Някой да има оплаквания от Prius

Публикувай отговор
Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 18 Юли 2008 16:24

LEXUS написа: От 2009 година в ЕС нормата за CO2 в ЕС става 120гр/км.,което притиска европейските производители с техните старомодни технологии,особено производителите на големи коли-Мерцедес,БМВ и т.н..Японците отдаавна са си изпекли работата с акъл и пазарни продукти,а не с приказки.
Тези 120г/км са си все още непостижими и за японците:
GS Hybrid - 186г/км
RX Hybrid - 192г/км
LS Hybrid - 220г/км

И те имат доста да поработят до 2009г. smile.gif

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 18 Юли 2008 20:20

ceko26 написа:... Когато българина си търси икономична кола гледа първо цената след това разхода, надежността и накрая ако се сети навреме пита и как е сервиза и рез. части.Като направиш списък с икономични коли виждаш, че Приуса е най-скъпата ,а не и най-икономична нито най- екологична.Ставаш абсолютено зависим от ТМ-АУТО и то за удължения гаранционен период, защото ако стане нещо с колата и не е в гаранция никой няма да я пипне в друг сервиз. За 50 000 лв си купуваш едно безмислено "технологично чудо" на техниката,което го караш в БГ и ти го подържа ТМ-АУТО.Това са много лошо инвестирани пари за в бъдеще...
това за българина важи за всички хора по света.не ми е ясно само как реши,че приуса не е най-икономичната и най-екологичната в класа си.или си разгледал просто някаква ранглиста за най-икономичните коли,където класовете не се взимат под внимание?
дали ставаш зависим от тм-ауто,не мисля също,да не би да няма други тойота сервизи в бг? аз моята тойота си я открих в интернета и понеже тоя търговец беше най-точен я купих от него,нищо че беше на 120км от мен.имах някои дребни забележки и бях в 2 сервиза в нашето градче,не останах доволен и сервиза го направих отново при друг на 50км.колко е българия,сигурно във всеки приличен град има сервиз на тойота.
и защо да е безсмислено чудо,представи си взимаш я за такси,не ти трябват газови уредби просто си караш и разхода ти е 4-5 в града,кое е смисленото според теб,което може да даде тоя разход?
освен това е най-надеждната кола въобще,доказано,защото се движи от 1997г в япония и от 2001 в европа без почти никакви дефекти.
разбира се,че тази кола е рентабилна предимно за много пътуващи хора,но ако човек е решил да даде 25к € за кола защо да не избере тая.днешно време човек не може да намери прилична кола под тия пари,да не говорим,че аз моята я намерих за 30к и дадох още 5к за екстри,за да ме удовлетвори.
а най-важното,което засега се третира все още като най-маловажно-тая кола замърсява въздуха възможно най-малко.изгорелите газове от дизела причиняват рак на белия дроб,би трябвало един ден хората да помислят и за това,все пак и децата ни дишат тоя въздух.
накрая бих казал,че дори тази технология не решава глобалния проблем за екологичното гориво,така е.но все пак това е една стъпка в правилната посока.
малко се отплеснах,sorry!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 19 Юли 2008 01:50

ceko26 написа:Определено не съм фен на БМВ , а напротив,макар че трябва да си призная, че може би имат най-добри двигатели поне на хартия.Не съм фен на никоя марка конкретно сменил съм много .Затова мога да мисля обективно за разлика от теб.Виждам плюсове и минуси.
Напиши ми какво не ти харесва в твоята кола за разлика от друга марка.
Когато българина си търси икономична кола гледа първо цената след това разхода, надежността и накрая ако се сети навреме пита и как е сервиза и рез. части.Като направиш списък с икономични коли виждаш, че Приуса е най-скъпата ,а не и най-икономична нито най- екологична.Ставаш абсолютено зависим от ТМ-АУТО и то за удължения гаранционен период, защото ако стане нещо с колата и не е в гаранция никой няма да я пипне в друг сервиз. За 50 000 лв си купуваш едно безмислено "технологично чудо" на техниката,което го караш в БГ и ти го подържа ТМ-АУТО.Това са много лошо инвестирани пари за в бъдеще.Дори няма данъчно облекчение за подобен автомобил.
Нали не го вярваш сериозно това за обучените монтьори в Япония?
Ceko,за обучението на монтьорите го знам от първа ръка,не само че го вярвам.По-нататък,БМВ неслучайно печелят толкова награди за двигатели,точно там Тойота също печелят всяка година наградите за най-икономичен и най-високотехнологичен двигател именно с Приус.
Ако българинът като си търси кола на първо място пита за цената и надеждността,то той главно Тойота трябва да си купува,както и става.Като стана дума за надеждност-8 години гаранция малко ли ти се виждат или ти се вижда връзване за тм-ауто.То няма угодия-ако дават такива големи гаранции-защо ги дават,ако дават малки гаранции,защо са малки,дали не се трошат.
Аз ти повтарям Приус се води клас Д-Нещо между Корола и Авенсис,японците твърдят ,че е в класа на Авенсис като вътрешен обем,склонен съм да им вярвам,защото неведнъж съм се качвал и обемът е голям,пространството за краката огромно.
Та,ако приемем и го сравним с една елементарна кола-Джета дизел автоматик,тя струва между 44000 и 47500 лева ,при това с 2 години гаранция,а не с 8 и при това с по-малко екстри и като цяло елементарна кола,при това и по-шумна.За екология изобщо не говорим.Та българинът като се интересува от разход и като погледне ,че Приус по характеристика гори градско 5.0/100км. бензин,който е по-евтин от нафтата и извънградско 4/100км. пак бензин,дали ще вземе тракаща Джета или тракащо Пежо.Да ще вземе тракащо Пежо ,защото е много евтино,но и затова е непрекъснато в сервиза.
На всичкото отгоре като разгледаш пазара няма по-икономична ,нито по-екологична и незамърсяваща кола от Приус не само в този клас,но и в по-малкия клас. за 50000 лева си купуваш най-здравата кола в гамата на Тойота,при това с най-висока технология на автомобилния пазар,а при гаранция от 8 години и 180000 км. това е една чудесна инвестиция ,особено на фона на непрекъснато растящите цени на петрола.Данъчните облекчения рано или късно ще влезнат и в България,като част от общата политика на ЕС. След като във всички развити държави Приус ползва данъчни облекчения заради ниските си емисии,дали в България сме най-умни да твърдим,че той не е екологичен или нещо подобно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 19 Юли 2008 02:02

Vesko написа:
LEXUS написа: От 2009 година в ЕС нормата за CO2 в ЕС става 120гр/км.,което притиска европейските производители с техните старомодни технологии,особено производителите на големи коли-Мерцедес,БМВ и т.н..Японците отдаавна са си изпекли работата с акъл и пазарни продукти,а не с приказки.
Тези 120г/км са си все още непостижими и за японците:
GS Hybrid - 186г/км
RX Hybrid - 192г/км
LS Hybrid - 220г/км

И те имат доста да поработят до 2009г. smile.gif
При положение ,че 2009-та изкарват 3-то поколение хибриди, дали имат много да работят на фона на всички останали,които още и 1 поколение не могат да изкарат. smile.gif
Между другото GS,LS,RX са огромни лимузини,при това с най-ниски емисии в своите класове при съпоставка на мощността им.
В крайна сметка сегашното 2-ро поколение Приус е с емисии 104гр/км.,новото поколение ще е с емисии под 99гр/км. при увеличена мощност.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 19 Юли 2008 09:45

още нещо ми дойде на ума,всички започвате от цена 50к.ами тук в австрия никoй не плаща за нова кола тая цена(listenpreis),пазариш се,а даже да не го направиш те сами ти предлагат рабати.естествено ако не питаш ще ти вземат пълната(нормална) цена.
според класа и цената варират и рабатите,за приус спокойно бих казал 10-15%,още повече догодина излиза 3-та серия.
но по принцип имах предвид за всяка една кола.също регистрират нови коли за пробни тестове,дават ги на фирми за няколко месеца и после ги продават с доста голямо намаление,пак според новата цена.обаче най-изгодно е чисто нова с пазарлък,за сведение германците взимат новия рав с почти 20% рабат.аз моя го взех с 7%,но замених старата ми кола на супер цена.
при кеш плащане изгледите за макс. рабат са най-големи,но дори на кредит или лизинг не е проблем.
а в крайна сметка ако един търговец не свали има други,има интернет нали сме в европа огледайте се.няма вече монопол,отвсякъде в eс пoнe moжe да си купиш каквато кола искаш.
още нещо за гаранцията -това е доброволен жест на производителя,който изисква непременно обслужване в своите фирмени сервизи.има и гаранция от продавача,т.е. конкретната фирма откъдето си купуваш колата,но това при вас в бг сигурно го няма.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 21 Юли 2008 17:02

Понеже с ТМ-Ауто работя от 2 год. - потдържат служебните автомобили ,а аз съм контактното лице с тях имам известни наблюдения в/у работата им, мога да твърдя, че не е добра идея да си купиш подобен "уникат" с цел икономия.Взимам предвид начална цена, цена на консумативи, технически прегледи и специфика на модела. 180 000 км нямаш право да подменяш част или да ремонтираш каквото и да е извън сервиза, както и да изпускаш технически преглед.За информация за смяна на крушка на габарит взеха 12-13 лв. от който лев и малко за самата крушка останалото е ТРУД. До края на гаранцията имаш 11 посещения за ТП (ако е през 15 000 км.). ЗА Авенсис взимат средно около 400 лв. да предположим, че и на Приуса е толкова. След покупката в бъдеще трябва да приготвиш минимум 4400лв. за сервиз. При катастрофа неможеш да ползваш друг сервиз заради гаранцията.В ТМ за всяка част се чака около 2-3 седмици за масови модели.
При някой дефект на модела очакваш ли да те уведомят своевременно да посетиш сервиза. При продадени 50 Приуса в БГ. има ли връзка м/у собствениците за да притиснат дилъра, какъвто беше случая с разхода на масло на някой ВВТИ.
Знае ли някой в Бг, че има удължена гаранция на фаровете на някои партиди Авенсис защото се чупи захващането на халогена и изгаря рефлектора.Няма и да разбере при цена на нов 570 лв.
За екология всички дават данни за въглеродния двуокис, а има много по-опасни съединения, които изхвърлят колите.Въглеродния двуокис се преработва от растенията за разлика от другите.
Най-много тровят дизелите след това бензиновите, на пропан-бутан , метан, а най-малко електрическите(ТЕЦ,АЕЦ).Така, че е малко спорно дали някое такси на метан не е по-малко вредно за околната среда.
Приуса сигурно е добър автомобил, но не за БГ , да не го потдържа ТМ-АУТО и да имаш и друг автомобил за извънградско.
Авенсис 3S-FE

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Юли 2008 19:35

Добре, кажи по-точно ЗАЩО един такъв "уникат",от който са продадени вече 1,2 млн. броя не е добра идея да си го купиш с цел икономия? С какво покупката на неуникален Авенсис дизел за същите 50000 лева е по-изгодна по-точно? По-изгодна е заради по-скъпата нафта ли или заради това ,че дизелов Авенсис харчи повече? Или цената на крушките на дизелов Авенсис е различна от тази на Приус?
Първият ти коз начална цена е абсолютно нелогичен.
Второ-цена на консумативи -като на бензинов автомобил,т.е. по-евтини консумативи от на дизел.
Трето-техн.прегледи-какви техн.прегледи,колкото правят техн.преглед на един Авенсис ,толкова и на един Приус!
Четвърто-специфика на модела-спецификата на модела е такава,че го прави вероятно най-здравата Тойота в гамата,евала на такава специфика.
180000км. нямаш право да подменяш част и да ремонтираш колата извън сервиза много ясно,най-малкото е ясно,че няма кой да ти я ремонтира или диагностицира,защото е хибрид ,а у нас за хибрид още не са чули.Надали има нормален клиент,който ще даде 50000 лева и ще тръгне да си ремонтира Приус по разни неясни сервизи,при положениe,че Приус е в гаранция 8 години,така че всеки евентуален проблем се поема като разходи от ТМ-Ауто.Кому е нужно ти да си караш Приус-а на ремонт и да плащаш за това ,след като е в гаранция и всичко е безплатно,освен редовната смяна на масло и филтри,точно както при Авенсис,но Авенсис е с по-малка гаранция.Естествено че никой няма да ти позволи да ходиш по разни сервизи при майстори,които още не са чули за хибрид,а след това Тойота да ти поема гаранцията по колата,която е бърникана от учащи се майстори.
Това за габарита какво искаш да кажеш-както е за Авенсис,така и за Приус.
Сега,за посещенията в сервиза-след 3-тата година не си задължен да ползваш ТМ-Ауто за смяна на масло и филтри,така че тези 4400 лева си ги избий от главата.
За катастрофата-Какви други сервизи да ти оправят колата,след като тя е с пълно авто-каско,а Алианц работят директно с ТМ-Ауто и им изплащат щетите.Защо ти е друг сервиз?
На ТМ-Ауто базата им е в Гърция и Австрия.
При евентуален дефект по модела,собственика трябва да бъде уведомен както в Германия и Гърция,така и тук. С горенето на масло Тойота пое разходите по удължената гаранция,Тойота изплащаше пари на дилърите за ремонтите.Ако дилърът се прави на ощипан,е друг въпрос и трябва да се отнесе до Тойота.
Приус е чудесен автомобил и за България при този разход,който прави и при цената си.Извънградско при каране в магистралните ограничения се кара с разход между 4 и 5/100км. бензин..Трябва да ви напомня,че бензиновият 1.5 двигател не е стандартен,а работи по цикъл на Аткинсън,което го прави много по-ефективен от обикновенните бензинови коли,освен това аеродинамиката на Приус е уникална-0.26cd,изобщо колата е изпипана отвсякъде. Ето малко за четене за да не се изказвате неподготвени отново:
http://bgdriver.info/index.php?action=p ... opic=214.0
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 21 Юли 2008 21:01

приуса един супер екологичен и високотехнологичен и евтин автомобил.... тва че ние не сме научени да пестим и пари и природа си е наш проблем

респект wink.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 21 Юли 2008 21:06

LEXUS, благодаря ти за препратката... много полезна информация почерпих от там! :thumbsup:

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 22 Юли 2008 13:26

По твоето 1. Защото не четеш внимателно ,че навсякъде пиша само за БГ. ,а в БГ едва ли са продадени и 50 бр. - това го прави уникат.Авенсиса започва от 42 000 лв за 2.0 д4д.При желание съм свалял разхода под 5.5л. само с по-плавно каране , даже колега от форума беше писъл за 3.6 л/100км. В момента разликата да заредиш 50 литра бензин/дизел е 8лв. Осем години или 180 000км. ще ходиш да ти сменят крушките за по 12 лв.Това е работа за 15 сек. и го давам само за пример какви са им цените за труд.
2. Ако не си напълно сигурен не го пиши като факт!
3. Ако искаш гаранция до 180 000 км имаш повече ТП от Авенсис.
4. Специфика по чий данни и дали ще важат в българските условия.
Предполагам знаеш че ТМ-Ауто праща за изчукване и боядисване на катастрофиралите коли в кварталните сервизи при неходилите в Япония специалисти!
Сега,за посещенията в сервиза-след 3-тата година не си задължен да ползваш ТМ-Ауто за смяна на масло и филтри,така че тези 4400 лева си ги избий от главата.
За някой детайли имаш удължена гаранция която губиш при липса на преглед например на преглед на 105 000км. или след 3 год. При Приус е 11 ТП до 180 000 км или 8 до 8 год.Предполагам се, че консумативите са почти на цените на масовите защото иначе става още по-интересно.
При катастрофа ако си ходил за ремонт ТМ ще знаеш защо не е добре там за 2 оглед и чакане на части.
При евентуален дефект по модела,собственика трябва да бъде уведомен както в Германия и Гърция,така и тук. С горенето на масло Тойота пое разходите по удължената гаранция,Тойота изплащаше пари на дилърите за ремонтите.Ако дилърът се прави на ощипан,е друг въпрос и трябва да се отнесе до Тойота.
Дилъра ни е ощипан по презумция и много хора изгоряха и трябваше сами да си платят гаранционния ремонт около проблема с маслото.
Приус е чудесен автомобил и за България при този разход,който прави и при цената си.Извънградско при каране в магистралните ограничения се кара с разход между 4 и 5/100км. бензин..Трябва да ви напомня,че бензиновият 1.5 двигател не е стандартен,а работи по цикъл на Аткинсън,което го прави много по-ефективен от обикновенните бензинови коли,освен това аеродинамиката на Приус е уникална-0.26cd,изобщо колата е изпипана отвсякъде. Ето малко за четене за да не се изказвате неподготвени отново:
http://bgdriver.info/index.php?action=p ... opic=214.0

Приуса за градска кола е скъп и голям за извънграда няма ефект от технологията му.Зимата на включен климатик и фарове и обичайното Софийско задръстване двигателя ще му работи постоянно. При средна скорост от 11 км/ч в центъра аеродимаката не е важна.Едно кола на метан ще е по-екологична и икономична.За 50000 си купуваш технология която за момента не е ефективна в нашите условия(България), а само на хартия.Като му падне цената и се усъвършенства ще си заслужава.
Дадения сайт потвърждава думите ми , а автора и собственик не кара в БГ намери някоя обективна и за тук.Обективна означава например автора да напише :
-Много хубава кола ама са и слаби фаровете или много твъдо вози!-нещо такова ,а може и за висок разход няма да е лошо.
Нещо интерестно за жалост е далеч от масово производство:
http://autodrum.com/news/diesotto-%D1%8 ... %B4%D0%B0/
Авенсис 3S-FE

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Юли 2008 03:44

ceko26 написа:По твоето 1. Защото не четеш внимателно ,че навсякъде пиша само за БГ. ,а в БГ едва ли са продадени и 50 бр. - това го прави уникат.Авенсиса започва от 42 000 лв за 2.0 д4д.При желание съм свалял разхода под 5.5л. само с по-плавно каране , даже колега от форума беше писъл за 3.6 л/100км. В момента разликата да заредиш 50 литра бензин/дизел е 8лв. Осем години или 180 000км. ще ходиш да ти сменят крушките за по 12 лв.Това е работа за 15 сек. и го давам само за пример какви са им цените за труд.
2. Ако не си напълно сигурен не го пиши като факт!
3. Ако искаш гаранция до 180 000 км имаш повече ТП от Авенсис.
4. Специфика по чий данни и дали ще важат в българските условия.
Предполагам знаеш че ТМ-Ауто праща за изчукване и боядисване на катастрофиралите коли в кварталните сервизи при неходилите в Япония специалисти!
Сега,за посещенията в сервиза-след 3-тата година не си задължен да ползваш ТМ-Ауто за смяна на масло и филтри,така че тези 4400 лева си ги избий от главата.
За някой детайли имаш удължена гаранция която губиш при липса на преглед например на преглед на 105 000км. или след 3 год. При Приус е 11 ТП до 180 000 км или 8 до 8 год.Предполагам се, че консумативите са почти на цените на масовите защото иначе става още по-интересно.
При катастрофа ако си ходил за ремонт ТМ ще знаеш защо не е добре там за 2 оглед и чакане на части.
При евентуален дефект по модела,собственика трябва да бъде уведомен както в Германия и Гърция,така и тук. С горенето на масло Тойота пое разходите по удължената гаранция,Тойота изплащаше пари на дилърите за ремонтите.Ако дилърът се прави на ощипан,е друг въпрос и трябва да се отнесе до Тойота.
Дилъра ни е ощипан по презумция и много хора изгоряха и трябваше сами да си платят гаранционния ремонт около проблема с маслото.
Приус е чудесен автомобил и за България при този разход,който прави и при цената си.Извънградско при каране в магистралните ограничения се кара с разход между 4 и 5/100км. бензин..Трябва да ви напомня,че бензиновият 1.5 двигател не е стандартен,а работи по цикъл на Аткинсън,което го прави много по-ефективен от обикновенните бензинови коли,освен това аеродинамиката на Приус е уникална-0.26cd,изобщо колата е изпипана отвсякъде. Ето малко за четене за да не се изказвате неподготвени отново:
http://bgdriver.info/index.php?action=p ... opic=214.0

Приуса за градска кола е скъп и голям за извънграда няма ефект от технологията му.Зимата на включен климатик и фарове и обичайното Софийско задръстване двигателя ще му работи постоянно. При средна скорост от 11 км/ч в центъра аеродимаката не е важна.Едно кола на метан ще е по-екологична и икономична.За 50000 си купуваш технология която за момента не е ефективна в нашите условия(България), а само на хартия.Като му падне цената и се усъвършенства ще си заслужава.
Дадения сайт потвърждава думите ми , а автора и собственик не кара в БГ намери някоя обективна и за тук.Обективна означава например автора да напише :
-Много хубава кола ама са и слаби фаровете или много твъдо вози!-нещо такова ,а може и за висок разход няма да е лошо.
Нещо интерестно за жалост е далеч от масово производство:
Ехх,нищо не разбираш,но си упорит.Това е чудесно. biggrin.gif
По твоето 1,какво като в България са продадени малко бройки Приус,какво ще ти попречи това след като Приус е всепризнат за много здрава кола. Никой не те пита от колко ЗАПОЧВА Авеинсис с 2 екстри,а те питам колко струва Авенсис с екстрите,които имаш в Приус--Около 50000 лева!!!!!!!!!!!!Ако Приус го караш плавно,както е написал колегата Приус 06 ,се постига 3.5/100км разход на БЕНЗИН,не на нафта.Нямаш турбини,скъпи нафтови помпи,скъпи дюзи!Ето тук погледни само колко неща утежняват поддръжката на дизел.
Разликата от 8 лева в полза на Приус при зареждане на 50 литра е чудесна,но Приус градско усреднено харчи 5/100км.,а няма такъв Авенсис дизел,който да харчи 5/100км.,да ускорява за 10.9сек и да има множеството екстри,които има Приус,разбра ли ме или пак да ти повтарям?
8 години или 180000км. НЯМА да ходиш да ти сменят крушките,ще ходиш точно 3 години,колкото и при Авенсис!!!Същото важи и за маслото.!!!!!
3.) Гаранцията от 180000км. с колко ще ти оскъпи ТП,на колко хиляди по книжка имаш ТП.Не бъркай ТП с редовната смяна на масло на 1 година или 15000км.,за която си задължен точно толкова,колкото при Авенсис-3 години!!!!!!!!1
Тойота къде праща колите за изчукване е друг въпрос,застрахователят плаща на Тойота до 5-тата година,както за Авенсис,така и за Приус,след това застрахователят плаща на негови сервизи.Така че вашите Авенсис ще ходят в същите сервизи докато са нови ,където и Приус.Или може би ти ще изкараш Авенсис-а и ще си плащаш по други майстори след като застраховатлят ти поема разходите,но в сервиз на Тойота???Дали да квартални или не е друг въпрос,това не ги прави лоши тенекеджий по дефиниция!!За тенекеджийство не е нужен стаж в Япония или поне не е задължителен.
4.) Специфика по данни на световни организации,занимаващи се с качеството на колите. Consumer Reports всяка година обявяват Приус за най-икономичната кола на пазара,както и за най-здрава.
Авто-Билд направиха 100000км. тест на Приус и за 100000км. не даде НИТО ЕДНА ПОВРЕДА В класацията им е на първото място,заедно с конвенционална МАзда 6 1.8.Ето това се казва добра специфика на модела.
Приус всяка година печели наградата двигател на годината за най-икономичен двигател в Европа,както и за най-високо-технологичен.

Да,имаш удължена гаранция на детайли.Какво общо имат другите сервизи,след като Приус не се чупи.И ти такъв еснаф ли си,че да си купиш нов Приус и да си стиснат като германец и да не искаш да си даваш колата на тп,които ТП не са всяка година,за да ти утежнят бюджета!! Отделно никой не твърди,че ще кара Приус-а 8 години,може да го кара 5 и да го смени с по-нов!!! А и 100 лева за тп много пари ли ти се виждат?При това не всяка година.Държиш се тояно като някакъв еснаф.Защото Приус ти спестява много пари от бензин -5/100 градско ,при спокойно каране 4/100 градско с коя кола ще докараш с тези екстри????Ходи го докарай с Авенсис! Хората навсякъде казват,че при каране до 130 км/ч Приус гори 5/100км. бензин по магистралата.Какво искаш повече?
При катастрофа ако си ходил за ремонт ТМ ще знаеш защо не е добре там за 2 оглед и чакане на части.-- Същото се отнася за Авенсис!
Дилъра ни е ощипан по презумция и много хора изгоряха и трябваше сами да си платят гаранционния ремонт около проблема с маслото.Много хора си оправиха проблема с маслото чрез удължената гаранция.Проблемът с дилъра се оправя чрез отнасяне на нещата до Тойота.Това не аргумент против покупката на Приус!Дефектите при Приус са единствено в твоята глава-произвежда се от 2003-та без никакви установени дефекти,става дума за 2-ро поколение,същото важи и за първото от 99-та.



Приуса за градска кола е скъп и голям за извънграда няма ефект от технологията му.

Това че не си чел и разбрал е ясно на всички,но тази глупост,която си написал никога не можеш да я аргументираш.
ЗАЩО за градска кола Приу е скъп?? laugh.gif и голям???Авенсис е по-малък! При такива като тебе няма угодия-Ако беше малък Приус,защо е малък,не е удобен,тесен е и т.н.,сега защо бил голям,той е нормална кола,не е по-голям от Пасат или Джета и т.н.Удобна кола,икономична и практична. Ти явно не си прочел това ,което ти пуснах и още много ,защото собственици на Приус,не предубедени еснафи,които още мислят ,че мръсен дизел може да бъде бъдещето на авто-технологиите,които дизели са забранени в 11 щата в САЩ,понеже са много хубави. Собствениците казват за разход градско между 4 и 5/100 ,както и магистрално около 5/100км. Защото на магистралата ти не караш постоянно с една скорост или на второстепенен път,ти намаляваш,пак ускоряваш,спускаш,тогава енергия се съхранява,която твоят Авенсис я изхвърля като топлина,Приус я съхранява и подава,когато е необходимо дори при извънградско каране.Т.е при нормално извънградско около 110-130 км/ч ти се радваш на разход 5/100км. бензин.

Зимата на включен климатик и фарове и обичайното Софийско задръстване двигателя ще му работи постоянно. При средна скорост от 11 км/ч в центъра аеродимаката не е важна.Едно кола на метан ще е по-екологична и икономична.За 50000 си купуваш технология която за момента не е ефективна в нашите условия(България), а само на хартия.Като му падне цената и се усъвършенства ще си заслужава. Да,понеже в САЩ няма задръствания и не карат с климатици и включени фарове,та България е уникална! Толкова са ти изпразнени от съдържание доводите,личи си ,че се чудиш какво да напишеш.Точно по най-големите задръствания Приус е най-ефективен и икономичен,защото изключва двигателя навсякъде и защото при всяко спиране съхранява ток,с който тръгваш и караш!Авенсис не го може. И понеже не си чел дори теста на Lexus RX 400h и Мерцедес МЛ320 CDI в САЩ Н.Й. по най-големите задръствания ,Лексус хибридният 400h даде 10.5 - 11/100км. при постоянен климатик и 40 градуса жега,изрично споменаха,че климатикът работи докрай постоянно и въпреки,че двигателят по-често се пали за да компенсира,разходът за този 2 тонен джип с 272 коня беше 11/100км.,непостижимо от никой дизел с тази мощност.Технологията си е технология. МЛ320 CDI с 225 коня даде към 13-15/100км.. Така че стига си писал, без да си чел. Една кола на метан няма как да е по-икономична,нито по-екологична,защото метанът непрекъснато бива изгарян.Метанът е парников газ.КОла на метан работи постоянно,гори постоянно ,замърсява постоянно и е неефективна!
Така че за 50000 лева за Приус си купуваш технология,която е ефективна не само за целия свят,но и за България,защото няма защо да не бъде ефективна,освен лош дилър,но лош дилър прави всички Тойоти неефективни ,не само Приус.

Дадения сайт потвърждава думите ми , а автора и собственик не кара в БГ намери някоя обективна и за тук.Обективна означава например автора да напише :
-Много хубава кола ама са и слаби фаровете или много твъдо вози!-нещо такова ,а може и за висок разход няма да е лошо.
А,не ,намери си нещо сам,така е най-лесно,седиш,правиш се на знаещ без да си прочел 1 факт и намери ми това,намери ми онова,мога много да ти намеря,но щом си се хванал на хорото на полемиката и защитаваш дадена предварително изгубила теза,играй го докрай и сам си намирай информацията,аз не съм ти секретарка.Това ,което говоря,много добре знам как да подплатя с факти,а не с емоционални предубедени тиради.Даденият сайт никакви твои думи не потвърждава,защото СОБСТВЕНИКЪТ казва точно обратното на твоите думи,твоите думи потвърждават част от същите псевдо-разбирачи като теб,които нито са се качвали,карали,засичали разход,нито са чели нещо за Приус,а карат тракторни дизели.Така че ,бъди по-коректен като се изразяваш,хвърляш само празни думи в пространството,това е твоя мнение ,но не реален факт. Авторът и собственик не кара в България,а в много по-тежкия американски трафик!! Дали в България е по-тежък трафика,че Приус да харчи повече ???
Ти трудно можеш да определиш какво е обективно,защото ти самият не си обективен-нито си чел,нито карал,нито засичал
Обективно не означава това,което ти искаш да чуеш,а обективността е определена от много организации.Висок разход няма как да кажеш за Приус просто защото е разработен за нисък разход, ако се кара като нормална кола.
А за мерцедеса ,който си дал,така е при германските фирми-само приказки,никаква работа! Тойота когато са разработвали хибрид през 90-те,ти дори не си знаел за него,но те говорят с факти,а не с приказки.
Последно промяна от LEXUS на 23 Юли 2008 04:24, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 23 Юли 2008 04:21

Колеги, да ви кажа точно какви са ни оплакванията за ПРИУСА - ЧЕ ГО НЯМАМЕ biggrin.gif А БМВ общо взето могат да пръднат на Тойота на х*я laugh.gif Да ходят си правят самолети с перки и да оставят хибридите на хора, които могат tongue.gif Безмислен е спора, а единствения недостатък е само това, че нямам Приус, а и че вие нямате.... Който има, за него няма недостатъци tongue.gif

Да подкрепя малко БМВ все пак - те правят най-добрите НЕМСКИ автомобили! НО, спрямо другите европейски - италиански и шведски, определено не са нищо невероятно, а спрямо японците .... еми имат само едното име happy.gif И не почвайте да обеснявате, че италианците не могат да правят коли - ако не можеха, нямаше да имат най-добрите спортни коли и нямаше те именно да са създали най-модерните технологии ползващи се в автомобилостроенето - Common Rail и VVT във всичките им форми wink.gif Първоизточника е един и същ - Италия :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Юли 2008 04:23

cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 23 Юли 2008 13:26

Нямам време надълго да ти обяснявам, а и знам, че е безнадеждно.
Конкретно давах като сравнение Авенсис да не стане спор м/у марките. Ти си от типа шофьори, които и каруца да карат тя ще е най-добрата. Така, че ако ти харчи повече ще е от насрешния вятър, гумите и тн. Аз вярвам на Scott, който има реална оценка.
Пожелавам ти да си я купиш и да споделиш как е като и сипеш български бензин и си платиш данъка , застраховката в/у 50 000лв и си я карай по уличките и задръстванията и се бий в гърдите, че си модерен. За момента я караш само на хартия и ти е много икономична.
Авенсис 3S-FE

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 23 Юли 2008 13:59

На мен няма да ми икономична колкото е дава Лексус, щото крака ми е 50кг laugh.gif ама иначе ще е супер, сравнено с коя да е друга, освен може би 1.4 д wink.gif Немците могат да правят коли, които са по-строго профилирани, докато японеца ги прави по-широка употреба. Теб това може да не ти харесва, но аз лично колата си е взимам за работа, а не да ме види сульо къв сам ГЪЗар и колко пари съм похарчил по безмислината немка.... А от края на тази, началото на 2009 ще видиш новите цени на всички хибриди.... А и наистина - скочи до Тойота и виж вече по-ниските цени tongue.gif Lexus RX400h е 120 000лв с ДДС ТОП изпълнение - може да няма 2-3 безмислени екстри, но като цяло има всичко, което и едно БМВ 5, което започва от 120 000...... :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта