimuma, toest 2 l/15 000
Posle v TM mi slojiha 5/40 - okolo 4 l/15 000 km :)
Na 2-rata smqna 5-30. sega za 8-9 000 mi lipsvat 2 litra :))))
Pohapva si masylce praseto

Публикувано на: 16 Юни 2009 23:30
от kopeldaka
Как ги карате тез дизели, че харчат по 2 литра и нагоре от смяна до смяна. Моя Авенсис днес чукна 100 000 км. и до сега за всичките тези километри аз масло не съм доливал никога. Маслото до 13000 км. не мърда и грам от щеката, чак след това до 15000 мърда с около 2-3 мм. на щеката което е около 400-500 мл. Колата си я карам бързичко, но никога не издевателствам над нея да я карам продължително време с над 200 вдигал съм 250 но никога не съм ги задържал за повече от 30 сек. При продължително каране на високи обороти и ръчкане при студен мотор маслото заминава много бързо, но това е по-добре от колкото да ти замине мотора.

Публикувано на: 17 Юни 2009 09:51
от philbox
Колега, карам си съвсем нормано. Межди 1500-3000 об/мин.
Най-много съм вдигал 4500 об/мин. и то един или два пъти за по 2-3 секунди.
Може би обяснението е made in Turkey.
Каквото и да казват - Турска и е за съжаление. Отвратителни пластмаси и си потропват по паветата.
Един колега кара Авенсис - пластмасите са си други :)
Незнам къде ги сглабят. Имаме във фирмата едор РАВ-че, което си е сглобено в Япония, но нямам инфо как се държи.

Публикувано на: 17 Юни 2009 11:01
от Рошко
Toва, че пластмасите са кофти (драскат се) не е от завода в Турция. Чета и английския Тойота форум и мога да те уверя, че освен от пластмасите, "пищят" и от много други проблеми, за които аз лично не съм чувал тук, та като ги чета, направо се радвам, че моята е от турските, а не от английските. Та техните са сглабяни в Англия и пластмасите са си същите - т.е. не са виновни турците за пластмасите - виновни са от Тойота. Уж били няк'ви дето се рециклирали, екологични ала-бала, та затова били такива.

Публикувано на: 17 Юни 2009 11:39
от misho09
Ами колеги аз да си кажа нямам никакви проблеми с потропване на пластмаси, дори учудващо никакви.За сметка на това доста тенически такива имам което вече започна да ме изнервя за нова кола и наистина си мисля че се дължи на турската немарливщина. mellow.gif

Публикувано на: 17 Юни 2009 13:25
от shtephan
Двигателите 2.2 D4D се събират в Полша ,но се оказа,че освен калпавите сегменти за разхода на масло и съответно запичането на сегментите вина има и софтуера за управление на горивниия процес(сервизна информация на ухо). А колкото до това къде са правени пластмасите можете да бъдете абсолютно сигурни ,че са местно производство като и всички интериорни компоненти за справка виж какво пише на гумите на ауриса,на англииските сглобки са френски.Какъв е смисъла да се строй завод само заради разликата в заплащането на труда по конвейра.Разбира се ,че се ползват местни поддоставчици.Това не означава ,че турските са с кофти качество - хората много се стараят но толкова си могат. Проблема е че струват неоправдано много пари точно заради това- идват от страна извън евро съюза.Между другото аурис вече не се сглобява в турция,там остава само версото.

Публикувано на: 18 Юни 2009 12:19
от philbox
:)
Да си кажа честно, незнам къде е сглабян мотора. На стълклата си пише "Шишеджам" biggrin.gif
Последното което дочух било че имали проблеми с клапаните 2,2 D4D, и затова полапвали масло. По-принцип разхода според нормите написани в книжка нетрабва да ни притеснява а и не е болка за умиране.
Най-ме дрази факта че си извади 40 ++++ хиляди лева за уж Японска кола, а какво получаваш ?????????
Другото което ме дразни е моделите за САЩ и за Европа или БГ :)
За цени да неговорим, ама и оборудване и какво ли не.

Публикувано на: 18 Юни 2009 13:15
от shtephan
За щатите не си прав колега аз съм карал техни короли ,ще се смаеш колко бедна комплектация имат(говоря за системи за сигурност) и сглобката на интериора е като за умряло.Друго че са шумни - явно и други изолации са спестени.Просто за всеки пазар си има изисквания.Но имай предвид ,че кавато ти я дават на теб такава получава и така наречения европеец.Просто пътищата и сервизната поддръжка са на различно ниво.Но можеш да си купиш дизелово рено или пасат - там да видиш драми.