Страница 10 от 15

Публикувано на: 17 Фев 2009 09:19
от Kiki
Обещах, че ще пиша след като покарам новият Авенсис! Е, тава се случи и то цели 480км. Карах го и по магистрала и по планина-до Боровец.

Двигател дизел 2.2 D-CAT-177к.с. Не знам колко от вас карат толкова мощен двигател, но аз съм особено впечатлен от него. Към Боровец по баирите с 4 човека имаш усещането, че не се качваш по баир, а че го спускаш.

Какви са ми впечатленията от колата:
За хората, които не знаят аз карам предният модел Д4Д-2.0.2004г. Спокойно мога да кажа- с голяма доза тъга, че той няма нищо общо с това, което са направили джапанезите с този модел./ може би само името и модела са общите неща/

Всичка вътре е много луксозно и имаш усещането, че се качваш в изключително скъп автомобил. Спокоино мога да кажа, че това е един бюджетен Лексус.

Шофьорската седалка е електрическа и се наглася много прецизно във всички посоки, включително и придният край на седалката-нагоре и надол.

Шумоизолацията е впечатляваща! Не се чува нищо друго освен бърборенето на жените biggrin.gif
Сигурен съм, че това е един от най-тихите автомобили от своя клас!

Поведението му на пътя също е много по-различно от моя. По завойти не "забива" предницата и имаш усещането,че караш един много сигурен автомобил.

Някъде четох, че този дизелов двигател бел с много ниска компресия-степен на сгустяване 15 и може би затова работи много тихо и спокойно.

И нещо друго много важно: Няма я тази отвратителна турбо-дупка, която лично на мен ми е много неприятна.

Воланът вече реагира много точно и няма никакъв проблем с него.

Друго прекрасно нещо е навигацията, която вече е и на български с много точна карта за България.

Има разбира се и неща, които не ми доподнаха особено, но на фона на останалото меже да се простят. smile.gif Например уредите на таблото са само два-спидомер и оборотомер. Уреда за отчитане температурата на водата е електронен, този за бензина също. Можеше да направят и предницата малко по-агресивна за да приляга повече на звярът, който е ветре в нея!

Бордовия компютър, обаче е за разлика от моя с изключително богата информация! wink.gif

Общо взето това е! Аз май се поувлякох, но това е защото съм изкбючително впечатлен от този "Лексус" biggrin.gif
Който може да си го позволи-да не чака. :thumbsup:

Публикувано на: 17 Фев 2009 10:47
от LEXUS
Браво,много хубав обзор.
Аз карах новия Мондео 2.2 TDCI 175 коня Titanium S ,, 5 врати и съм много впечатлен.Алкантара салон 18" лети джанти,спортен пакет-престилки,прагове,биксенон. Много върви на всяка предавка,на 4-та като му се даде газ,все едно си на2-ра,много се изтрелва,на5-та също,изобщо на всяка предавка. Бягах се с една S-клас пура бензинова,т.е. той се бягаше с мен,по-точно правеше опити.Много повече върви Мондеото ,но и доста трака,на празен ход се чува силно тракане. Друго- 1-ва предавка според мен е почти излишна biggrin.gif Има турбо дупка под 2000 об./мин ,а и повече от 4000 об./мин не прави и общо взето на 1-ва само бучи,но от 2-ра много се буквално изтрелва. Въпреки че беше спортно окачване ,вози жестоко,а паветата ги филтрира много приятно,точно на границата на комфорта и спортното усещане. Широк е,спортен оборотомер,добри скорости,а официалната цена за това най-високо оборудване е 67650лв.,а ако им бях станал клиент и го закупя отстъпката е грандиозна за такъв чудесен автомобил,с отстъпката цената ставаше-- 59532 лева. Това ме впечатли,действително Авенсис е по-скъп.Друго сериозно впечатление ми направи гаранцията-48 месеца,което означава 4 години без ограничение на пробега!! В скоби в офертата пише 24 месеца заводска гаранция и 24 месеца допълнителна без ограничение на пробега.
Сега нека никой не ми казва ,че съм пиар на Форд този път laugh.gif ,но условията ,които предлагат, са чудесни-цена,гаранция,срокове на доставка--ДО 7 работни дни!!! Нечувано е в ТМ-Ауто това. Това,което предлагат от форд като цена за този автомобил, е впечатляващо.
Дилърът ми каза също,че бензиновият 2.0 е доста по-тромав от този дизел.
Впечатлението ми за този мощен дизел е ,че много върви,но в тесен оборотен дизапазон,като всеки дизел, трака отчетливо на празен ход,иначе е добре обезшумен,при тръгване на първа от 1200 об.мин. и подаване на газ,тръгва вяло и след покачване на 1800-2000об.мин. тръгва да тегли повече,но много вървене идва след като превключа на 2-ра предавка и нататък.Не вярвах,че ще има турбо-дупка при толкова мощен дизел,най-мощния за Мондео.Това е дразнещо,но след това има много мощ и колата много върви,седалката е удобна.

Публикувано на: 17 Фев 2009 11:44
от jim_beam
Kiki написа:...че той няма нищо общо с това, което са направили джапанезите с този модел./ може би само името и модела са общите неща/...
Kiki искаш да кажеш поляците,забрави ли кой го е дялал.а японците да се надяваме,че са го измислили,ама и в това се съмнявам,че там нещо не се карат много дизели.
wink.gif

мерси на двамата за отзивите,това може да помогне при бъдещ избор.

Публикувано на: 17 Фев 2009 13:53
от Kiki
jim_beam написа:
Kiki написа:...че той няма нищо общо с това, което са направили джапанезите с този модел./ може би само името и модела са общите неща/...
Kiki искаш да кажеш поляците,забрави ли кой го е дялал.а японците да се надяваме,че са го измислили,ама и в това се съмнявам,че там нещо не се карат много дизели.
wink.gif

мерси на двамата за отзивите,това може да помогне при бъдещ избор.

Какво като са го дялкали поляците? Ти да не мислиш, че още ги дялкат на "Комунарките" от Съветският съюз!?

Няма начин да не си гледал филмчето за този завод. Там няма субективен фактор-човешка ръка! Всичко се прави от ЯПОНСКИ роботи.

:thumbsup: И нека ми е лошо да ми харчи 7.5 на сто градско. Сещаш ли се 100 000градско каране, че са 4 500литра по-малко! Това прави повече от 9 000лв икономия.

Публикувано на: 17 Фев 2009 16:37
от jim_beam
Kiki написа:... И нека ми е лошо да ми харчи 7.5 на сто градско. Сещаш ли се 100 000градско каране, че са 4 500литра по-малко! Това прави повече от 9 000лв икономия.
@Kiki
ти нали не го взимаш за чиста монета тоя разход?тук в европа процедурата по определянето му е абсолютно абстрактен и обикновено не отговаря на действителността.
при мен дават разход среден 6.6 а моя реален за 45к е 8л/100.как ти се вижда,като се вземе впредвид,че не съм самурай зад волана?
хвърляй винаги едно око в spritmonitor.de ако се съмняваш
wink.gif

ps: а за градско се знае кой е най-добрия избор,пак е тойота но оригинална от япония! biggrin.gif

Публикувано на: 17 Фев 2009 16:46
от Ael
jim_beam написа: ps: а за градско се знае кой е най-добрия избор,пак е тойота но оригинална от япония! biggrin.gif
Аз имам познат дето пък приуса не му пада под 8-9 градско wink.gif Той си го обеснява с това че всички тойоти които имал до сега всички харчели двойно при него laugh.gif Аз пък си го обеснявам с това че една тойота харчи толкова колкото я настъпваш cool.gif

Публикувано на: 17 Фев 2009 17:08
от Kiki
jim_beam написа:
Kiki написа:... И нека ми е лошо да ми харчи 7.5 на сто градско. Сещаш ли се 100 000градско каране, че са 4 500литра по-малко! Това прави повече от 9 000лв икономия.
@Kiki
ти нали не го взимаш за чиста монета тоя разход?тук в европа процедурата по определянето му е абсолютно абстрактен и обикновено не отговаря на действителността.
при мен дават разход среден 6.6 а моя реален за 45к е 8л/100.как ти се вижда,като се вземе впредвид,че не съм самурай зад волана?
хвърляй винаги едно око в spritmonitor.de ако се съмняваш
wink.gif

ps: а за градско се знае кой е най-добрия избор,пак е тойота но оригинална от япония! biggrin.gif
Не, не го взимам за чиста монета и затова съм го засичал поне 50 пъти! Мога да ти кажа, че в случая нещата не се разминават. Имам приятел, който кара същия Авенсис 2.0, сомо че бензин. Какво ли не е правил да му свали разхода градско под 11.5 и не става! Затова пиша така категорично.

Публикувано на: 17 Фев 2009 17:24
от Scott
Kiki написа:...Не, не го взимам за чиста монета и затова съм го засичал поне 50 пъти!..
Кики, да се върнем на новия Авенсис. Засече ли разхода като го кара. Много ми е любопитно, защото аз тествах един Аурис SR180 и разхода направо ме уплаши - над 8л/100км смесено градско, селско и магистрала. Вярно, само за 30-ина мили, но пък съм карал съвсем нормално. Това е единственото нещо, което ме притеснява в този двигател. wacko.gif

Публикувано на: 17 Фев 2009 20:31
от Kiki
Scott написа:
Kiki написа:...Не, не го взимам за чиста монета и затова съм го засичал поне 50 пъти!..
Кики, да се върнем на новия Авенсис. Засече ли разхода като го кара. Много ми е любопитно, защото аз тествах един Аурис SR180 и разхода направо ме уплаши - над 8л/100км смесено градско, селско и магистрала. Вярно, само за 30-ина мили, но пък съм карал съвсем нормално. Това е единственото нещо, което ме притеснява в този двигател. wacko.gif
Ако се вярва на компютъра-5.3. Все пак говорим за дизел и само извънградско! :thumbsup:

Публикувано на: 17 Фев 2009 20:45
от Vesko
Кики, а с какав модел навигация беше авенсис-а, че говори на български? И всички пътища ли ги имаше?

Публикувано на: 17 Фев 2009 23:07
от Kiki
Vesko написа:Кики, а с какав модел навигация беше авенсис-а, че говори на български? И всички пътища ли ги имаше?
Веско, не мога да кажа за модела на навигацията какъв е, но по тези пътища по които аз пътувах, работеше перфектно!
София - Боровец - Велинград - Пазарджик - Пловдив - София.

Публикувано на: 17 Фев 2009 23:12
от Vesko
Вградената навигация или беше допълнително?

Публикувано на: 17 Фев 2009 23:19
от Kiki
Vesko написа:Вградената навигация или беше допълнително?
Вградена с голян екран, като твоя!

Публикувано на: 18 Фев 2009 11:40
от Ael
Scott написа:
Kiki написа:...Не, не го взимам за чиста монета и затова съм го засичал поне 50 пъти!..
Кики, да се върнем на новия Авенсис. Засече ли разхода като го кара. Много ми е любопитно, защото аз тествах един Аурис SR180 и разхода направо ме уплаши - над 8л/100км смесено градско, селско и магистрала. Вярно, само за 30-ина мили, но пък съм карал съвсем нормално. Това е единственото нещо, което ме притеснява в този двигател. wacko.gif
Той и да го е засекъл разхода ,предполагам че този дето го е карал е бил на 1000-2000км а знаем в началото колко харчи една неразработена кола. Скот за ауриса ми е много чудно за спокойно каране как ти е дала 8-9 смесено. И аз карам такава но с най малкия двигател доста са икономични а разликата между него и 1,6 е много малка :whistle:

Публикувано на: 18 Фев 2009 11:55
от Scott
Ael написа:... Скот за ауриса ми е много чудно за спокойно каране как ти е дала 8-9 смесено...
Точно това е интересното. Карал съм всички версии на дизеловите двигатели на Тойота след 2001 и разхода им е доста добър - зависи от конкретния автомобил РАВ, Авенсис или Корола/Аурис. Но този конкретен двигател 2.2 D-CAT е известен с апетита си за нафта. Колегите от Лексъс форума масово се оплакват от разход(смесен) по-висок от 8 л/100км. Аз като взех Ауриса за тест, компютъра показваше 29mpg (9.7л/100км). Обясних си го с факта, че колата е демонcтрационна и я юрка всеки, а също че беше на около 5000км. Нулирах разхода и съм карал съвсем нормално, както карам всеки ден. Целта на теста ми беше да видя разхода, защото мисля да сменям Селиката с нещо по-икономично, но доставящо удоволствие. Тази конкретна кола(ex-demo) струваше 9800 паунда. Честно да си кажа, разочарован съм, Селиката ми дава 7.5л/100км средно при същото каране. :whistle: