проблем

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Май 2009 07:51

4oko написа:значи колата стои вече трети ден в тойота и ништо немогат да напраят и вече незнам смениха каретата направиха и те баланс регорираха преден и заден мос и какво ли не и пак тресе
Ами да ти проверят и полуоските, да няма някоя леко изкривена....Спирачните дискове също....По някога и от разбит кормилен накрайник се получават леки вибрации....Пробвай и със размяна на предни и задни гуми...
Като спираш по интензивно, има ли вибраии ?..Това само на пета скорост при 100/110 ли се получава, или го има и на четвърта при същите обороти на двигателя....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

4oko
Мнения: 6
Регистриран на: 30 Апр 2009 19:06

Мнение от 4oko » 01 Май 2009 14:16

това тресене се получава на всяка скорос няма значение 4-5 скорос и само между 100-110 а като върна гаста спира като дам гас пак се получава днеска смениха и лагерите на предните главини и пак тресе

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Май 2009 15:50

4oko написа:това тресене се получава на всяка скорос няма значение 4-5 скорос и само между 100-110 а като върна гаста спира като дам гас пак се получава днеска смениха и лагерите на предните главини и пак тресе
Да ти проверят тогава полуоските за изкривяване, вътрешните карета- дали са стегнати или играят във втулките на диференциала.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 01 Май 2009 17:42

4oko написа:това тресене се получава на всяка скорос няма значение 4-5 скорос и само между 100-110 а като върна гаста спира като дам гас пак се получава днеска смениха и лагерите на предните главини и пак тресе
тресе или вие???...демек може ли да е диференциал?
колеги може ли тампон на скорости и двигател да прави такива магарий??
п.с. само гадая,,не разбирам много от коли

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 01 Май 2009 19:03

rudolf написа:
4oko написа:това тресене се получава на всяка скорос няма значение 4-5 скорос и само между 100-110 а като върна гаста спира като дам гас пак се получава днеска смениха и лагерите на предните главини и пак тресе
тресе или вие???...демек може ли да е диференциал?
колеги може ли тампон на скорости и двигател да прави такива магарий??
п.с. само гадая,,не разбирам много от коли
на кафе гледаш ли или само на боб laugh.gif :whistle:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 01 Май 2009 19:24

mitoko написа:
rudolf написа:
4oko написа:това тресене се получава на всяка скорос няма значение 4-5 скорос и само между 100-110 а като върна гаста спира като дам гас пак се получава днеска смениха и лагерите на предните главини и пак тресе
тресе или вие???...демек може ли да е диференциал?
колеги може ли тампон на скорости и двигател да прави такива магарий??
п.с. само гадая,,не разбирам много от коли
на кафе гледаш ли или само на боб laugh.gif :whistle:
кое точно те развесели толко силно?

desotodorov

Мнение от desotodorov » 15 Май 2009 13:42

При мен също тресе във волана от 110-130 някъде, сменявах гуми джанти, няколко пъти баланс - не помогнаха, сега след диагностика на окачването - лагери на предните главини, и ВЪТРЕШНИ (откъм рейката, а не откъм колелото) кормилни накрайници, диагнозата ми я поставиха в ПитСтоп...ще ги сменям нещата...странното нещо за мен е следното - мислех си, че разбит лагер би трябвало преди всичко да вие (и то силно - ако е много разбит) - да ама нихт wink.gif - никакво виене, нито жужене нито тропане в предницата - но предно ляво колело (този лагер е по-разбития), като го напънеш на ръка - играе балет във всички посоки...много бях и все още съм Очуден от факта.
Така че - на теб май ще излезе или полуска крива или вътрешните кУрмилни накрайници.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 15 Май 2009 18:33

Колега, да не те плаша, ама ако чуеш каква е цената на вътр. накрайници в тм ауто, може да се откажеш. Поне бъди сигурен, че са разбити, пък тогава купувай :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

desotodorov

Мнение от desotodorov » 16 Май 2009 01:02

wink.gif ще ви издам една малка тайна, A long, long time ago работех в ТМ Ауто и знам много добре за какво натоварване на цените става въпрос, въпроса е обаче - че въпросните накрайници се сменяват много рядко, а пък процедурата по смяната не е от лесните, съответно - и цената на труда, последващо регулиране на предница...а пък аз, тая кола мисля да я покарам още поне 3-4 години - има доста живот в нея - така че - мисля, че за качествени части бих прежалил 2,5-3 пъти по-високата им цена ... но - както каза - още веднъж ще се уверя - пък тогава ще действам rolleyes.gif

gunner
Мнения: 121
Регистриран на: 21 Май 2007 17:31
Местоположение: Sf
Обратна връзка:

Мнение от gunner » 19 Май 2009 11:44

Преди една година смених вътрешните накрайници, с оригинални от ТМ и струваха около 440лв. двата. Доста е, но не мисля че ще ги сменя някога отново и според мен си заслужава. Търсих тогава и алтернативи, но качествените такива бяха подобна цифра и прецених да се доверя на оригинала :thumbsup:
CARINA E 7A-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 9 госта