E60_Power написа:След като смяташ, че една кола е по-добра от друга заради това, че е завъртяла по-бърза обиколка на Нюрбургринг - ОК, по-добра е. Данните за Лексус-а и Мерцедес-а / техническите параметри / не са плод на журналистическо субективно схващане, а са обективни. Това, че Лексус-а е завъртял по-бърза обиколка от Мерцедес-а не означава, че изложените параметри в статията са грешни. Аз бих платил два пъти по-малко и бих взел Мерцедес-а. Друг би платил двойно за Лексус-а.
А относно сравнителния тест между луксозните седани - ОК, след като смяташ, че 19-те тон колони на Лексус-а / Mark Levinson / пред 15-те на S класата / Bose / дават предимство на японеца, не мисля, че изобщо трябва да влизам в какъвто и да е спор. Просто е безпредметно. Хората, които разбират от музика и озвучаване ще разберат за какво говоря. Този сравнителен тест между луксозните седани, който ти дадох е много, ама много голяма излагация за претенциите на Лексус да се мери с Мерцедес. Щото, както виждаш, единствено по цена е по-добър. И то спрямо кола, която е по-стара като концепция. Така, че тоя спор очевидно е безпредметен.
Kak ще е безпредметен спора. Ти обяви,че най-важното в класа е PERFORMANCE!, само че това не е клас street racer, a e super luksozen klas,където повечето ги возят шофьори!. Не говорим за евтина S класичка 320 ЦДИ,говорим за S600 и Lexus LS 600h. Това не са коли за надбягвания,а за луксозно и комфортно придвижване.
Няма логика,която казва,че луксозния клас трябва да е спортен и това прави най-добрата кола в този клас.
Както виждаш и в твоя тест оборудването на Лекса е топ,комфорта също. Ако включим и БМВ7 , то Мерцедеса ще получи по-малко точки на Performance от БМВ, но това не прави БМВ7 по-добрата кола.
Няма претенции на Лексус да се мери с Мерцедес- Мерцедес е останал една емблема и стара слава. Мерцедес трябва да се мери с Лексус, защото Лексуса е няколко класи по-високотехнологичната и инженерна кола от Мерцедес. При Лексус излагация няма, има само работа, качествени и здрави ,луксозни автомобили. Излагация е Mercedes S class diesel„ ето това е излагация в този клас.
За спортните коли- Лексус не е завъртял някаква по-бърза обиколка, Лексус е по-бърз от немските коли на писта, на пистата има прави отсечки, завои,спирания, доускорения- всичко показва пистата, което го има в реалния живот и когато така се заставят и се тества и се погледнат после цифрите, става ясно коя кола е по-бърза, а не журналистически твърдения,силно субективни.
Данните/техническите параметри/ за Лексус/Мерцедес са обективни, не съм каза,че не са:
Ето данни и цифри:
http://imageshack.us/f/684/99641821.jpg/
http://imageshack.us/f/560/63518882.jpg/
http://imageshack.us/f/130/67530976.jpg/