Новата Camry XV70 HSD /2019 - сега/- ценова листа и оборудване - обща дискусия
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Гаси Ролексите, гаси чудото. То вече А класата е по-мощна.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 1366
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 118 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами, Тойота за пореден път доказа, че европейският пазар е второстепенен за марката- хибридът не е лош и според мен в никакъв случай не e маломощен (да, не е 1000 коня, но нека бъдем обективни, за целите си е напълно достатъчен). НО- къде е 2,5 литровият двигател в Камри, или пък 3,5 с над 300 коня, както в САЩ? Къде е в Европа Лексус IS или GS 350? Или S-Класата на Тойота- Авалон? Ако ги имаше тези модели/модификации пазарното положение щеше да е съвсем различно! Например щяха да са истински конкурентноспособни в Германия, където масата залага на лукс и мощност!
Да, но не би..... Жалко
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4473
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 167 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Тойота в близките десетилетия никога няма да стане марка, която да е "премиум" за Европа. В премиум сегмента бранда е много по-ценен от това, което получаваш за парите си.
Поради тази причина Тойота каквато и кола да пуснат в премиум сегмента ще са обречени. Дори и Лексъс не може да влезе в битка на стария континент. Дори и местната доминираща марка в лицето на ФВ се пробваха да се бутнат в премиум сегмента с Файтона, но и те не успяха. За това нека всяка жаба си знае гьола, ака. сегмента и позиционирането.
Поради тази причина Тойота каквато и кола да пуснат в премиум сегмента ще са обречени. Дори и Лексъс не може да влезе в битка на стария континент. Дори и местната доминираща марка в лицето на ФВ се пробваха да се бутнат в премиум сегмента с Файтона, но и те не успяха. За това нека всяка жаба си знае гьола, ака. сегмента и позиционирането.
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Съгласен съм с BOz...
Споменавал съм многократно - приятел немец си пати от луксозни изпълнения Мерцедес... Заплашваше ги, че ще се премести към БМВ, въртя сука....
Ама каза, че винаги ще си кара Мерцедес, защото статута му бил такъв А бил много доволен от БМВ на съпругата си, ама не е Мерцедес
От друга страна го разбирам, че не е погледнал към каквото и да е японско... Дори и имайки предвид гледната точка, че с парите за автомобил храниш своите сънародници и развиваш своето производство, а не на жълтурковците...
Споменавал съм многократно - приятел немец си пати от луксозни изпълнения Мерцедес... Заплашваше ги, че ще се премести към БМВ, въртя сука....
Ама каза, че винаги ще си кара Мерцедес, защото статута му бил такъв А бил много доволен от БМВ на съпругата си, ама не е Мерцедес
От друга страна го разбирам, че не е погледнал към каквото и да е японско... Дори и имайки предвид гледната точка, че с парите за автомобил храниш своите сънародници и развиваш своето производство, а не на жълтурковците...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Колега @BOz , мисля,че Тойота изобщо не се целят в премиум сегмента. На мен ми се струва,че с Камри залагат на D-сегмента (т.нар. среден клас). Както споменава @slowtraveler - има хора, които държат на премиум и си плащат съответната цена.
Ако се сравни дори по габарити, може да се установи,че новата Камри е като размери почти 1:1 с Пасат или дори 5 серия на БМВ (по-дълъг е баварецът с 8см. само, като на ширина и височина са подобни) и т.н. И какво да кажем за интериора на Пасат например - за последните 10 години е почти същия .... Може би повече купувачи щяха да изберат японците, ако имаше двигател с турбо....защото дали хибрид или атмосферен бензин - липсата на мощност е това,което дразни (пак подчертавам,че това е мое мнение), както и липсата на Mirror link за iOS и Android.
Аз влязох в новата Камри и мога да кажа,че това е много добър автомобил. Напълно се съгласявам с @dracunculus,че би ми липсвал само 300 коньовия двигател.Не,защото съм състезател,а защото като реша да изпреварвам ще го правя с лекота. Нека постът ми не звучи като "защита" на Тойота,защото карам Авенсис (аз и без друго все мисля да го сменя с по-мощен автомобил). Просто гледам обективно.... А и нека не сравняваме нашата държава с Европа - там има какви ли не преференции за хибридите, което ги прави желан избор. Тепърва времето ще покаже дали Камри ще се купува, но щом и Сюпърб, и БМВ 3 и 5 серия, и VW Passat започват да правят хибриди.... може да се окаже,че япончетата са си направили много добре сметката. А като стане дума за надеждна/безпроблемна хибридна система всички се сещат първо за Тойота Това може да е много голям коз
Ако се сравни дори по габарити, може да се установи,че новата Камри е като размери почти 1:1 с Пасат или дори 5 серия на БМВ (по-дълъг е баварецът с 8см. само, като на ширина и височина са подобни) и т.н. И какво да кажем за интериора на Пасат например - за последните 10 години е почти същия .... Може би повече купувачи щяха да изберат японците, ако имаше двигател с турбо....защото дали хибрид или атмосферен бензин - липсата на мощност е това,което дразни (пак подчертавам,че това е мое мнение), както и липсата на Mirror link за iOS и Android.
Аз влязох в новата Камри и мога да кажа,че това е много добър автомобил. Напълно се съгласявам с @dracunculus,че би ми липсвал само 300 коньовия двигател.Не,защото съм състезател,а защото като реша да изпреварвам ще го правя с лекота. Нека постът ми не звучи като "защита" на Тойота,защото карам Авенсис (аз и без друго все мисля да го сменя с по-мощен автомобил). Просто гледам обективно.... А и нека не сравняваме нашата държава с Европа - там има какви ли не преференции за хибридите, което ги прави желан избор. Тепърва времето ще покаже дали Камри ще се купува, но щом и Сюпърб, и БМВ 3 и 5 серия, и VW Passat започват да правят хибриди.... може да се окаже,че япончетата са си направили много добре сметката. А като стане дума за надеждна/безпроблемна хибридна система всички се сещат първо за Тойота Това може да е много голям коз
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
-
- Мнения: 1366
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 118 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
@BOZ...прав си, живея отдавна в Немско и знам как разсъждават. Въпреки това има огромен контингент Немци, които биха си купили Тойота или Лексус, ако просто се предлагаха съответните по-привлекателни, т.е. по-мощни мотори. Този който кто си кара Мерцедес ще си кара винаги Мерцедес, това си е религия, но има много, които гледат да минат по-тънко и карат какво ли не... Форд, Шкода, ФВ, Сеат, Рено, ако щеш и точно в тази категория се цели Тойота, но разбира се масов успех няма и няма и да има с тая двигателна квота в Европа.... А само между другото- чета по форуми и откривам все повече доволни клиенти на Лексус, които говорят, че никога няма да слезат от тези коли.... ще видим, особено след като най-прекрасната им "перла", за мен, GS450h, излиза от производство и се замества от това "недоразумение" (според мен) ES300h... Точно това имам предвид под "грешна политика"...
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ами то новият LS е нещо средно между стария GS и LS (т.е. като цена - като LS, а като параметри - малко над GS с доста повече екстри разбира се )
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1366
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 118 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Да, НО- задвижването на стария GS беше ненадминато- като параметри беше почти като LS, разбира се на много по-приемлива цена. И точно поради силния си агрегат беше добра алтернатива на не малко Е- класи и А6-ци с двигатели от по 300-350 к.с. А това чудо ES с предно предаване и 218 коня за лимузина над 2т....сори, не ме впечатлява, въпреки очевидно многото екстри. И силно съжалявам, че като му дойде времето на моя Авенсис за смяна няма да има GS вече.... беше един от обмисляните варианти от концерна Тойота. Колкото до новия LS, който споменаваш- толкова пари не ми се дават.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Форум на Тойота, с толкова много фенове на Мерцедес Преди Равката имах и Мерцедес Е клас бнезин 320 4х4 автомат. 6 цилинъра са си 6 цилиндъра! Да, беше като ракета, въздушно окачване, вътре кожа, лукс, премиум усещане... След време започват и премиум повредите с премиум ремонтите с премиум частите и се замисляш... каква е точно дифиницията за “премиум” ... Стигнах до заключението, че за мен лично премиум автомобил е този който е надежден и комфортен като возия! Равката с изключение на ускорението бие по всичко предишната ми кола. CVT- то в което най-много мразя. Не искам и да чуя повече за така наречените “премиум” немски автомобили!
Това малко е като швейцарските премиум часовници и японските, като примерно Сейко. Всички се натискат за Ролекс, Омега за над 10000 евро, а едно Сейко за 400 евро е в пъти по-надеждно и с по-точко време от премиум марките. Е направиха и Сейко - Гранд Сейко, но цените са около 3000 евро и пак е по-добър от Ролекс и Омега.
Така за мен Камрито е истински премиум автомобил. Повечето от вас разбират премиум като брой коне и ускорение... в този ред на мисли едно Субару STI WRX е в пъти по-премиум от изброените от вас немски “бегачки”
А премиум марката Волво публично се извини/прозна на клиентите си за високият брой дефекти, които се наблюдават в автомобилите им.
Ако гледате лукс в купето, то Лексъс според мен са по-добри пт германците.
Това малко е като швейцарските премиум часовници и японските, като примерно Сейко. Всички се натискат за Ролекс, Омега за над 10000 евро, а едно Сейко за 400 евро е в пъти по-надеждно и с по-точко време от премиум марките. Е направиха и Сейко - Гранд Сейко, но цените са около 3000 евро и пак е по-добър от Ролекс и Омега.
Така за мен Камрито е истински премиум автомобил. Повечето от вас разбират премиум като брой коне и ускорение... в този ред на мисли едно Субару STI WRX е в пъти по-премиум от изброените от вас немски “бегачки”
А премиум марката Волво публично се извини/прозна на клиентите си за високият брой дефекти, които се наблюдават в автомобилите им.
Ако гледате лукс в купето, то Лексъс според мен са по-добри пт германците.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 1366
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 118 пъти
- Получена благодарност: 71 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Истина е! Често споменавам един много добър приятел и колега, който от години е луд фен на Мерцедес. Миналото лято си смени "старата" С-класа АМГ фейслифт 2012г.- беше на около 145 000км и му беше дала вече повече дефекти, вкл. и скъпи такива (електроника) от Королата на жена ми за над 185 000км (тая от подписа ми). Смени я с Е-класа пак АМГ-фейслифт за цена над 71 000 Евро!!! Ще видим и там как ще се развият нещата! Като возия и двигатели не можеш да ги сравняваш с моите Тойоти, разбира се, НО, например материалите в Авенсиса ми определено не са 3 пъти по-скапани от в Е- класата (остри ръбове по таблото, криви шевове и не по-малко поскръцващи материали на натиск от в Авенсиса ми), а каталожните им цени са горе - долу в това съотношение. Отделно официалният сервиз на МБ във Freiburg, където той живее е някакъв виц.... тема на друг разговор. Аз от сервиза на Тойота при мен не мога да се оплача. Та толкова по повод т.н. "премиуми". Освен името не са много повече от коли от другите марки в СЪОТВЕТНИЯ ЦЕНОВИ КЛАС (че да няма излишни дискусии )
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line ->
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- slowtraveler
- Мнения: 5529
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 253 пъти
- Получена благодарност: 259 пъти
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
За съжаление, не мога да изкажа никаква информация относно темата, но живо се интересувам от такава. Дано има колеги, които са тествали колата през последния месец и имат наблюдения върху нея да ги споделят и да възобновяват темата.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Ето нещо интересно, на което се натъкнах наскоро.
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... sale-after
До колко този проблем е проблем само за тамошните бройки в Австралия или може да очакваме да го има и в нашите бройки за европа.
https://www.carsguide.com.au/car-news/t ... sale-after
До колко този проблем е проблем само за тамошните бройки в Австралия или може да очакваме да го има и в нашите бройки за европа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта