и тъй като вече си е търкалям колата така 1 месец, мога да ви кажа кви са ми впечетленията от този дребен ъпгрейд!
Не знам дали е от свещите, или кабелите, или пък е от двете - но колата стана много по-жива и с по плътен звук от преди! Спря да ми прави Детонации и ми се струва че леко и се оптимизира разхода!
Съединителя ми беше малко неприятен докато му свикна .. но в момента не ми прави впечатление и си е карам нормално и в задръствания и на драг и на дрифт .. има много повече ряз от преди и пали гуменките брутално! Единствено, стана много трудна за каране на СНЯГ/ЛЕД - едвам паркирам!
Смених си всички тампони и шарнири (по окачването, задния диф) - няма кво да скръцне и да пукне вече
ОКАЧВАНЕТО!!! Оооо Окачването! ... Направо съм тотално щастлив от тоя TEIN .. промени колата в пъти. Много по управляема е, много по лесно се дрифти. Вече имам наистина чувството че карам 4х4! Оставих го на нормалната височина (каквато беше заводското) .. за сега ми харесва. За твърдост, мислих си че ще е много по твърда (направо неприятна за каране) но Уви НЕ! По твърда е, по рязко приема бабуните - но не се чувствам като в каруца (както съм се чувсвал в много опели с КОНИ койловъри) - Изобщо - мисля че това беше най-добрия ъпдейт който съм и правил на машината!
Спирачките! Нова течност ДОТ4, нови дискове и накладки (само с накладките сбърках, не трябваше да са КЕРАМИКА) Но спира на ЗВЯР!
Охлаждането! Колегите от КРЕС където ми правиха колата, казаха че Радиатора е с много добра сглобка, смених и Водната помпа, и сложих TRD термиостат който е рейтнат на 71градуса ... и направих сериозен тест на колата .. Планинско каране с яко в лютеницата и резултата беше, че стрелката дори не се помръдна от половината.
Единственото което се дразня, че не направих е ТЕСТ с заводските части - и след това същия тест с новите неща за да си направя равносметката .. ама както и да е!
Това се сещам за момента .. ако искате - питайте ме нещо, ще обяснявам

)
ОСТАНАХА:
- Още не съм минал през Иво от ХЕЕД за да нагласим Rev Limiter-a и Apexi-то
- Фидо-дидо също трябва да го навестя за нова генерация на 76мм
- И да взема окончателно решение - Воден/Сух кулер
След това - мисля нищо повече да не барам по колата!

.. може само някакъв лек РоулКейдж

)

.. и така

)
Поздрави от мен.. надявам се скоро да успея да дойда на някой от срещите на форума

)
See ya!
