LEXUS написа:Хааахахахаха, германците са ненадминати в трошките, нискотехнологичните и шумните коли. Защо не се запиташ защо на независим пазар и за немци , и за германци Лексус е номер 1 и по продажби, и по задоволство от клиентите в луксозния клас. И защо Лексус измести преди 15 години безспорния номер 1 там Мерцедес.gh0s7r1d3r написа:Сори, обаче днес гледах един RX400h - за справки сайта на интерлийз. Е хубаво, хибрид е, готин е на външен вид, харчи малко, здрав и надежден е, високотехнологичен и тн и тн. ОБАЧЕ, не може една марка да има претенциите,, че е е премиум марка, а волана на тоя RX да е едно към едно с тоя във Версото, както и половината копчета.Bass_Man написа:
+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .
Преди два дни чух един човек в Камор да казва
"имах лексус преди години и сега скоро като се качих в един нов на един познат - същите гадни, дебели, евтини пластнасови копчета".
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Отговори си на елементарните въпроси, които ясно показват кой прави по-луксозните и добри автомобили и след това ни пробутвай приказки,дето си ги чул от разни масовки. Камор..... евтини пластмасови копчета..... та в 5-та серия,X5,X3,новата C-class са най-евтините пластмасови копчета!!!! И тоя Лексус струва 100 000лв., няма по-добра немска алтернатива с тия качества! Лексуса е супер-луксозен и воланът му няма нищо общо с Версо.
Лексус не само че има претенциите, но е много по-добра луксозна марка от немските трошки.
А на теб като ти се строши на пътя немската мноого луксозна кола, й гледай копчетата и им се радвай колко са от скъпа пластмаса!!!, докато този с Лексуса само те погледне и те задмине. Пък ти ги яж копчетата ако искаш ,докато чакаш пътна помощ и след това като плащаш в сервиза. biggrin.gif
Абе пичага, я вземи пий един парацетамол и един лексотан, че май си зле с нервите, а си вдигнал и температура. Първо нема как да си карам луксозния мерцедес, щото карам тойота. Второ, недей да ми обясняваш, че волана нямал нищо общо с версо, щото или си кьорав, или никога не си се качвал в тойота след 1994-та година или просто си толкова фанатизиран, че чак си си увредил зрението. Волана е ЕДНО КЪМ ЕДНО с този на Версото, както и копчетата за прозорците, за заключването, ръчките за чистачките, фаровете, круз контрола, половината компоненти по централната конзола (копчета) и много много други неща. До днес мислех, че само ES вътре е като Яриса и Версото, но днес установих, че и RX е така. Да не говорим, че като цяло усещането вътре е много близо до това в тойота.
http://store.interlease.bg/img/1909/2-big.jpg
е този волан, ако не е като на версо, както и половината копчетарии вътре, аз трамвай ще стана...