Страница 10 от 11

Публикувано на: 05 Май 2010 15:43
от SFINKS
ти тая картинка даже не си спомняш при какви точно условия е правена бре smile.gif

Публикувано на: 05 Май 2010 16:00
от lz2lps
В следващо мнение не се ли изясних? Още в първото щях да пиша, че не е на празен ход, но не се сетих веднага за причината, и реших да си замълча, когато не съм на 100% сигурен.

Не си спомних на момента какви са условията, но си спомних че съм я пускал много пъти... Изненадах се като беше писал че е на празен ход, но ако ме разбираш си имам и друга работа, освен да убеждавам някой нещо.

То си е твой проблем де, аз нямам какво да доказвам на никого, просто исках да услужа на slow със графика. Не знам и ти какво се опитваш да докажеш, и то без факти и конкретни експерименти. Още по-малко пък без конкретен код на програмата в ECU-то. Ако ме разбираш...не всички производители си управляват хардуера по един и същи начин, с един и същи код.

Публикувано на: 05 Май 2010 17:01
от Nixter
nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Абсурд! В математиката няма делене на нула!!! х/0=грашка

Публикувано на: 05 Май 2010 21:15
от Рошко
Nixter написа:
nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Абсурд! В математиката няма делене на нула!!! х/0=грашка
Aйде, още един, който трябва да се върне в училище да си доучи... Обясних на какво е равно Х / 0

Публикувано на: 05 Май 2010 21:23
от Uncle Dido
Ех, че весело.....

Публикувано на: 31 Май 2010 10:00
от ivannn
Fido Dido написа:Ситуация:

...
Хайде сега ми говорете за автоматични скорости.....
карал съм 4-5 автоматика от различни марки (вкл. тестдрайв на корола е12 със стария автоматик) и във всички случаи това не е проблем:
или има степени спускане/изкачване, където скоростите не се сменят. или като при корсата на жената има мануални степени 1-2-3 - там автоматика слага желаната предавка и не ти я сменя ако ще буталата да излезнат да видят коя я кара. или може да включиш на типтроник мод и сам да избираш предавките ...

относно спирането на горивото - имаше време, когато и аз задавах този въпрос. тъй като нагоре доста е изписано и има линкове няма да вадя нови изводи, само ще кажа, че за разлика от чертичките (безкрайно голям разход за никакво изминато разстояние tongue.gif ) типични за спряла кола и работещ двигател, когато пускам по инерция на включена скорост королата изписва моментния разход като една кръгла 0.

карайте и се радвайте :thumbsup:

Публикувано на: 04 Юни 2010 08:14
от Nixter
Искам да попитам вярно ли е, че дизеловите мотори имат по-голямо спирачно действие от бензиновите, заради далеч по-високата си компресия?

Публикувано на: 04 Юни 2010 08:25
от Nixter
1.6 VVT-i написа:
Nixter написа:
nowyaris написа:X делено на нула е нула,не безкрайност.Това е от трети клас.Аз си лягам.Чао.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Абсурд! В математиката няма делене на нула!!! х/0=грашка
Aйде, още един, който трябва да се върне в училище да си доучи... Обясних на какво е равно Х / 0
Не разбирам какво не ти е ясно? X/0 означава число (x) делено (/) на нула (0). Къде ме върна ти в училище, аз висша математика съм учил в университетО laugh.gif

""""In mathematics, a division is called a division by zero if the divisor is zero. Such a division can be formally expressed as a / 0 where a is the dividend. Whether this expression can be assigned a well-defined value depends upon the mathematical setting. In ordinary (real number) arithmetic, the expression HAS NO MEANING.

In computer programming, integer division by zero may cause A PROGRAM TO TERMINATE or, as in the case of floating point numbers, may result in a special NOT-A-NUMBER VALUE"""

NOT-A-NUMBER VALUE, може да е съобщение за грешка или друго подобно. Например чертичките, който ти показва борд компютъра за разхода на гориво, когато колата не се движи.

Публикувано на: 04 Юни 2010 09:40
от Владислав
Nixter написа:Искам да попитам вярно ли е, че дизеловите мотори имат по-голямо спирачно действие от бензиновите, заради далеч по-високата си компресия?
Теоретично е вярно,но никога не съм пробвал-нямам 2 еднакви коли с еднакъв обем мотори-Б и Д. tongue.gif Иначе по-високата компресия и относително по-масивните части на дизеловия мотор биха предизвикали по-голямо спирачно усилие :thumbsup:

Публикувано на: 04 Юни 2010 09:49
от valen_tin
Владислав написа:
Nixter написа:Искам да попитам вярно ли е, че дизеловите мотори имат по-голямо спирачно действие от бензиновите, заради далеч по-високата си компресия?
Теоретично е вярно,но никога не съм пробвал-нямам 2 еднакви коли с еднакъв обем мотори-Б и Д. tongue.gif Иначе по-високата компресия и относително по-масивните части на дизеловия мотор биха предизвикали по-голямо спирачно усилие :thumbsup:
добави в теорията и различните предавателни числа на скоростната кутия и вече не е толкова очевидно wink.gif

Публикувано на: 04 Юни 2010 10:10
от Владислав
Да де,ама ставаше въпрос само за мотора,без предавателните числа в трансмисията.. biggrin.gif

Публикувано на: 04 Юни 2010 14:36
от valen_tin
Владислав написа:Да де,ама ставаше въпрос само за мотора,без предавателните числа в трансмисията.. biggrin.gif
да да ... е одеве малко преди кръговото на 4-ти км, ме настигна един пич, беше гушнал един дизелов двигател и бръмчеше biggrin.gif

Публикувано на: 04 Юни 2010 14:49
от Владислав
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 04 Юни 2010 15:49
от SFINKS
при старите чисти дизели си има много добър ефект моторната спирачка
при новите турбо дизели като си дигнеш крака от пидла на газта и двигателя само прави фиууу а колата не спира biggrin.gif

Публикувано на: 04 Юни 2010 16:05
от mitoko
rudolf сподели не се укривай smile.gif :whistle: