Страница 2 от 2
Публикувано на: 14 Юни 2009 14:19
от misho09
kristian написа:misho09 написа:И 5W 40 и 5W 30 са esso и са в разфасовки по 1л.Работата колеги е там че дизеловият двигател си е апетитен на масалце и си го подяжда.Затова особено на дизелите сипват 5W 30 защото го гори значително по-малко.Иначе с 5W 40 за 15 000 си гори близо 2 литра.
Това за Краз,МАЗ или ВАЗ се отнася?И как така гори 5W40 пък не гори 5W30?И да го е*а у здравия мотор дето гори нормално по 2кила синтетика на 15000км.
Ами ти си вземи аууууди с по здрав мотор щото си тарикат

може да си горят масалце но за мсетка на това нямам чупене!!!
Публикувано на: 14 Юни 2009 16:31
от Kiki
misho09 написа:
може да си горят масалце но за мсетка на това нямам чупене!!!
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Е, който иска лесно може да свърши тази работа. Дурако устойчиви двигатели няма, но на Тойота двигателите наистина са здрави.

Публикувано на: 15 Юни 2009 19:49
от philbox
Naistina maj ima razlika kolko maslo gori.
Kato nova za 15 000 dolqh 1 l i beshe na munimuma, toest 2 l/15 000
Posle v TM mi slojiha 5/40 - okolo 4 l/15 000 km

Na 2-rata smqna 5-30. sega za 8-9 000 mi lipsvat 2 litra

)))
Pohapva si masylce praseto
Публикувано на: 16 Юни 2009 23:30
от kopeldaka
Как ги карате тез дизели, че харчат по 2 литра и нагоре от смяна до смяна. Моя Авенсис днес чукна 100 000 км. и до сега за всичките тези километри аз масло не съм доливал никога. Маслото до 13000 км. не мърда и грам от щеката, чак след това до 15000 мърда с около 2-3 мм. на щеката което е около 400-500 мл. Колата си я карам бързичко, но никога не издевателствам над нея да я карам продължително време с над 200 вдигал съм 250 но никога не съм ги задържал за повече от 30 сек. При продължително каране на високи обороти и ръчкане при студен мотор маслото заминава много бързо, но това е по-добре от колкото да ти замине мотора.
Публикувано на: 17 Юни 2009 09:51
от philbox
Колега, карам си съвсем нормано. Межди 1500-3000 об/мин.
Най-много съм вдигал 4500 об/мин. и то един или два пъти за по 2-3 секунди.
Може би обяснението е made in Turkey.
Каквото и да казват - Турска и е за съжаление. Отвратителни пластмаси и си потропват по паветата.
Един колега кара Авенсис - пластмасите са си други

Незнам къде ги сглабят. Имаме във фирмата едор РАВ-че, което си е сглобено в Япония, но нямам инфо как се държи.
Публикувано на: 17 Юни 2009 11:01
от Рошко
Toва, че пластмасите са кофти (драскат се) не е от завода в Турция. Чета и английския Тойота форум и мога да те уверя, че освен от пластмасите, "пищят" и от много други проблеми, за които аз лично не съм чувал тук, та като ги чета, направо се радвам, че моята е от турските, а не от английските. Та техните са сглабяни в Англия и пластмасите са си същите - т.е. не са виновни турците за пластмасите - виновни са от Тойота. Уж били няк'ви дето се рециклирали, екологични ала-бала, та затова били такива.
Публикувано на: 17 Юни 2009 11:39
от misho09
Ами колеги аз да си кажа нямам никакви проблеми с потропване на пластмаси, дори учудващо никакви.За сметка на това доста тенически такива имам което вече започна да ме изнервя за нова кола и наистина си мисля че се дължи на турската немарливщина.

Публикувано на: 17 Юни 2009 13:25
от shtephan
Двигателите 2.2 D4D се събират в Полша ,но се оказа,че освен калпавите сегменти за разхода на масло и съответно запичането на сегментите вина има и софтуера за управление на горивниия процес(сервизна информация на ухо). А колкото до това къде са правени пластмасите можете да бъдете абсолютно сигурни ,че са местно производство като и всички интериорни компоненти за справка виж какво пише на гумите на ауриса,на англииските сглобки са френски.Какъв е смисъла да се строй завод само заради разликата в заплащането на труда по конвейра.Разбира се ,че се ползват местни поддоставчици.Това не означава ,че турските са с кофти качество - хората много се стараят но толкова си могат. Проблема е че струват неоправдано много пари точно заради това- идват от страна извън евро съюза.Между другото аурис вече не се сглобява в турция,там остава само версото.
Публикувано на: 18 Юни 2009 12:19
от philbox

Да си кажа честно, незнам къде е сглабян мотора. На стълклата си пише "Шишеджам" biggrin.gif
Последното което дочух било че имали проблеми с клапаните 2,2 D4D, и затова полапвали масло. По-принцип разхода според нормите написани в книжка нетрабва да ни притеснява а и не е болка за умиране.
Най-ме дрази факта че си извади 40 ++++ хиляди лева за уж Японска кола, а какво получаваш ?????????
Другото което ме дразни е моделите за САЩ и за Европа или БГ

За цени да неговорим, ама и оборудване и какво ли не.
Публикувано на: 18 Юни 2009 13:15
от shtephan
За щатите не си прав колега аз съм карал техни короли ,ще се смаеш колко бедна комплектация имат(говоря за системи за сигурност) и сглобката на интериора е като за умряло.Друго че са шумни - явно и други изолации са спестени.Просто за всеки пазар си има изисквания.Но имай предвид ,че кавато ти я дават на теб такава получава и така наречения европеец.Просто пътищата и сервизната поддръжка са на различно ниво.Но можеш да си купиш дизелово рено или пасат - там да видиш драми.