Покупка на Avensis T25 D4D /2005-2006/ - 2.0 или 2.2 ?
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Поправяме те. Т25 1AD с DPF е голяма рядкост, обикновено внос от някоя напредничава еко ориентирана страна като Швейцария или Дания.
Купувана от БГ 100% не е с DPF. Италианките и те.
Купувана от БГ 100% не е с DPF. Италианките и те.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Аз ще препоръчам 2AD-FTV. До скоро карах такава и лятото я продадох на 116К км. 2007г. и още съжалявам. Беше като нова. Безпроблемна, с прилична динамика, удобна за дълъг път и икономична. Успех с избора, колега!
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30 Сеп 2020 21:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis 1.8 VVT-i 2006
- Благодарил/а: 3 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Като закупил наскоро Т25 фейслифтова 1.8 бензин ще ти препоръчам да провериш кормилната уредба. Каренцата по кормилният прът се поразбиват и има един особен луфт във волана, който се превръща в неприятно изтропване време на шофиране. Хваща се лесно с ключ на първи контакт и рязко дърпане на волана наляво и надясно. Предполагам не е нещо страшно, моята все още я карам така и в един хубав момент ще я оправя, но да се има предвид. За ръжда, не съм видял ръждясал Авенсис дори и от Т22 моделите. Единствено гърнетата може да са се поддали външно в зависимост от това къде е карана колата, но не би трябвало да има проблеми. Дизелите от друга страна са рискови, защото нашите търгаши обичат да връщат километрите яко. Пусни едно запитване до Тойота в България кога за последно колата е била по сервизна акция и на какъв пробег. Това ще даде известна яснота кое как се е случвало в годините. На мен лично като ги попитах за каре на волан ми върнаха отговор с година, пробег и къде колата е минала акцията.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 02 Ное 2014 12:36
- Местоположение: /dev/null
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Здравейте,methtical написа: ↑28 Окт 2020 21:46 Като закупил наскоро Т25 фейслифтова 1.8 бензин ще ти препоръчам да провериш кормилната уредба. Каренцата по кормилният прът се поразбиват и има един особен луфт във волана, който се превръща в неприятно изтропване време на шофиране. Хваща се лесно с ключ на първи контакт и рязко дърпане на волана наляво и надясно. Предполагам не е нещо страшно, моята все още я карам така и в един хубав момент ще я оправя, но да се има предвид. За ръжда, не съм видял ръждясал Авенсис дори и от Т22 моделите. Единствено гърнетата може да са се поддали външно в зависимост от това къде е карана колата, но не би трябвало да има проблеми. Дизелите от друга страна са рискови, защото нашите търгаши обичат да връщат километрите яко. Пусни едно запитване до Тойота в България кога за последно колата е била по сервизна акция и на какъв пробег. Това ще даде известна яснота кое как се е случвало в годините. На мен лично като ги попитах за каре на волан ми върнаха отговор с година, пробег и къде колата е минала акцията.
Благодаря за съвета, ще проверя кормилното каре преди покупка.
Относно запитването в Тойота, дали ще ми дадат такава информация без да съм собственик, само по VIN номер ?
Благодаря !

Toyota Avensis T22 D4D 1CD-FTV
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 30 Сеп 2020 21:18
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis 1.8 VVT-i 2006
- Благодарил/а: 3 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
На мен ми върнаха отговор и мисля, че си заслужава човек да попита. Примерно 2018-та в края е имало акция за въздушните възглавници. Едно запитване дали колата е минала тази акция ще даде отговор на колко км е била и къде това се е случило, което не изключва опцията преди това да е била връщана, нали. Само пълна сервизна история може да е до голяма степен меродавна, но предполагам, че ще изисква и дадена сума пари. Като цяло ако колата Ви хареса като работа на двигател, скорости и т.н. и като цяло е добре, си заслужава човек да се поинтересува за цялата история и евентуално да го ползва като отбой в цената ако има големи разминавания 

- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Гният мостовете - преден и заден на тези от по-снежните страни. Като собственик на същия такъв бензинов ръждилник от Дания, мога да те успокоя - тези от Белгия, Холандия, Норвегия, Дания, Швеция, Швейцария, Австрия, северна Германия си ръждясват като стар Москвич. При мен въпреки че цялата кола е омазана отвътре с някакъв мазник , предната греда беше кипнала, под праговете заварките и шевовете бяха с кипнала боя, ъглите на калниците откъм вратите имаха лека ръждичка....
Смених предния мост че не беше останало много от него - братовчеда го сгъна с рапидната отвертка 6мм като бръкна в един технологичен отвор и дръпна надолу. Събирам финансови сили за смяна на заден мост и цялата карантия около него.
Сглобявана е в Англия, Джон не разбира от пасивиране на метала срещу ръжда, и Хенри е некадърен бояджия....
Снимка за да не съм голословен...
Има и още, но са големи за прикачане.
Смених предния мост че не беше останало много от него - братовчеда го сгъна с рапидната отвертка 6мм като бръкна в един технологичен отвор и дръпна надолу. Събирам финансови сили за смяна на заден мост и цялата карантия около него.
Сглобявана е в Англия, Джон не разбира от пасивиране на метала срещу ръжда, и Хенри е некадърен бояджия....
Снимка за да не съм голословен...
Има и още, но са големи за прикачане.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Това защо не го караш на вторични? Аз Астрата навремето затова я пенсионирах, вместо да я карам или продам на някой. Опасна беше за пътниците. Една изгнила кола при удар е супер опасна.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
То това са и неща, които се виждат още при покупката. Разбирам да е някой замаскиран технически проблем, но изгнили мостове няма как да се скрият.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Дълга история. В ощи линии отидох с деца на баня и ми изядоха сапуна.
Тръгнах за Варна, да търся бензинов Авенсис, комби, с човек който имаше идея за тези неща. В крайна сметка огледахме всички кенефи от марките Ла*но, Пижо и пенда, Сутиен и Корда Кибик... щото били страхотни. Това въпреки напомнянето ми че спазваме правилото ФФФФ (Не се купува Форд, Фиат и Фсички Френски), и без Мазна и Корда ("довереният сервиз" казаха че няма да се занимават с тия 2 марки). Разбира се в последния час остана време да "гледаме" за каквото сме дошли.
От 4-те бройки които имаше едната беше с директно впръскване 2.4, другите 2 бяха "Италианки" с много гроги мотори, отрити седалки и засрани външно купета, и една фейслифтова 2007-а на която ѝ искаха пари за като Т27 от началните години (не ми влезе в бюджета).
Почти успях да го реставрирам тоя курник, но не съм убеден в евтината подръжка и здравината на "Тойота" след 2002-а година. Реалните километри са 330 000, не пипа масло, гори около 8.5 градско на моето каране, обаче не намерих нито една част която да струва под 50 лева. Някои са безумно скъпи, и спрямо Опела, който беше сигурно на над половин милион тая ми създава смехотворни проблеми - на дъртата немска бангия никога не съм сменял полуски - карета и разни лагери да, ама цяла полуоска не. Преден мост не съм пипал, тук 4 тампона на предния мост с 500 лева - 4 гумени тампона с размер на кибритена кутия. Пълно рециклиране на целият Опелски климатик (останаха само черупките от оригиналният) беше 160 лева - тук ш*баната помпа за измиване на фаровете е 250 лева. Същата по форма и размери при Нисан е 40 лева без малко....
Лятото като разпилях тия въпросните моторчета на клапите не намерих злато, платина и диаманти вътре.... А за тия пари които струват трябваше да има богато от тях.
Не знам как е с цените на частите на Т27 и надеждността, но предвид на досегашните ми преживявания с марката и отношението от "Никком" в Русе, вероятно следващата (ако има такава) след тази изобщо няма да е от тази марка ...
Тръгнах за Варна, да търся бензинов Авенсис, комби, с човек който имаше идея за тези неща. В крайна сметка огледахме всички кенефи от марките Ла*но, Пижо и пенда, Сутиен и Корда Кибик... щото били страхотни. Това въпреки напомнянето ми че спазваме правилото ФФФФ (Не се купува Форд, Фиат и Фсички Френски), и без Мазна и Корда ("довереният сервиз" казаха че няма да се занимават с тия 2 марки). Разбира се в последния час остана време да "гледаме" за каквото сме дошли.
От 4-те бройки които имаше едната беше с директно впръскване 2.4, другите 2 бяха "Италианки" с много гроги мотори, отрити седалки и засрани външно купета, и една фейслифтова 2007-а на която ѝ искаха пари за като Т27 от началните години (не ми влезе в бюджета).
Почти успях да го реставрирам тоя курник, но не съм убеден в евтината подръжка и здравината на "Тойота" след 2002-а година. Реалните километри са 330 000, не пипа масло, гори около 8.5 градско на моето каране, обаче не намерих нито една част която да струва под 50 лева. Някои са безумно скъпи, и спрямо Опела, който беше сигурно на над половин милион тая ми създава смехотворни проблеми - на дъртата немска бангия никога не съм сменял полуски - карета и разни лагери да, ама цяла полуоска не. Преден мост не съм пипал, тук 4 тампона на предния мост с 500 лева - 4 гумени тампона с размер на кибритена кутия. Пълно рециклиране на целият Опелски климатик (останаха само черупките от оригиналният) беше 160 лева - тук ш*баната помпа за измиване на фаровете е 250 лева. Същата по форма и размери при Нисан е 40 лева без малко....
Лятото като разпилях тия въпросните моторчета на клапите не намерих злато, платина и диаманти вътре.... А за тия пари които струват трябваше да има богато от тях.
Не знам как е с цените на частите на Т27 и надеждността, но предвид на досегашните ми преживявания с марката и отношението от "Никком" в Русе, вероятно следващата (ако има такава) след тази изобщо няма да е от тази марка ...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 03 Май 2017 20:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Значи съм невероятен късметлия. Мойта е италианка, купувана от БГ и е с ДПФ
Toyota Avensis D4D 2.0 126hp
Nissan Primera P10 1.6i 102hp
Nissan Primera P10 1.6i 102hp
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Може италианеца да я е купил от Швейцария.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 02 Ное 2014 12:36
- Местоположение: /dev/null
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Явно, значи не е 100 % сигурно, че няма. Така, че ще се оглеждам ако реша да е 1AD двигател.
Съжалявам да чуя тези отзиви. Причината поради която търся Т25 е защото имам Т22 и съм адски доволен, но явно при Вас не са се получили нещатаmapamop написа: ↑01 Ное 2020 11:45 Дълга история. В ощи линии отидох с деца на баня и ми изядоха сапуна.
Тръгнах за Варна, да търся бензинов Авенсис, комби, с човек който имаше идея за тези неща. В крайна сметка огледахме всички кенефи от марките Ла*но, Пижо и пенда, Сутиен и Корда Кибик... щото били страхотни. Това въпреки напомнянето ми че спазваме правилото ФФФФ (Не се купува Форд, Фиат и Фсички Френски), и без Мазна и Корда ("довереният сервиз" казаха че няма да се занимават с тия 2 марки). Разбира се в последния час остана време да "гледаме" за каквото сме дошли.
От 4-те бройки които имаше едната беше с директно впръскване 2.4, другите 2 бяха "Италианки" с много гроги мотори, отрити седалки и засрани външно купета, и една фейслифтова 2007-а на която ѝ искаха пари за като Т27 от началните години (не ми влезе в бюджета).
Почти успях да го реставрирам тоя курник, но не съм убеден в евтината подръжка и здравината на "Тойота" след 2002-а година. Реалните километри са 330 000, не пипа масло, гори около 8.5 градско на моето каране, обаче не намерих нито една част която да струва под 50 лева. Някои са безумно скъпи, и спрямо Опела, който беше сигурно на над половин милион тая ми създава смехотворни проблеми - на дъртата немска бангия никога не съм сменял полуски - карета и разни лагери да, ама цяла полуоска не. Преден мост не съм пипал, тук 4 тампона на предния мост с 500 лева - 4 гумени тампона с размер на кибритена кутия. Пълно рециклиране на целият Опелски климатик (останаха само черупките от оригиналният) беше 160 лева - тук ш*баната помпа за измиване на фаровете е 250 лева. Същата по форма и размери при Нисан е 40 лева без малко....
Лятото като разпилях тия въпросните моторчета на клапите не намерих злато, платина и диаманти вътре.... А за тия пари които струват трябваше да има богато от тях.
Не знам как е с цените на частите на Т27 и надеждността, но предвид на досегашните ми преживявания с марката и отношението от "Никком" в Русе, вероятно следващата (ако има такава) след тази изобщо няма да е от тази марка ...

Продължавам да се оглеждам за читава кола, надявам се да намеря някоя която е купувана от България и е запазен екземпляр,но за жалост в Мобиле рядко излизат такива. Повечето такива екземпляри се продават от човек на човек

Благодаря на всички включили се до тук, приемам съвети всякакви

Toyota Avensis T22 D4D 1CD-FTV
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
От многото гледане преди 2 седмици и миналото лято излиза че си пред съвсем друг избор - тия коли са вече на такъв пробег, че неизбежно си в зоната на златните ремонти. От това което се продава по автоморгите (не заслужават понятието "къща") избираш какво ще ремонтираш - мотор или ръжди по купето всичките са на 300 000-450 000. Италианките, испанките и португалките в голямата си маса са със смазани мотори, обаче са им здрави железата отдолу. Другите са със изгнило окачване и лесно отстраними ръждички по купето. Като цяло купето не гние ако не е ударено, и като изключим заварките по които се е надигнала боята, но не са изгнили. Или поне моя курник беше така. Поне не им гният подовете на купето (МазНа, КоРда, при Рено бонус към изгнилият мост и под евентуално и преден/заден капак.)
На Т25 ръждясва предната основа на шофьорската седалка, ъгълчето на задните врати, долу до прага, евентуално ръба на предния калник от страната на прага (гледа се отдолу, или на широко отворена врата долу до прага), долните ръбове на вратите. Надигната боя по шевовете на ламарината под пластмасовите прагове, ръжда по заварките на предната и задната греди които са зад броните. Това са ръжди, които при мен бяха все още управляеми - отиде малко над литър боя "Протекта" цвят "сребро" и много време за шкурене. Това не е верният цвят за сребристия Авенсис. Близо е до истината, но после видях че цвят "Платина" ще е по-близо до истината.
Изгниват:
- Полуоски около успокоителния тампон за вибрациите. Лявата я има в прилично китайско изпълнение, но от дясната боли - почти 1200 лева ми излезе и няма грам злато, платина, диаманти и други ценни метали в нея.
- Преден и заден мост
- Носачи - отпред и отзад
Условието да изгният е да са киснати в оная химия нагоре която топи лед и сняг за минути в студа. Тя май не признава марка и модел - само годините.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Тази химия наистина не прощава. Аз имам 60-70 000км в чужбина, основно през зимата. Всяко минаване през Австрия е оставило своя отпечатък по колата. Това, което пръскат по пътищата, просто разлага материята. 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Как да избера правилната Тойота Т25 ?
Няма лесно отстраними ръжди. По-скоро лесно замаскирани.
За това винаги съм казвал, че по-добре смазан ДВГ, защото го правиш за седмица-две и забравяш. С ръждата ще се бориш целия живот. И тъкмо когато си решил, че си я преборил, рязко рухва цялата кола.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], iovkito и 12 госта