Страница 2 от 3

Публикувано на: 05 Май 2009 21:21
от shterev
ing написа:Виж тези линкове да ли ще ти помогнат:
http://japancar.pp.ru/info/180.shtml
http://japancar.pp.ru/info/136.shtml
http://japancar.pp.ru/info/036.shtml
Благодаря наистина има ценна информация само да можеш да четеш руски/горе долу се справих/.Може ли някой да каже какъв е този плунжер и каква му е ролята тъй като е опоменат като ивентуален износен елемент при трудно палене в топло състояние.

Публикувано на: 05 Май 2009 21:39
от slowtraveler
Плунжера е едната част от плунжерна двойка. Например плунжер е иглата в разпръсквача.
Плунжер има и ГНП за всеки цилиндър...
Там допуските са такива, че не са за саморемонт ако не знаеш за какво точно става въпрос.
Не давай на никой да ти пипа ГНП ако не си абсолютно сигурен в качествата на майстора...

Публикувано на: 05 Май 2009 22:07
от martod
shterev написа:
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.
А ти няма ли най накрая да обясниш, кога точно го прави тоя проблем, и дали си проверил стартера и акумулатора...

Публикувано на: 06 Май 2009 08:32
от shterev
martod написа:
shterev написа:
Колеги някой няма ли да пише нещо компетентно по проблема с паленето на дизеловият мотор при загряло положение на Авенсис 2.0td-98г.
А ти няма ли най накрая да обясниш, кога точно го прави тоя проблем, и дали си проверил стартера и акумулатора...
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.

Публикувано на: 06 Май 2009 10:23
от martod
shterev написа:
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.
Ами така кажи, че стартера е проверен.... Акумулатора няма смисъл да го сменяш, щом казваш че върти но пали трудно, значи и той е ОК.... Остава варианта с проблем в горивната помпа, както съм ти писал в началото на темата....Но за да сме сигурни, другият път когато не ще да запали, откачи и буксата на термо-сензора и я пробвай да видим дали ще запали от раз, или пак ще иска повече въртене....Сензора е 89422С - на снимката...
http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 561B&s=0.5

Публикувано на: 06 Май 2009 10:43
от shterev
martod написа:
shterev написа:
Проблема го прави когато е загряла и не винаги а само по някога.Като загася двигателя след 20-30 мин. ако запаля пак иска повече въртене а сутрин пали веднага било то студ или пек.Проверих стартера и майстора му смени четкодържателя и го почисти и гресира.Само несъм пробвал с друг акумулатор.
Ами така кажи, че стартера е проверен.... Акумулатора няма смисъл да го сменяш, щом казваш че върти но пали трудно, значи и той е ОК.... Остава варианта с проблем в горивната помпа, както съм ти писал в началото на темата....Но за да сме сигурни, другият път когато не ще да запали, откачи и буксата на термо-сензора и я пробвай да видим дали ще запали от раз, или пак ще иска повече въртене....Сензора е 89422С - на снимката...
http://www.japancars.ru/cat/toyota/imag ... 561B&s=0.5
Ако е от помпата няма ли да го прави винаги.Това с датчика ще го пробвам и ще ти пиша.Мого благодаря.

Публикувано на: 06 Май 2009 11:13
от martod
shterev написа:
Ако е от помпата няма ли да го прави винаги.Това с датчика ще го пробвам и ще ти пиша.Мого благодаря.
Ако е от помпата, по нататък ще почне да ти го прави винаги, докато дойде един помент, когато напълно спира да пали.....
Провери това което ти казах и дай резултата, за да разбера в помпата ли е причината или в центровката и....

Публикувано на: 06 Май 2009 11:58
от djofi_m
според мен е термосензора, както каза колегата, когато двигатела е леко загрят термосензора се залъгва и не включва (или включва за много кратко) подгревните свещи. само не знам ако се смени ще се реши ли проблема. кориозното е че зимата винаги паля, доста по-лесно отколкото лятото,и това е защото лятото изобщо не се включва подгряването (макар че съм чувал и други твърдения)

Публикувано на: 09 Май 2009 07:03
от shterev
djofi_m написа:според мен е термосензора, както каза колегата, когато двигатела е леко загрят термосензора се залъгва и не включва (или включва за много кратко) подгревните свещи. само не знам ако се смени ще се реши ли проблема. кориозното е че зимата винаги паля, доста по-лесно отколкото лятото,и това е защото лятото изобщо не се включва подгряването (макар че съм чувал и други твърдения)
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.

Публикувано на: 09 Май 2009 07:36
от martod
shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....

Публикувано на: 09 Май 2009 07:58
от shterev
martod написа:
shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....

Ако е нещо по помпата какъв е редът по нататък и колко горе долумще ми косва

Публикувано на: 11 Май 2009 08:13
от shterev
shterev написа:
martod написа:
shterev написа:
Пробвах като откачих куплонга от датчика но пак го прави.Направи ми впечатление обаче че като гася и паля в рамките на 10-15 минути няма никакав проблем а кто постои повече примерно 30 минути изгасена колата тогава не иска да запали.
Марто кажи си мнението.Според мен е някакъв клапан който испуска нафтата и после иска повече въртене за да нагнети.
Щом няма промяна при откачен термо-сензор, значи проблема не е по електрониката....Но не е и клапан, защото ако ти изпуска клапан, и връща горивото обратно в резервоара, най много проблеми ще имаш със студеното палене....Най вероятно е , проблема да е в самата помпа...
Направи още един опит, като не иска да запали, залей помпата с 1-2 литра студена вода(да я охладиш) и пак пробвай.....
Провери също, в такъв момент-дали до свещите отива напрежение....Може да е за 1-2 секунди, но трябва да подгреят....

Ако е нещо по помпата какъв е редът по нататък и колко горе долумще ми косва
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.

Публикувано на: 11 Май 2009 09:09
от martod
shterev написа:
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.
Има...
Точно това се прави, като започне да пали по трудно на студено, дава се аванс на помпата, за да се компенсира износването на помпеният елемент....Ти не беше ли пускал и по рано такава тема ?...
До колкото се сещам, си някъде от района Карлово- Казанлък.
Обади се на ЛС. да ти дам координати и да дойдеш да ти я прегледам....

Публикувано на: 12 Май 2009 07:24
от shterev
martod написа:
shterev написа:
Марто забелязах че положението на помпата е променяно.Не е точно на белязката а е мърдана на дясно.Казаха ми че има по голямо предварение за да може да пали през зимата лесно а лятото се връщала на закъснение за да може лятото да пали лесно.Има ли нещо такова или да продължавам да тествам описаните от теб варианти.
Има...
Точно това се прави, като започне да пали по трудно на студено, дава се аванс на помпата, за да се компенсира износването на помпеният елемент....Ти не беше ли пускал и по рано такава тема ?...
До колкото се сещам, си някъде от района Карлово- Казанлък.
Обади се на ЛС. да ти дам координати и да дойдеш да ти я прегледам....
Как мога да те открия.Дай координати или тел.

Публикувано на: 12 Май 2009 08:32
от martod
shterev написа:
Как мога да те открия.Дай координати или тел.
Имаш поща.... tongue.gif