Страница 10 от 20
Публикувано на: 06 Окт 2006 23:46
от agent dust
Koga ti e kazal nqkoi za otejavane neznam mai tova si go izmisli, naprotiv konstrukciqta kogato mahne6 edin motor i skorostna kutiq na kolata 6te stane mnogo po leka, poneje DVG na motor teji dosta po malko...kade go otejavame???? Vsi4ki govorim za olekotqvane ti mi kazva6 4e sme bili Otejavali konstrukciqta.
казвам отежнявате където
не трябва. сложи 20 кила в багажника на голфа и дай газ. сложи 2 кила на маховика на голфа и дай газ laugh.gif в кой от двата случая ще е по-бърз? по твоята логика 2 кила са по-малко, начи по-бърз
Публикувано на: 07 Окт 2006 00:10
от El Camino
KANU 1 kilogram ne e edin kilogram:). Twa e istinata. Leki bili karantiite i twa e problema

. Mi slojete si edin mahowik, kolko kila iskate da izrawnite i karaite kakto wi e kef

.
Za men temata ima ednoznachen otgowor. Tezi deto ne wqrwat na ochite si, qwno imat problem

Публикувано на: 07 Окт 2006 00:13
от K-A-N-U
ako iska6 da kaje6 4e tozi dvigatel do sega ne e vyrtql takava tejest direktno ot zap4atkata e drugo ne6to! Pri motora na zap4atkata i slaga6 veriga i verigata na zadnoto kolelo i taka se predava dvijenieto kam zemqta, dokato v tozi slu4ai 6te ima kardan napasnat na mqstoto na za4adkata koito trqbva da vyrti ostanalite komponenti. ako tova ti e ideqta koqto za6titava6 i se my4i6 da obqsni6 ve4e 9 stranici, qvno ne moje6 da obesnqva6 kakto trqbva poneje ot primerite ti ne stava qsno tova.
Ne si otgovoril na vaprosa mi! Tova li se my4i6 da obqsni6...6toto ako e tova ni e predelno qsno! no moga da ti garantiram 4e ako sloja 2 kg na mahovika na golf-a razlikata nqma da e OGROMNA a ni6tojna, po skoro kato slojih lek mahovik mi rev-va dvigatela mngoo po vyrzo i svobodno.
Sy6to pri motora ako natovarvaneto e 4islo s veli4ina X a pri instalaciqta na novite komponenti stane da re4em 3x tova ne ozna4ava 4e nqma da vyrvi! prosto vmesto tozi dvigatel instaliran na motor da pravi 10.4 seconds 1/4 mile i top speed ot 220 mili 6te pravi primerno 13-14 seconds 1/4 mile i 140-150 mili. Az li4no mislq 4e tova e edin ogromen napredak ot dannite koito vadi kolata s neiniq si 4AGE dvigatel. No 6te otneme dosta zanimanie investirane na pari i vreme.
Публикувано на: 07 Окт 2006 00:18
от K-A-N-U
Az kakto spomenah po rano trqbva da namerq v chicago nqkoi s takava ma6inka da q vzema pod naem ako trqbva da mu platq na 4oveka ne6to, da napravi edno kryg4e sys sando(lorddigital) i posle s kef 6te gledam kak 6te iska i toi da slaga v suprata Hayabusa V8 i 6te im obesnqva na tqh. Ama kvo da napravi6 hora bez viziq. Dobre 4e Oto, Venkel, Kolumb i drugite desetki veliki imena ostanali v istoriqta edno vreme sa si znaeli tqhnata i sa imali viziq za ne6ta koito ne vseki gi vyzpriema, no te i zatova sa ostanali v istoriqta.
Публикувано на: 07 Окт 2006 01:14
от V35GTR
El Camino написа:KANU 1 kilogram ne e edin kilogram:). Twa e istinata. Leki bili karantiite i twa e problema

. Mi slojete si edin mahowik, kolko kila iskate da izrawnite i karaite kakto wi e kef

.
Za men temata ima ednoznachen otgowor. Tezi deto ne wqrwat na ochite si, qwno imat problem

ebasi temata!
mislia che i dvete strani imat pravo... with that said, mislia che campa -
Bad_Dog - Lord-a - Magrakabar, vuobshte ama vuobshte neshtat da priemata che moje, stava, i sushto taka che ima istinski exempliari!
Opredeleno natovarvaneto shte e poveche ot kolkoto pri motociclet s putnik, obache ne mislia che dvigatel naprave/balansiran sus kovani butala da e CHAK tolkova slab che da ne moje da buta edna A86 ot 6K RMP do 12K RPM kato imame v predvi che tozi motor e 1.3L fabrichno!
Публикувано на: 07 Окт 2006 02:22
от LordDigital
Spored men temata sa razvi vyv interesna nasoka - pone az vidqh che ima nenormalni deto da sa go pravili.
No celata istoriq si ostava kato Avtomobil sys QDREN REAKTOR - pravima ,ama bezmislena - za tova moito mnenie nema da se promeni.
Публикувано на: 07 Окт 2006 04:13
от Japanese_fever
NQkoj vuob6te napravi li si truda da pro4ete(da pregleda nekoj project) kak stava tazi konversiq-swap primerno Mini ili Smart sus dvigatel ot Hayabusa???
Za6to vsi4ki kavat, 4e dvijenieto 6te se predava s kardan?
A ako se sloji po-tebeljka veriga biggrin.gif . E primerno kartovete kak sa s veriga. + tova Suzukito originalno si e s veriga. 6tom moje da vozi 2-ma 4oveka, kakuv 6te e problema da se udebeli verigata, da se smenqt zub4atkite s po debeli itaka da durpa.
E do kolkoto vidqh I Minito i Smart-a vurtqha i dvete gumi t.e. qvno sa LSD, koeto s veriga e nevuzmojno. POne karta vurti samo ednata guma.
Pak li kazah nqkoq glupost?!?

Публикувано на: 07 Окт 2006 04:49
от Japanese_fever
Drugo ne6to!
Az klip s dvigatel ot Suzuki na AE86 o6te ne sum vidql. Vidqh 2 Minita i edin Smart!
Na purvoto Mini dvigatelq mu be6e zad sedalki(izri4no pokazaha, 4e zad kpaka otpred nqma ni6to) napre4no na kupeto(usporedno na zadniq most). Tova podskazva, 4e kardana 6te e 3-4 puti po kus ot normalen kardan(Minito nqma kardan, no primerno).
Namerete v internet kolko teji kupeto na Mini-to BEZ dvigatel, kolko teji su6toto na Smarta i KOLKO TEJI KUPETO na AE86 BEZ dvigatel.
I sum siguren, 4e 6te namerite klui4a za palatkata!
p.s.
Ne razbrah El Camino na koq strana e, za6toto toj pusna muhata? biggrin.gif
Публикувано на: 07 Окт 2006 05:00
от fr3nzy
Не можах да прочета цялата тема, но какво ще кажете за двигател от една по-братска марка - Yamaha и по-точно тяхното не толкова известно отроче FJR1300. Моторетката идва оригинално със по-големи дросели от Hayabusa и има по-голям потенциал, но не са започнали да го тунинговат още пълноценно. Макар и скупен от към обороти (147 коня дават на FJR-а), се усеща че има по-голям въртящ момент от Suzuki-то. Та това на страна ... основния плюс на FJR-a е, че се задвижва от кардан.
Публикувано на: 07 Окт 2006 05:23
от Japanese_fever
Da ne zabravqme, 4e ot vsi4ki deto si 4e6em ezicite(prustite) samo punkara i bad_dog sa pravili swap na AE86 ot blue top s red top dvigatel. KAto red top-a stoi v Ae92 napre4no(FWD), a te sa go slojili nadlujno na Ae86(RWD). Tova edna dosta populqrna konversiq, no dokolkoto sum 4el ne e hi4 lesna. Punkara su6to e pravil swap ot 5M-GE na 2JZ-GE.
Za tova podkrepqm tqhnite mneniq.
p.s.
fr3nzy, tova, 4e Yamaha-ta e s kardan, ne e ot osobeno zna4enie kato se ima vredvid, 4e 6te se slaga na kola, tuj kato toj 6te se smeni s po-debel.
Ina4e Hyabusta kato e s veriga go slagat dvigatelq napreno i na osta deto vurti verigata se montira kardan. V takuv slu4aj dvigatelq ot Yamahata trqbva da e nadlujno. No pak kazvam tova sa beli kahuri.
Neznam kolko vreme 6te otneme dokato se montira dvigatelq v kupeto i e naglasi ugula mu sprqmo zadnata os. Tonove iz4isleniq.
Публикувано на: 07 Окт 2006 05:45
от fr3nzy
Ами двигателя от Yamaha-та ще се сложи напречно като на fwd кола и ще се тегли един кардан и тва е ... Има ли някакъв проблем, който пропускам?
Публикувано на: 07 Окт 2006 06:34
от K-A-N-U
Za tezi koito ne vqrvat 4e Hayabusa dvigatela sys 170 ko0nq ne moje i nqma smisal da byde instaliran, vijte tozi link, moje bi 6te promenite mnenieto biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
http://www.dragbike.com/dbnews/anmviewe ... =1958&z=13
Публикувано на: 07 Окт 2006 06:49
от V35GTR
Публикувано на: 07 Окт 2006 16:46
от b_d
El Camino написа:KANU 1 kilogram ne e edin kilogram:). Twa e istinata. Leki bili karantiite i twa e problema

. Mi slojete si edin mahowik, kolko kila iskate da izrawnite i karaite kakto wi e kef

.
Za men temata ima ednoznachen otgowor. Tezi deto ne wqrwat na ochite si, qwno imat problem

Еми тогава действай! Какво чакаш? Направи конверсията и се похвали. А ако върви както очакваш ще съм първия, който ще те поздрави.
Публикувано на: 07 Окт 2006 21:39
от agent dust
K-A-N-U написа:ako iska6 da kaje6 4e tozi dvigatel do sega ne e vyrtql takava tejest direktno ot zap4atkata e drugo ne6to! Pri motora na zap4atkata i slaga6 veriga i verigata na zadnoto kolelo i taka se predava dvijenieto kam zemqta, dokato v tozi slu4ai 6te ima kardan napasnat na mqstoto na za4adkata koito trqbva da vyrti ostanalite komponenti. ako tova ti e ideqta koqto za6titava6 i se my4i6 da obqsni6 ve4e 9 stranici, qvno ne moje6 da obesnqva6 kakto trqbva poneje ot primerite ti ne stava qsno tova.
Ne si otgovoril na vaprosa mi! Tova li se my4i6 da obqsni6...6toto ako e tova ni e predelno qsno! no moga da ti garantiram 4e ako sloja 2 kg na mahovika na golf-a razlikata nqma da e OGROMNA a ni6tojna, po skoro kato slojih lek mahovik mi rev-va dvigatela mngoo po vyrzo i svobodno.
хубу laugh.gif сега сложи на голфа 20 кила по-тежък маховик и ще караш нещо като кола с двигател от мотор

щом като голфа с по-лек маховик се развърта по-добре, как така двигателя на бусата натоварен допълнително с кардан, полуоски и диференциал ще се развърта пак до 12к оборота, че даже и 300-400 кила желязо от купето на колата няма да му пречат?
тези зъбчатки и разни предавателни механизми са ясни - и аз съм виждал картинг. ама за коли говорим, не за картове. значи кво, на АЕ-то слагаме верига и зъбно колело и става бегачка? чудя се защо Лорда се изръси за олекотен кардан, като можеше да си свали веригата на колелото, малко заварки и супрата щеше да е готова за дрифт laugh.gif