Страница 10 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 22 Фев 2019 13:29
от Hursa
chukich написа: ↑21 Фев 2019 23:01
Има само Executive, в който си има всичко( според мен)
Но няма затъмнени задни стъкла, няма "безключово
влизане", няма диодни фарове - екстри които дават съществен комфорт. Екстри, които ги имаше в предната генерация за по малко пари. А да се пресмята хипотетична отстъпка, ами не казва нищо. Такава и по-голяма отстъпка може да се получи и за по-старата генерация, както и за други марки. Конкретна информация дава цената обявена в ценовата листа.
А дали хибридната система с по-малкия двигател е "по-добра". Ами хибрида, за мен не е бензинов двигател с някаква минимална "електричност" - все пак, хибрида е автомобил с двойно задвижване. Едно е да получава 37 кс допълнителна мощност, друго 23 кс - повече от 50% по малка ел мощност. Едно е да маневрираш и ускоряваш електрически, разполагайки с близо 37 кс мощност от батерията, друго 23. А и не е само това - ел двигателите са чувствително по маломощни. А това означава, че на ниска скорост, когато приноса на ел двигателя е голям (мощността на ел двигателя лимитира общата мощност) - симулирайки ниска предавка - мощността на системата е по-малка.
(За сравнение - хибридния голф при 204 кс системна мощност - получава 54 кс "ел мощност", а за кратко може да получава до 102 кс допълнителна мощност от батерията.)
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 05 Мар 2019 22:38
от celeron_7000
Прави ми впечатление (от множество снимки), че новата Корола (седан и хечбек) ще излиза от съответните заводи с гуми Falken. При предишните използваха Michelin (Energy Saver + и Premacy 3), както и Continental CPC 2.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 06 Мар 2019 21:23
от LEXUS
celeron_7000 написа: ↑05 Мар 2019 22:38
Прави ми впечатление (от множество снимки), че новата Корола (седан и хечбек) ще излиза от съответните заводи с гуми Falken. При предишните използваха Michelin (Energy Saver + и Premacy 3), както и Continental CPC 2.
Зависи с кой са сключили договор. Falken се оказа,че са японски. Моята Корола преди години дойде с Bridgestone.Изобщо за различните пазари слагат различни гуми,мисля,че е така.
P.S. А твоят автопарк ме изкушава

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 06 Мар 2019 21:28
от peterhr
Аз чакам с нетърпение тема : "Мнения за Corolla 2019" (от първо лице).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 07 Мар 2019 21:05
от alexander79
Като гледам май само дизайнът е променен. Като изключа хибридните модификации, поне седанът ми изглежда почти същия. Базовият двигател ще е 1.6 от предния модел. Междуосието, размерите, "осанката" са същите. Предполагам интериорът е по-качествен, вероятно са включили повече екстри, но в никакъв случай не е коренно различна кола в моите очи.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 11:06
от valio
peterhr написа: ↑06 Мар 2019 21:28
Аз чакам с нетърпение тема : "Мнения за Corolla 2019" (от първо лице).
Не знам, на мен нещо скъпички ми се виждат тия нови модели. Играя си тука с конфигуратора. Хммм...
Сравнявам с това, което купих и аз.
Значи трябва потенциален купувач трябва да плати 20000лв повече за новата версия комби спрямо старата за:
- Дизайн - да на мен ми харесва определено повече от стария. Разбира се това са пари.
- Нов двигател 2,0HSD. Това трябва да го пробвам на тест драйв за мнение и сравнение.
- Джантите 18" хващат окото, но в БГ с нашите пътища комфорт никакъв. Това за мен е даже минус.
- JBL Audio. А дано... дано да свири по-добре от тоя майтап при стария модел.
- Волан с подгряване. Хайде няма нужда. Къде е отопляемото челно стъкло, от това вече има смисъл? Дали е написано като "Подгревател на чистачките" или това е за дюзите?
- Предупреждение за ниско ниво на течността за чистачки. Е доживяхме и тази екстра, която я имаше бившата ми Вектра, конструирана преди 1990г. Пълен цирк да я няма при старите модели.
- Безжично зареждане “Wireless charger”. Да, готино, оценям.
Ще ги видим скоро на живо, може пък да са революционни.
Да не ме линчувате сега, споделям мнение, на марки и модели не робувам по принцип

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 11:35
от biro
Грешиш за джанти 18. Много са комфортни по нашите пътища. Поне в моя размер 225/50/r18
Отопляем волан също е голяма работа зимата. Аз си уважавам ръцете, изкарвам си дохода с тях.
BSM и RCTA няма ли за тия 20 хилки?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 11:51
от valio
Не знам при мен със 17" не ми е кеф, то комфорта е относително нещо
BSM някъде бех мернал още на времето, че ще има, сейфти екстра е, дано я има, ама най я няма - ще я пазят за фейслифта великата екстра. RCTA май също.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 13:37
от biro
Между 16" (на авенсис 205/55/r16) и 18" (на C-HR 225/50/r18) втория вариант са много по-комфортни. Всъшност зависи от височината на гумата, на C-HR са си високи. Ако 17"-ките ти са много ниски може и да не е комфортно.
На C-HR имам зимни 16" 215/65R16 и те също са комфортни, но 18"-ките са по-стабилни в завой и висока скорост.
При новата корола виждам BSM и RCTA само във версия седан. Може би не са попълнили правилно данните за комбито от toyota.bg
Аз от RCTA съм много доволен. При излизане на задна не се оглеждам, системата е безпогрешна. Хваща приближаващи автомобили, велосипедисти и пешеходци.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 15:55
от slowtraveler
biro написа: ↑08 Мар 2019 13:37
Аз от RCTA съм много доволен.
При мен също работи, но като че ли е прекалено чувствителен... Рядко може да тръгна назад без да е писал за някакво движение... Вярно, че карам основнов натоварен център, ама да пищи когато в съседно платно (зад решетъчна метална ограда против пешеходци) преминава автомобил - май не е много правилно

А днес Лексъса пък щеше да ми скъса врата заради внезапно заковали спирачки при движение назад... Щото RCTA забелязала пешеходец...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 17:14
от boyanmt
slowtraveler написа: ↑08 Мар 2019 15:55
biro написа: ↑08 Мар 2019 13:37
Аз от RCTA съм много доволен.
А днес Лексъса пък щеше да ми скъса врата заради внезапно заковали спирачки при движение назад... Щото RCTA забелязала пешеходец...
С каква скорост си се движил назад? За да "забие" спирачки, колата задължително те е предупредила звуково,и явно не си предприел своевременни мерки,та за това тя се е намесила!
През Техстрийма се настройва чувствителността на тези "радари'.
BSM / RCTA са хубави екстри.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 17:17
от slowtraveler
С около 1-2км/ч... Няма предупреждения - директно набива спирачките и тогава вдига алармата - да разбереш що е набила спирачките

Какви мигачи - колата се движи назад и 'вижда' пешеходец... Може да е по-далеч - няма значение - набива рязко спирачки и не можеш я мръдна
Радарите може и да се настройват, ама тук май и камерата е намесена, щото на дисплея показва пешеходец...
Най-неприятно е когато някой пешеходец стои на бордюра на тротоара - докато не се махне - не можеш да направиш маневрата и да си излезеш от мястото (или да влезеш)...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 17:24
от boyanmt
slowtraveler написа: ↑08 Мар 2019 17:17
С около 1-2км/ч... Няма предупреждения - директно набива спирачките и тогава вдига алармата - да разбереш що е набила спирачките

Какви мигачи - колата се движи назад и 'вижда' пешеходец... Може да е по-далеч - няма значение - набива рязко спирачки и не можеш я мръдна
Радарите може и да се настройват, ама тук май и камерата е намесена, щото на дисплея показва пешеходец...
Най-неприятно е когато някой пешеходец стои на бордюра на тротоара - докато не се махне - не можеш да направиш маневрата и да си излезеш от мястото (или да влезеш)...
Абсолютно нищо подобно при мен- декларирам го!
Има някакъв проблем явно при вашия Лексъс.
Пред всяко училище има едни пластмасови деца,да привличат вниманието на водачите и да карат бавно,та,ако такоз чудо е зад теб..ко прайм?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 21:24
от slowtraveler
Напълно е възможно в твоя лексъс системата да е по-ниско ниво...
Това днес съвсем не бе единичен случай. При движение напред няма чак такъв проблем. Но назад е стряскащо..
Не съм се заглеждал дали реагира на пластмасовите фигури... Но дори и да се лъже по тях - системата реагира само когато се движиш в тяхна посоха
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 08 Мар 2019 22:00
от boyanmt
Мхм..?
То бива бива сейфти...ама да ти се откъсне врата...заради някой,чоплещ семки на отсрещния тротоар..?
Може и да си прав,но в твоя случай,това определено не се брои като екстра.