Страница 10 от 13
Публикувано на: 01 Май 2012 22:46
от zi_zi_top
Известно време много се радвах на новия Ярис по улиците.
Преди няколко дни бях в ТМ Ауто и специално отидох да го разгледам и отвътре.
Не бях виждал такъв интериор - изцяло пластмасова кора на вратите!!!

Някаква евтина релефна пластмаса, с която вратата дрънчи "на умрело". Единственото безспорно предимство е, че можеш да си миеш колата с водоструйка и вътрешно. laugh.gif
Таблото не е зле като разпределение, но материалите са... пълен ужас. Воланът също е направен от някаква "дървена" пластмаса и не бих го карал без калъф.
Най-общо казано старият Ярис и новият Волекс са няколко нива над новия Ярис по качество на интериора.

Публикувано на: 02 Май 2012 00:08
от MX5
nowyaris написа:Отделно дето при появил се фал правят рекол наред за милиарди.
Тия безплатни реколи дето редовно ги четете и цитирате за САЩ (и четкате как Тойота едва ли не от сърце ги правят) не са много доброволни (а са си направо задължителни), защото инак после NHTSA им го набива анално от правителствено ниво ...
И реколите ги правят всички производители, продаващи коли в САЩ, а не само Тойота.
http://en.wikipedia.org/wiki/National_H ... nistration
Клиентите като се оплачат на държавата че има нещо по колите им (застрашаващо безопасността) и после държавата веднага наритва производителите да си оправят кашите ...
Реколи има нон стоп всеки месец всякакви. Ето ги последните 2 месеца ...
Март 2012:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/ja ... 2-1234.PDF
Февруари 2012:
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/acms/cs/ja ... 2-1234.PDF
т.н.
http://www-odi.nhtsa.dot.gov/recalls/re ... eports.cfm
Просто журналистите понякога започват да раздухват и излиза, че кой знае какво се е случило .... laugh.gif
Публикувано на: 02 Май 2012 00:21
от Japanese_fever
MX5 написа:nowyaris написа:Отделно дето при появил се фал правят рекол наред за милиарди.
Тия безплатни реколи дето редовно ги четете и цитирате за САЩ (и четкате как Тойота едва ли не от сърце ги правят) не са много доброволни (а са си направо задължителни), защото инак после NHTSA им го набива анално от правителствено ниво ...
И реколите ги правят всички производители, продаващи коли в САЩ, а не само Тойота.
Ама да не са като с педала на Тойота...?
Абе всички са мафия!
Хората преди са се придвижвали с Трабант и са карали новородени в него (като мен),
а сега куцо, кьораво, сакато кара кола в САЩ (особено) и всеки като му се роди дете си купува СУВ, да не го отнесе някой идиот или идиотка.
Абе идиоти, какво повече да кажа...
Най-много и най-често се правят риколи в САЩ, защото некои хора правят много пари от това.

Q
Публикувано на: 02 Май 2012 00:41
от MX5
Japanese_fever написа:Най-много и най-често се правят риколи в САЩ, защото некои хора правят много пари от това.

Я раздуй и ни светни, кои са тия хора дето правят пари от многото реколи, като карат производителите да си оправят недоизмислените неща безплатно за клиента?
Ако не се сещаш, NHTSA е правителствена организация и служителите и се издържат от държавния бюджет ...
Japanese_fever написа:и всеки като му се роди дете си купува СУВ, да не го отнесе някой идиот или идиотка.
Абе идиоти, какво повече да кажа...

Да бе, точно пък затова си купуват SUV като им се роди дете ...
Нещо са ти сбъркани представите за кое и как
Re: Q
Публикувано на: 02 Май 2012 01:00
от Japanese_fever
Да де, 'щото са от правителството скалъпиха номера на Тойота с педала - напълно измислен рикол.
Направиха го защото Тойота години наред държеше върха по продажби и те решиха да им ги намалят, та даже се изказаха, че миналата година ГМ имали повече от тях...
Много добре ги знаеш тея работи.

Re: Q
Публикувано на: 02 Май 2012 01:04
от MX5
Japanese_fever написа:Да де, 'щото са от правителството скалъпиха номера на Тойота с педала - напълно измислен рикол.
Направиха го защото Тойота години наред държеше върха по продажби и те решиха да им ги намалят, та даже се изказаха, че миналата година ГМ имали повече от тях...
Много добре ги знаеш тея работи.

А когато натрисат големите реколи на ГМ, Форд и Крайслер, тогава от правителството го скалъпват в полза на Тойота и т.н. ли?

Публикувано на: 02 Май 2012 01:07
от LEXUS
Всички правят реколи, но за този на Тойота много се разшумяха медиите.
Публикувано на: 02 Май 2012 01:17
от MX5
LEXUS написа:Всички правят реколи, но за този на Тойота много се разшумяха медиите.
Прав си. Но медиите търсят сензации и редовно раздухват какви ли не глупости и правят от мухата слон. И най-често се захващат с най-известните, защото иначе никой няма да им гледа/чете предаванията/публикациите.
Сега остава Japanese да ни разясни това си твърдение:
Japanese_fever написа:Най-много и най-често се правят риколи в САЩ, защото некои хора правят много пари от това.

Публикувано на: 02 Май 2012 01:21
от Japanese_fever
Медиите във всяка страна обслужват интересите на правителството.
И тъй като правителството на САЩ се спонсорира/избира от корпорациите в САЩ..., се досещате за връзката Румен Рачев.

Публикувано на: 02 Май 2012 01:41
от MX5
Japanese_fever написа:Медиите във всяка страна обслужват интересите на правителството.
И тъй като правителството на САЩ се спонсорира/избира от корпорациите в САЩ..., се досещате за връзката Румен Рачев.

Значи по твоята логика управляващите огромни корпорации (примерно Toyota Motor Engineering & Manufacturing North America, Inc.) карат медиите, които обслужват правителството избрано от тях, да раздухват историики за да им го полагат анално на самите тях. Егати мазохистите са тия ша знаеш ... laugh.gif
Публикувано на: 02 Май 2012 01:49
от Japanese_fever
Toyota Motor Engineering & Manufacturing North America, Inc. какво е?
Филиал на Toyota Motor Co. Japan
Не е като да е GMC, нали?
Още повече, че колите на Тойота са много икономични, а това сигурно дразни много петролните компании biggrin.gif, а те са основните спонсори на правителството на САЩ.

Публикувано на: 02 Май 2012 02:36
от MX5
Japanese_fever написа:Toyota Motor Engineering & Manufacturing North America, Inc. какво е?
Филиал на Toyota Motor Co. Japan
Не е като да е GMC, нали?
Още повече, че колите на Тойота са много икономични, а това сигурно дразни много петролните компании biggrin.gif, а те са основните спонсори на правителството на САЩ.

Съвсем си изтрещял нещо. Да не четеш теории на конспирациите по цял ден? laugh.gif
И как така Тойота са си все в челото по продажби? Верно ли си мислиш, че някой допуска, че с подобна мини медийно скандалче драстично ще променят положението на пазара Тойота?
И GM как така пуснаха Chevy Volt - нали основните спонсори се дразнеха, а пък гледай Chevy са сред пионерите на пълните електрички
Дразнели се били, че Тойотите са икономични - това току що го изгенерира сигурно?
Публикувано на: 02 Май 2012 04:00
от Japanese_fever
MX5 написа:
Съвсем си изтрещял нещо. Да не четеш теории на конспирациите по цял ден? laugh.gif
.....
Дразнели се били, че Тойотите са икономични - това току що го изгенерира сигурно?
Само малко. biggrin.gif
Публикувано на: 02 Май 2012 18:47
от nowyaris
zi_zi_top написа:Известно време много се радвах на новия Ярис по улиците.
Преди няколко дни бях в ТМ Ауто и специално отидох да го разгледам и отвътре.
Не бях виждал такъв интериор - изцяло пластмасова кора на вратите!!!

Някаква евтина релефна пластмаса, с която вратата дрънчи "на умрело". Единственото безспорно предимство е, че можеш да си миеш колата с водоструйка и вътрешно. laugh.gif
Таблото не е зле като разпределение, но материалите са... пълен ужас. Воланът също е направен от някаква "дървена" пластмаса и не бих го карал без калъф.
Най-общо казано старият Ярис и новият Волекс са няколко нива над новия Ярис по качество на интериора.

И на мен ми прави впечатление,че последния модел на Ярис нещо не му се нахвърлят клиентите.Моя Р9 вървеше даже и в Прованса като топъл хляб.Дори и след пика на кризата.Новия нещо ми е грозничък,няма това бонбонено излъчване,което имаше предния модел и девойките нещо не му се лепят.Иначе понеже говорим за качеството на Тойота в ТЮВ ми прави впечатление едно нещо за Ярис-тригодишните са на 18 място,петгодишните на 15 място,седемгодишните на 12място,деветгодишните на 3място.Пък колата се една и съща.Като се замисля,за мен това означава,че другите марки като нови са с качеството на Ярис,но с течение на времето започват да дефектират все повече и повече,докато при Ярис с течение на времето дефектите остават едни и същи като брой и той започва да се изкачва в таблиците все по-нагоре.За мен това означава изключително надеждна кола за класа си-другите модели с течение на времето просто грохват.Отново повтарям-за класа си.
Публикувано на: 02 Май 2012 19:40
от Not_active_user_1
Рекола специално на Приус за педалите и ускорението си беше доста мръсен удар под пояса от страна на САЩ. Точно в разгара на кризата и затъващата им автоиндустрия го направиха. Кризата отшумя, направиха изследване и се оказа, че всъщност проблем нямало и не е открит колкото и независими организации да изследваха автомобилите. Друг факт за измамата е че само в САЩ се случваха тези неща. Както се знае Приус се произвежда само в един завод в света и той е в Япония. Няма как само в САЩ да се случва нещо, а на други места да го няма. Освен, ако не намесваме ГМО, извънземните или някаква друга сила.