Re: Дневни светлини
Публикувано на: 27 Авг 2012 22:11
ne sa bili mnogo kompetentni. E4 ne znachi che sa dnevni, a samo che sa sertificirani vav holandia
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Общо взето явно всеки си говори каквото му падне. Слоу е абсолютно прав, технотест обаче не са орган, който разрешава. Светлините имат сертификат, в европейските документи има конкретни параметри какви светлини, с каква сила, с какъв цвят, къде се монтират (от - до) височина, широчина, разстояние от ъглите на колата, от пътя и едно от друго. Та тяхната роля е да установят дали светлините са монтирани съобразно тези изисквания. Не могат да ти откажат - друг е въпроса, дали парите дето ще ти поискат няма да те откажат. Както не могат да откажат регистрацията на коли и мотори внесени от САЩ, например (стига да отговарят на европейските норми). Междудругото дългите светлини, дори с намален интензитет, според КАТ са си дълги светлини - според ПП на ЗДП са забранени за употреба (освен при точно определени от Закона и правилника ситуации) и не се признават за дневни или къси светлини както е описано в скорошните промени. Същото се отнася и за фаровете за мъгла (разрешени за ползване само при намалена видимост).zi_zi_top написа:Днес имах разговор с компетентен представител на Луксима относно диодните ДРЛ на Филипс.
Аз го питам как могат да бъдат сертифицирани за да бъдат легални, а той ми обяснява, че модулите имали означение Е4 и били сертифицирани в Холандия и че ако ми наложат глоба щяла да падне в съда, ако са монтирани по изискванията на ЗДП. Аз го попитах дали мога да ги сертифицирам в Технотест, а той си призна, че от Технотест са им отказали такава сертификация и са казали, че могат да сертифицират само светлини, които отговарят на Закона, а тези не били такива. Допълнителният ми въпрос беше знае ли колко струва такова дело като пари, време и нерви, на което той само измънка, че "абе, вярно, така е...".
След това говорих и с Технотест и получих категоричен отказ за сертификация на допълнително монтирани LED DRL и модул за включване на дългите светлини като дневни.
Ииии те така... пълна каша, всеки си продава и монтира нещо, ама то не е законно, а редовите пътни полицаи на какъв акъл са никой не знае... laugh.gif
Да, но те удостоверяват/сертифицират, че всичко е според правилата. Без техен (или от аналогична фирма) документ не виждам как ще бъде официално одобрена правилността на монтажа.Rudy написа:..технотест обаче не са орган, който разрешава....
Че аз не съм написал друго?! Само че те не могат да откажат да отговорят на въпроса отговаря ли на изискванията автомобила или не. И да има и други фирми с тази дейност.slowtraveler написа:Да, но те удостоверяват/сертифицират, че всичко е според правилата. Без техен (или от аналогична фирма) документ не виждам как ще бъде официално одобрена правилността на монтажа.Rudy написа:..технотест обаче не са орган, който разрешава....
По ценоразпис - прекалено много. Само че, четете буквално какво съм написал и ще разберете как става. Повече не мога да кажа...esox hunter написа:Колега, колко струва такова "удоволствие" (да ти признаят светлините за редовни) от Технотест ?Rudy написа:..... и да документа е с печат от Технотест.
Пък за тези които не знаят - ГТП може да се направи в Технотест.
СхванахRudy написа:...
По ценоразпис - прекалено много. Само че, четете буквално какво съм написал и ще разберете как става. Повече не мога да кажа...
Зизи преди около 2години ми каза "Нямала си баба беличка, купила си козичка" та сега какво ще кажеш laugh.gifzi_zi_top написа:Днес съм се замислил сериозно за един ДРЛ модул на Станков, само че да включва късите на 30%. Мисля, че това ще е най-рационалното решение. Хем свети това, което искат полицаите, хем си пазиш крушките и акумулатора.
Ако не си създадеш такъв навик - винаги можеш да прибегнеш до решението на собственика на този високо технологичен автомобил:zi_zi_top написа:Не изключвам вероятността да си създам навик да си включвам светлините ръчно и да не се вкарвам в приключения.
Колега, да се програмират не могат но след поставяне на нужното техническо устройство ще имаш фарове, които да се палят след запалване на автомобила. Колегите са изписали много материал по въпроса ... Успех !bobsan22 написа:здр имам toyota avensis 2.0 d4d 2005
Искам да питам дали могат да се програмира да си светват фаровете след запалване. Повечето съвременни автомобили са така невярвам тойота да нямат конфорт модул