Страница 10 от 24
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:51
от gh0s7r1d3r
LEXUS написа:gh0s7r1d3r написа:Bass_Man написа:
+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .
Сори, обаче днес гледах един RX400h - за справки сайта на интерлийз. Е хубаво, хибрид е, готин е на външен вид, харчи малко, здрав и надежден е, високотехнологичен и тн и тн. ОБАЧЕ, не може една марка да има претенциите,, че е е премиум марка, а волана на тоя RX да е едно към едно с тоя във Версото, както и половината копчета.
Преди два дни чух един човек в Камор да казва
"имах лексус преди години и сега скоро като се качих в един нов на един познат - същите гадни, дебели, евтини пластнасови копчета".
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Хааахахахаха, германците са ненадминати в трошките, нискотехнологичните и шумните коли. Защо не се запиташ защо на независим пазар и за немци , и за германци Лексус е номер 1 и по продажби, и по задоволство от клиентите в луксозния клас. И защо Лексус измести преди 15 години безспорния номер 1 там Мерцедес.
Отговори си на елементарните въпроси, които ясно показват кой прави по-луксозните и добри автомобили и след това ни пробутвай приказки,дето си ги чул от разни масовки. Камор..... евтини пластмасови копчета..... та в 5-та серия,X5,X3,новата C-class са най-евтините пластмасови копчета!!!! И тоя Лексус струва 100 000лв., няма по-добра немска алтернатива с тия качества! Лексуса е супер-луксозен и воланът му няма нищо общо с Версо.
Лексус не само че има претенциите, но е много по-добра луксозна марка от немските трошки.
А на теб като ти се строши на пътя немската мноого луксозна кола, й гледай копчетата и им се радвай колко са от скъпа пластмаса!!!, докато този с Лексуса само те погледне и те задмине. Пък ти ги яж копчетата ако искаш ,докато чакаш пътна помощ и след това като плащаш в сервиза. biggrin.gif
Абе пичага, я вземи пий един парацетамол и един лексотан, че май си зле с нервите, а си вдигнал и температура. Първо нема как да си карам луксозния мерцедес, щото карам тойота. Второ, недей да ми обясняваш, че волана нямал нищо общо с версо, щото или си кьорав, или никога не си се качвал в тойота след 1994-та година или просто си толкова фанатизиран, че чак си си увредил зрението. Волана е ЕДНО КЪМ ЕДНО с този на Версото, както и копчетата за прозорците, за заключването, ръчките за чистачките, фаровете, круз контрола, половината компоненти по централната конзола (копчета) и много много други неща. До днес мислех, че само ES вътре е като Яриса и Версото, но днес установих, че и RX е така. Да не говорим, че като цяло усещането вътре е много близо до това в тойота.
http://store.interlease.bg/img/1909/2-big.jpg
е този волан, ако не е като на версо, както и половината копчетарии вътре, аз трамвай ще стана...
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:56
от gh0s7r1d3r
LEXUS написа:gh0s7r1d3r написа:
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Ти нормален ли си, момче???? Та Лексус е винаги по-добре екипиран с повече лукс и екстри!! И това ли не знаеш? Я погледни екстрите на един Lexus LS 600h и на едно Мерцедес S-class и тогава идвай да ръсиш поредните си неосведомени клишета тук!
Абе я се качвай на карината и газ в кафене тода обясняваш кое в живота как става. Почти съм сигурен, че не си стъпвал в лексъс, а за S клас няма изобщо да говориме... И стига с тоя LS 600 лексъс с това ли се изчерпва? Ако лексъс е само LS 600 да спират другите модели и тва е. И недей да ми говориш за евтини пластмаси из X5, X6, Q7, S, E и тн, защото ще ти се смеят и малките деца...
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:09
от miLen4o
gh0s7r1d3r,прочети малко от тук
http://www.rs-auto.bg/select/article/13 ... s-ls-600h/
Постовете ти са като изказвания на 55 годишна лелка на лейдис маркета!
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:15
от gh0s7r1d3r
Айде още един с тоя LS 600. Добре бе, ти къде ме чу да кажа, че LS не е луксозен, че нещо не се сещам? Вие тука четете ли, или сте си сложили по една емблема на лексъс и тойота над леглата и ги целувате като си лягате и като ставате?
Не говориме за здравина, надеждност и т.н. Говориме за комфорт и лукс. Как един RX 400 h, който вътре е почти като Версо, може да се сравнява с Q7, X5, X6 и тн? И как с тези средняшки Тойотски компоненти това се води премиум марка?
ПС: Не започвайте пак с LS та LS, че ми писна от него, него го знаеме! Кажете за другите лексуси.
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:16
от Vesko
Лексъс (че и Тойота) май са единствените нови коли продавани в БГ дето не могат да се настроят дори и в сервиза да си палят фаровете след старт на двигателя
Наблюденията ми са от Rx400h(2007), RX450h(2010), LC150(2010), Verso(2010)
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:28
от miLen4o
gh0s7r1d3r написа:
Айде още един с тоя LS 600. Добре бе, ти къде ме чу да кажа, че LS не е луксозен, че нещо не се сещам? Вие тука четете ли, или сте си сложили по една емблема на лексъс и тойота над леглата и ги целувате като си лягате и като ставате?
Не говориме за здравина, надеждност и т.н. Говориме за комфорт и лукс. Как един RX 400 h, който вътре е почти като Версо, може да се сравнява с Q7, X5, X6 и тн? И как с тези средняшки Тойотски компоненти това се води премиум марка?
ПС: Не започвайте пак с LS та LS, че ми писна от него, него го знаеме! Кажете за другите лексуси.
Еми аз пък не знам как може да сравняваш РХ450 Х с ония паркетници,малко не са в един клас.Q7,X5,X6 и т.н. от тия колко вече плакаха
Vesko, за LC150(2010) съм сигурен ,че го има това.Виждал съм такова "чудо".
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:43
от martod
LEXUS написа: Хааахахахаха, германците са ненадминати в трошките, нискотехнологичните и шумните коли. Защо не се запиташ защо на независим пазар и за немци , и за германци Лексус е номер 1 и по продажби, и по задоволство от клиентите в луксозния клас. И защо Лексус измести преди 15 години безспорния номер 1 там Мерцедес.
Ами ти защо го пишеш това тук във форума, ами не идеш да го обясниш на правителствата и дипломатите в цял свят, че гледам още се возят в нискотехнологични и шумни laugh.gif мерцедеси завалиите .. ..
gh0s7r1d3r написа: или никога не си се качвал в тойота след 1994-та година или просто си толкова фанатизиран, че чак си си увредил зрението.
От първият път позна .. biggrin.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 18:44
от Vesko
miLen4o написа:Vesko, за LC150(2010) съм сигурен ,че го има това.Виждал съм такова "чудо".
Добричкият дилър има такъв и със сигурност няма опцията за автоматично включване. В много случаи слагат лепенка на датчика за осветеност и на позиция ауто те си се палят. Но това автоматично означава че изчезва опцията колата сама да си регулира режина на светене на приборите в зависимост от осветеността.
ПП: Колите продавани за някои други пазари си палят сами фаровете, но не и колите продавани в БГ.
Публикувано на: 22 Яну 2011 19:17
от foho
martod написа:LEXUS написа: Хааахахахаха, германците са ненадминати в трошките, нискотехнологичните и шумните коли. Защо не се запиташ защо на независим пазар и за немци , и за германци Лексус е номер 1 и по продажби, и по задоволство от клиентите в луксозния клас. И защо Лексус измести преди 15 години безспорния номер 1 там Мерцедес.
Ами ти защо го пишеш това тук във форума, ами не идеш да го обясниш на правителствата и дипломатите в цял свят, че гледам още се возят в нискотехнологични и шумни laugh.gif мерцедеси завалиите .. ..
Просто Lexus-ите са мааааалко... по-скъпи

малко си в грешка, че всички карат немски шницели /цял свят не се изчерпва с няколко европейски страни/

Публикувано на: 22 Яну 2011 19:27
от jim_beam
drl е допълнителна екстра!когато влезе тоя закон в цялото eu това да е задължително тогава дистрибуторите ще монтират допълнителните компоненти.моя рав е с тази с-ма,но тогава тук беше задължително.единственото му предимство според мен е,че страшно много удължава живота на крушките-ето на вече над 4 г. не изгарят! обаче питах ги,не можело да се изключи,както и да е...очаквах,че ще скъси тотално живота на акумулатора,но засега се държи още.при условие,че маса немци вече ги изпосмениха оригиналните.

Публикувано на: 22 Яну 2011 19:31
от gh0s7r1d3r
Ама вие тука май верно сте се събрали една банда фанатици. RX не бил в класа на "ония паркетници". RX не е паркетник, така ли? RX е супер офроуд машина може би? И не говориме кой кога и защо е плакал, а говориме за лукс, екстри и качество на изпълнение. Както и за ненормалната прилика между стария RX и всяка тойота от неговото поколение, въпреки, че Лексъс се води премиъм марката.
Повечето от вас тука, или не четете какво пишат хората, или до толкова сте се фанатизирали, че изобщо не сте в реалния свят.
Освен това, допреди малко LEXUS обясняваше, а и BASS MAN също, че лексъсите били по евтини от немски автомобил в същия клас, сега пък друг колега обяснява, че били по скъпи и затова не ги карат посланиците. Аз ли нещо не съм добре или вие, че вече започвам да се съмнявам и в себе си, а принципно не го правя.
Аз не говоря за здраина, надеждност, разход и т.н., защото ако си купуваш кола за 100+ бона, едва ли няколко литра на 100 км биха ти били проблем. Говориме, че RX, ES и IS са си нищо по различно от Тойоти с друга емблема, но на двойна, тройна и повече цени.
ПС: ПРЕДИ ОЩЕ НЯКОЙ МОЗЪК ДА МИ ДАДЕ ЗА ПРИМЕР ЛС 600 Х, ДА ПОДЧЕРТАЯ, ЧЕ ЗА НЕГО НЕ ГОВОРИМЕ, ТОЙ Е ТОП АВТОМОБИЛ, НО НЕ СЕ ИЗЧЕРПВА С НЕГО АСОРТИМЕНТА НА БРАНДА!!!!!!!!!!!!1
Публикувано на: 22 Яну 2011 19:37
от Akima
Джим - трява да махнеш целя ДРЛ модул,за да го изключиш - няма смисъл май.Пък и блазе ти,че 4 г. не си сменял крушки.
@gh0s7r1d3r
Знаех ли само кои производители продават още коли с врътки на стъклата.Ако не знаеш това са любимите ти германци.Не е нормално кола 2008-2009 да има врътки на прозорците - приположение,че дори всички Дачии са вече само с ел.стъкла. biggrin.gif
След тази констатация няма какво да говори повече.
На мен ми дай един RX450h пък нека волана му да бил като на твойто Версо.
П.С.Дълго време се стремих да не пиша в темата,ама тук вече се изписаха 1000 глупости и не издържах. 
Публикувано на: 22 Яну 2011 19:39
от jim_beam
gh0s7r1d3r написа:Ама вие тука май верно сте се събрали една банда фанатици. ...
не вe не си ли чувал за тойота-лексъс очилата!
все едно в мб форума да почне някой да плюе по баш марката,ефекта ще е подобен!

Публикувано на: 22 Яну 2011 19:43
от Vesko
Akima написа:Джим - трява да махнеш целя ДРЛ модул,за да го изключиш - няма смисъл май.Пък и блазе ти,че 4 г. не си сменял крушки.
В ТМА поне обясняват че е ралично BODY ECU-то на автомобилите със и без автоматично палене на светлините. А дали е различно или въпрос само на програмиране не мога да намеря инфо...
ПП: Надявам се до седмица да си реша проблема с автоматичното палене

Публикувано на: 22 Яну 2011 19:46
от MX5
gh0s7r1d3r написа: Повечето от вас тука, или не четете какво пишат хората, или до толкова сте се фанатизирали, че изобщо не сте в реалния свят.
За какво мислиш ги бъзикаме по цял ден тук из форума. Някои от фанатиците толкова не са в час, че направо жал да ти стане. Живеят си в някякъв измислен свят, построен от ревюта в списания и през живота си не са карали Lexus или пък конкуренцията им ...