Страница 10 от 11

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 22 Май 2013 18:57
от don_pepone
Инфо ли няма никой или ме взехте на майтап :)
трябва ли да имам 2-3 хиляди мнения в тоя форум за да не си мислите че си питам на вятъра :)

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 24 Май 2013 16:13
от Scott
don_pepone написа:Инфо ли няма никой или ме взехте на майтап :)
Има инфо, дори ако разровиш темата назад ще го намериш.
http://rototest-research.eu/popup/perfo ... artsID=256
http://rototest-research.eu/function/fu ... edStatus=0
Изображение

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 25 Май 2013 12:34
от НиКо
Селика Т-спорт фабрично няма с LSD .
Трябва да си купиш кутия от МР-2 (почти всички 5 степенни имат LSD)
Аз така направих.
Монтира се сравнително лесно, а разликата в тръгването е осезаема.

Ако трябва да сравня колрола ТС със селика ТС , няма нищо положително в Королата.
Селиката има превес по абсолютно всеки параграф (имам 2 Kороли тс и 9 Селики) wink.gif

2zz мотора държи на 75 шота нитро.Изхабил съм поне 5 бутилки а мотора няма и следа от износване.

Сток селиката е някъде ниска 15ка , със шпера слизаш до средна 14ка , а със нитрото падаш на 13.7-8 , в зависимост от това до колко може да караш и със какви гуми си.

Все пак говорим за кола 1.8 атмосферна.
Какви нютони гоните от 1.8 атмосферен мотор?
При този вид двигател не се гледат нютоните а съотношението к.с./кг.

Мога да говоря толкова много за този двигател , защото 5та година се занимавам с неговото изучаване.
И със всеки следващ мотор който разглобя все научавам нещо ново.


Ако искаш бърза кола просто го сложи в МР2 и си купи нитро wink.gif

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 27 Май 2013 11:08
от don_pepone
Интересно,уж прегледах цялата тема а това съм го изпуснал. Нищо че е за Корола тая графика,мисля, че на селиката щее почти същата. Направи ми впечатление,че има "дупка" на въртящият момент при около 6хил оборота ,което ми е малко странно :)

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 29 Май 2013 22:00
от НиКо
"Дупката" идва от това ,че валовете прехвърлят от малките към големите гърбици wink.gif
Почти не се усеща този преход ако не се съди по дино графиките

Re: toyota corolla Tsport

Публикувано на: 24 Юни 2013 14:53
от don_pepone
a А неможе ли да се бодне само Дифа от МР2 на селиката или се трябва цялата кутия,понеже липсата на 6-та според мен ще се поотрази на дъги разстояния,а на мен примерно ми се налага да правя често пътувания по около 300 км в посока (е незнам колко е дълга кутията от МР2 де но все пак 6-степенната си е 6 степена)

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 15:12
от Klicey
Здравейте колеги! Наскоро закупих ТС 2003-та година. Предишният собственик ми каза че е развивал 220км/ч но когато я качих на магистралата стигнах до 190 като на 6200 оборота машинката сама ми отнемаше от скоростта. Обадих се на бившият собственик и той ни о ясни че това го прави когато е студена. Да обаче в моя случай двигателя си беше топъл. На всяка една друга педавка си цедя до 8к обаче на 5-та и 6-та на 6,2к оборота се включва ограничителя. Та въпроса ми е - Имали ли сте подобен проблем? Как да го разреша най-безболезнено ( за автомобила )? Много ще се радвам ако някой успее да помогне.

п.п. Граматиката ми куца моля не обръщайте внимание. Благодаря!

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 15:16
от TATI
220 ги е вдигал в някой сън.
Карай си колата и спазвай правилата за движение.

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 15:29
от Klicey
Не ми помогна много. Исках да разбера как може да се премахне този ограничител. Сега не ме разбирайте погрешно но за 192 к.с. ограничител на 6200 на 5-та ми се струва кофти. Не съм лумпен който иска да се изтрепе просто се чувствам като в нормален автомобил а не в спортна версия. За сведение бившата ми кола( фиат браво 1,6 16v достига 187 км/ч е извинявам се ама не е честно! :help:

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 16:18
от spiridoncho
Лифт болтовете проверил ли си? Аз без проблем на 200 включвам 6-та и колата уверено набира с лифт след 200. До края не съм я цедил защото идеята беше дали ще усетя кик на 6-та като вдигне лифта.
Мисля, че проблема ти е в лифт болтовете.
На 6200 до 6500об усещаш ли кик. Ако не усещаш или пък е много слаб и равномерен прехода почти на 100% имаш счупен лифт болт. Тази кола бие ограничител ако не е загряла на 7100об и ако не е натоварен мотора т.е. превърта гуми май при по ниски обороти.

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 16:42
от slowtraveler
TATI написа: 220 ги е вдигал в някой сън.
Технически е възможно с този автомобил, и не би ме учудило да бъде постигнато при подходящи условия...
Дали е разумно - това е друг въпрос...
Така, че и аз предполагам, че има проблем с двигателя... А 'ограничителя' е проблем с мощността... Да не би двигателя да е обикновен 1.8?

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 18:23
от Klicey
Двигателя си е 1,8 VVTL-i демек баш този дето трябва. Иначе усещам как връща оборотите от 6200 на 5800. Когато достигне 5800 отново започва да ускорява. Ще погледна лифт болтовете.

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 06 Ное 2016 22:55
от spiridoncho
Ако болтовете са ОК си виж и OCV филтрите т.е. този за VVT и този за VVTL-а. Запушени ли са също може да правят бели. Джеки чан (check engine) свети ли? Това с връщането до 5800об малко ме съмнява. Недостиг на гориво или някой датчик? Но спокойно може да е от системите за газоразпределение и лифт.

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 07 Ное 2016 09:01
от Klicey
Чека не свети, допитах се до колеги шофьори и те ми казаха да не пипам нищо, защото щяло да започнат проблеми с окачване, двигател и т.н. Обаче ме тормози един факт. Японеца му е написал макс 225км/ч защо тогава да не се пипне да се направи? Какво е вашето мнение. Ще се радвам ако успеете да ме убедите с факти и аргументи кое е най-доброто решение за автомобила.

toyota corolla Tsport

Публикувано на: 07 Ное 2016 09:24
от Scott
Klicey написа: Японеца му е написал макс 225км/ч защо тогава да не се пипне да се направи? Какво е вашето мнение. Ще се радвам ако успеете да ме убедите с факти и аргументи кое е най-доброто решение за автомобила.
Ако не работи добре лифта, не би трябвало да може да се форсира до 8к об/мин и на другите скорости. Скорости над 160 км/ч са опасни за българските магистрали и не бих те съветвал да пробваш, защото вниманието ти се раздвоява между пътя и поведението на двигателя. Все пак, ако наистина ограничава на 6200, точно когато трябва да се включи лифта на 5 и 6 е по-скоро софтуерно, или температурен датчик или нещо с маслото.