ceko26 написа:По твоето 1. Защото не четеш внимателно ,че навсякъде пиша само за БГ. ,а в БГ едва ли са продадени и 50 бр. - това го прави уникат.Авенсиса започва от 42 000 лв за 2.0 д4д.При желание съм свалял разхода под 5.5л. само с по-плавно каране , даже колега от форума беше писъл за 3.6 л/100км. В момента разликата да заредиш 50 литра бензин/дизел е 8лв. Осем години или 180 000км. ще ходиш да ти сменят крушките за по 12 лв.Това е работа за 15 сек. и го давам само за пример какви са им цените за труд.
2. Ако не си напълно сигурен не го пиши като факт!
3. Ако искаш гаранция до 180 000 км имаш повече ТП от Авенсис.
4. Специфика по чий данни и дали ще важат в българските условия.
Предполагам знаеш че ТМ-Ауто праща за изчукване и боядисване на катастрофиралите коли в кварталните сервизи при неходилите в Япония специалисти!
Сега,за посещенията в сервиза-след 3-тата година не си задължен да ползваш ТМ-Ауто за смяна на масло и филтри,така че тези 4400 лева си ги избий от главата.
За някой детайли имаш удължена гаранция която губиш при липса на преглед например на преглед на 105 000км. или след 3 год. При Приус е 11 ТП до 180 000 км или 8 до 8 год.Предполагам се, че консумативите са почти на цените на масовите защото иначе става още по-интересно.
При катастрофа ако си ходил за ремонт ТМ ще знаеш защо не е добре там за 2 оглед и чакане на части.
При евентуален дефект по модела,собственика трябва да бъде уведомен както в Германия и Гърция,така и тук. С горенето на масло Тойота пое разходите по удължената гаранция,Тойота изплащаше пари на дилърите за ремонтите.Ако дилърът се прави на ощипан,е друг въпрос и трябва да се отнесе до Тойота.
Дилъра ни е ощипан по презумция и много хора изгоряха и трябваше сами да си платят гаранционния ремонт около проблема с маслото.
Приус е чудесен автомобил и за България при този разход,който прави и при цената си.Извънградско при каране в магистралните ограничения се кара с разход между 4 и 5/100км. бензин..Трябва да ви напомня,че бензиновият 1.5 двигател не е стандартен,а работи по цикъл на Аткинсън,което го прави много по-ефективен от обикновенните бензинови коли,освен това аеродинамиката на Приус е уникална-0.26cd,изобщо колата е изпипана отвсякъде. Ето малко за четене за да не се изказвате неподготвени отново:
http://bgdriver.info/index.php?action=p ... opic=214.0
Приуса за градска кола е скъп и голям за извънграда няма ефект от технологията му.Зимата на включен климатик и фарове и обичайното Софийско задръстване двигателя ще му работи постоянно. При средна скорост от 11 км/ч в центъра аеродимаката не е важна.Едно кола на метан ще е по-екологична и икономична.За 50000 си купуваш технология която за момента не е ефективна в нашите условия(България), а само на хартия.Като му падне цената и се усъвършенства ще си заслужава.
Дадения сайт потвърждава думите ми , а автора и собственик не кара в БГ намери някоя обективна и за тук.Обективна означава например автора да напише :
-Много хубава кола ама са и слаби фаровете или много твъдо вози!-нещо такова ,а може и за висок разход няма да е лошо.
Нещо интерестно за жалост е далеч от масово производство:
Ехх,нищо не разбираш,но си упорит.Това е чудесно. biggrin.gif
По твоето 1,какво като в България са продадени малко бройки Приус,какво ще ти попречи това след като Приус е всепризнат за много здрава кола. Никой не те пита от колко ЗАПОЧВА Авеинсис с 2 екстри,а те питам колко струва Авенсис с екстрите,които имаш в Приус--Около 50000 лева!!!!!!!!!!!!Ако Приус го караш плавно,както е написал колегата Приус 06 ,се постига 3.5/100км разход на БЕНЗИН,не на нафта.Нямаш турбини,скъпи нафтови помпи,скъпи дюзи!Ето тук погледни само колко неща утежняват поддръжката на дизел.
Разликата от 8 лева в полза на Приус при зареждане на 50 литра е чудесна,но Приус градско усреднено харчи 5/100км.,а няма такъв Авенсис дизел,който да харчи 5/100км.,да ускорява за 10.9сек и да има множеството екстри,които има Приус,разбра ли ме или пак да ти повтарям?
8 години или 180000км. НЯМА да ходиш да ти сменят крушките,ще ходиш точно 3 години,колкото и при Авенсис!!!Същото важи и за маслото.!!!!!
3.) Гаранцията от 180000км. с колко ще ти оскъпи ТП,на колко хиляди по книжка имаш ТП.Не бъркай ТП с редовната смяна на масло на 1 година или 15000км.,за която си задължен точно толкова,колкото при Авенсис-3 години!!!!!!!!1
Тойота къде праща колите за изчукване е друг въпрос,застрахователят плаща на Тойота до 5-тата година,както за Авенсис,така и за Приус,след това застрахователят плаща на негови сервизи.Така че вашите Авенсис ще ходят в същите сервизи докато са нови ,където и Приус.Или може би ти ще изкараш Авенсис-а и ще си плащаш по други майстори след като застраховатлят ти поема разходите,но в сервиз на Тойота???Дали да квартални или не е друг въпрос,това не ги прави лоши тенекеджий по дефиниция!!За тенекеджийство не е нужен стаж в Япония или поне не е задължителен.
4.) Специфика по данни на световни организации,занимаващи се с качеството на колите. Consumer Reports всяка година обявяват Приус за най-икономичната кола на пазара,както и за най-здрава.
Авто-Билд направиха 100000км. тест на Приус и за 100000км. не даде НИТО ЕДНА ПОВРЕДА В класацията им е на първото място,заедно с конвенционална МАзда 6 1.8.Ето това се казва добра специфика на модела.
Приус всяка година печели наградата двигател на годината за най-икономичен двигател в Европа,както и за най-високо-технологичен.
Да,имаш удължена гаранция на детайли.Какво общо имат другите сервизи,след като Приус не се чупи.И ти такъв еснаф ли си,че да си купиш нов Приус и да си стиснат като германец и да не искаш да си даваш колата на тп,които ТП не са всяка година,за да ти утежнят бюджета!! Отделно никой не твърди,че ще кара Приус-а 8 години,може да го кара 5 и да го смени с по-нов!!! А и 100 лева за тп много пари ли ти се виждат?При това не всяка година.Държиш се тояно като някакъв еснаф.Защото Приус ти спестява много пари от бензин -5/100 градско ,при спокойно каране 4/100 градско с коя кола ще докараш с тези екстри????Ходи го докарай с Авенсис! Хората навсякъде казват,че при каране до 130 км/ч Приус гори 5/100км. бензин по магистралата.Какво искаш повече?
При катастрофа ако си ходил за ремонт ТМ ще знаеш защо не е добре там за 2 оглед и чакане на части.-- Същото се отнася за Авенсис!
Дилъра ни е ощипан по презумция и много хора изгоряха и трябваше сами да си платят гаранционния ремонт около проблема с маслото.Много хора си оправиха проблема с маслото чрез удължената гаранция.Проблемът с дилъра се оправя чрез отнасяне на нещата до Тойота.Това не аргумент против покупката на Приус!Дефектите при Приус са единствено в твоята глава-произвежда се от 2003-та без никакви установени дефекти,става дума за 2-ро поколение,същото важи и за първото от 99-та.
Приуса за градска кола е скъп и голям за извънграда няма ефект от технологията му.
Това че не си чел и разбрал е ясно на всички,но тази глупост,която си написал никога не можеш да я аргументираш.
ЗАЩО за градска кола Приу е скъп?? laugh.gif и голям???Авенсис е по-малък! При такива като тебе няма угодия-Ако беше малък Приус,защо е малък,не е удобен,тесен е и т.н.,сега защо бил голям,той е нормална кола,не е по-голям от Пасат или Джета и т.н.Удобна кола,икономична и практична. Ти явно не си прочел това ,което ти пуснах и още много ,защото собственици на Приус,не предубедени еснафи,които още мислят ,че мръсен дизел може да бъде бъдещето на авто-технологиите,които дизели са забранени в 11 щата в САЩ,понеже са много хубави. Собствениците казват за разход градско между 4 и 5/100 ,както и магистрално около 5/100км. Защото на магистралата ти не караш постоянно с една скорост или на второстепенен път,ти намаляваш,пак ускоряваш,спускаш,тогава енергия се съхранява,която твоят Авенсис я изхвърля като топлина,Приус я съхранява и подава,когато е необходимо дори при извънградско каране.Т.е при нормално извънградско около 110-130 км/ч ти се радваш на разход 5/100км. бензин.
Зимата на включен климатик и фарове и обичайното Софийско задръстване двигателя ще му работи постоянно. При средна скорост от 11 км/ч в центъра аеродимаката не е важна.Едно кола на метан ще е по-екологична и икономична.За 50000 си купуваш технология която за момента не е ефективна в нашите условия(България), а само на хартия.Като му падне цената и се усъвършенства ще си заслужава. Да,понеже в САЩ няма задръствания и не карат с климатици и включени фарове,та България е уникална! Толкова са ти изпразнени от съдържание доводите,личи си ,че се чудиш какво да напишеш.Точно по най-големите задръствания Приус е най-ефективен и икономичен,защото изключва двигателя навсякъде и защото при всяко спиране съхранява ток,с който тръгваш и караш!Авенсис не го може. И понеже не си чел дори теста на Lexus RX 400h и Мерцедес МЛ320 CDI в САЩ Н.Й. по най-големите задръствания ,Лексус хибридният 400h даде 10.5 - 11/100км. при постоянен климатик и 40 градуса жега,изрично споменаха,че климатикът работи докрай постоянно и въпреки,че двигателят по-често се пали за да компенсира,разходът за този 2 тонен джип с 272 коня беше 11/100км.,непостижимо от никой дизел с тази мощност.Технологията си е технология. МЛ320 CDI с 225 коня даде към 13-15/100км.. Така че стига си писал, без да си чел. Една кола на метан няма как да е по-икономична,нито по-екологична,защото метанът непрекъснато бива изгарян.Метанът е парников газ.КОла на метан работи постоянно,гори постоянно ,замърсява постоянно и е неефективна!
Така че за 50000 лева за Приус си купуваш технология,която е ефективна не само за целия свят,но и за България,защото няма защо да не бъде ефективна,освен лош дилър,но лош дилър прави всички Тойоти неефективни ,не само Приус.
Дадения сайт потвърждава думите ми , а автора и собственик не кара в БГ намери някоя обективна и за тук.Обективна означава например автора да напише :
-Много хубава кола ама са и слаби фаровете или много твъдо вози!-нещо такова ,а може и за висок разход няма да е лошо. А,не ,намери си нещо сам,така е най-лесно,седиш,правиш се на знаещ без да си прочел 1 факт и намери ми това,намери ми онова,мога много да ти намеря,но щом си се хванал на хорото на полемиката и защитаваш дадена предварително изгубила теза,играй го докрай и сам си намирай информацията,аз не съм ти секретарка.Това ,което говоря,много добре знам как да подплатя с факти,а не с емоционални предубедени тиради.Даденият сайт никакви твои думи не потвърждава,защото СОБСТВЕНИКЪТ казва точно обратното на твоите думи,твоите думи потвърждават част от същите псевдо-разбирачи като теб,които нито са се качвали,карали,засичали разход,нито са чели нещо за Приус,а карат тракторни дизели.Така че ,бъди по-коректен като се изразяваш,хвърляш само празни думи в пространството,това е твоя мнение ,но не реален факт. Авторът и собственик не кара в България,а в много по-тежкия американски трафик!! Дали в България е по-тежък трафика,че Приус да харчи повече ???
Ти трудно можеш да определиш какво е обективно,защото ти самият не си обективен-нито си чел,нито карал,нито засичал
Обективно не означава това,което ти искаш да чуеш,а обективността е определена от много организации.Висок разход няма как да кажеш за Приус просто защото е разработен за нисък разход, ако се кара като нормална кола.
А за мерцедеса ,който си дал,така е при германските фирми-само приказки,никаква работа! Тойота когато са разработвали хибрид през 90-те,ти дори не си знаел за него,но те говорят с факти,а не с приказки.