Страница 10 от 19

Публикувано на: 04 Фев 2010 17:56
от K-A-N-U
ALTEZZA написа:preprogramirane na ECU-to, taka che ako ECU-to vidi gas i spirachka da se podavat ednovremenno, shte ignorira gasta.
To nestiga 4e nestavat za sportno karane Toyotite ami sega kato gi preprogramirate epten sku4ni 6te stanat. laugh.gif

Публикувано на: 07 Фев 2010 08:19
от MX5

Публикувано на: 07 Фев 2010 10:48
от slowtraveler
Айде сега и 'Примуса' - най-качествената кола на Тойота в продължение на няколко години....
Проблем със спирачките при ниски температури:
http://www.dnevnik.bg/pazari/2010/02/07 ... 0_hiliadi/

Публикувано на: 07 Фев 2010 10:57
от desSs
това да не би да е само за щатите? щото в другите линкове бяха изброени също и AYGO, iQ, Yaris и Auris, които предполагам при вас ги няма

Публикувано на: 07 Фев 2010 11:08
от nov
Без да се заяждам искам сега в таз тема да видя мнението на Лексуса, защото преди мнооооооооого време водихме с него доста оспарван дебат относно това "Мит ли е качеството на Тойота"????????.
И да не ми излиза с номера че само в САЩ риколват близо 4 милиона и нагоре автомобила ами и в Япония и то от последното поколение Приус.Вярно че са едни ПЕДАЛИ и едни стелки но както казват в не една статия могат да доведат до сериозни инциденти.Айде Лексусе очаквам включване.........иначе и аз държа на марката Тойота не напразно карам две Карини, но качеството на сегашните няма абс.нищо общо с тях :censored: biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2010 00:21
от LEXUS
Хаха, ти, както винаги, говориш глупости. Мога да го заявя съвсем отговорно. Приличаш ми на някой от тия по кафетата, които си чешат езиците със сензации, но нищо друго не четат и не се интересуват. Лексуса ще ти отговори,че днес на планетата земя няма друга фирма освен Тойота и Лексус,кято да прави по-здрави коли. И в случая с рекола по колата нищо не се чупи,но ужасното е ,че недоизпитаният механизъм на педала прави лоши номера на някои,а дори и до фатални инциденти,което е недопустимо за производител номер1 в света. Важното в случая е ,че Тойота изтегля колите и решава проблема.Това не означав,че колите на Тойота не са здрави. Чети ТЮВ. И тази година Тойота има най-много коли по първите места,всички коли на Тойота са първи и в класовете си. Ето ти обективната истина-всичко е тествано от германски техници на задължителните годишни технически прегледи в Германия,които са едни от най-строгите в света. Така че няма как да си изсмучеш от пръстите,че Тойота не прави вече толкова здрави коли,защото фактите те оборват, НЕ АЗ. Разбра ли ме накрая , или пак ще започнеш смучене на пръсти и събиране на почти липсващите негативни информации за Тойота от цял свят,за да правиш генерални изводи, а Тойота произвежда по 10 милиона коли годишно и въпреки всичко е фирмата с най-чисто досие . Ти просто си нямаш представа колко рекола правят немците,французите и др.,но очите на всички са насочени само към Тойота-кога ще сгрешат,безгрешни ли са тия японци,как така задминаха уж страшно работливите и стриктни германци и т.н.. Някои хора още не могат да повярват ,че сме 2010 година ,а не 1972-ра примерно. И ти е време да влезеш в час- ако не вярваш, чети продължителните 100000км. тестове отново на германците от Ауто-БИлд,ами там първи са Мазда 5 , Тойота Приус и БМВ 130, и аз питам кой е най-комплицирания и изискващ майсторлък автомобил от тия 3-те и кой заслужава най-голяма похвала за здравината си предвид сложността си?! Разбира се, това е Тойота! И то безспорно.
Ако искаш, чети америкаците от Consumer Reports и т.н.--навсякъде Тойота е на върха на всички класации за здравина.

По-важното обаче е ,че като се каже А, трябва да се каже и Б .

А именно това,че скъпият флагман на германското автомобилостроене, гордостта на немската инженерна мисъл,автомобилът,за който плащаш повече за звездата на предния му капак,отколкото за здравина, качество и технологии, автомобил,за който даваш примерно 100000 лева, а именно в случая Мерцедес Е-клас /модел след 2004,доскоро беше най-новият/, но получаваш мижавата гаранция от 2 години!!!! Та, мнооооого хора са си закупили този лускозен седан на перлата в короната на германските автомобилни марки--Мерцедес-тази фирма,за която с чисто сърце може да кажем,че здравината им е най-неоспоримият мит и за здравина и Мерцедес говорят само неинформираните и чичковците във възрастова група 50 и нагоре,които просто така са си свикнали да говорят още от социализма, и след като са броили едни леки 80-100000 в определени случаи им отказват спирачките!!!! А именно дефектните SBC спирачки на Мерцедес!!! Значи Мерцедес видяли от японците от Тойота и Лексус,че инсталират електрически спирачки и си казали,чакай бе,ние да не сме по-некадърни от японците,плеснали и те ел.спирачки на Е-клас,но ,както винаги, недоизкусурени и даващи дефект. Вследствие на жалби в съда и няколко катастрофи/ Информация от Авто-Билд/ Мерцедес изтегля за recall 2 милиона автомобила ,заради този опасен дефект в спирачките !!! Тук си задаваме въпроса, ами ако Мерцедес произвеждаше по 10 млн. автомобила годишно,колкото произвежда Тойота, колко коли щеше да изтегли от пазара?! Уместен въпрос. Даже въпрос от рубриката "Къде сме ние". При отказващите спирачки на Мерцедес при движение по магистрала пък именно стават най-опасните инциденти,защото скоростта е висока,изненадата-пълна,а back up системата- прекалено немощна ,за да спре колата достатъчно бързо и ефективно. Дотук с Мерцедес и техните реколи,за които никой не споменава.

http://www.cabrio-mania.com/index.php?a ... cle&aid=20

http://www.germancarzone.com/mercedes-b ... ystem.html

Това,че Мерцедес имат тези проблеми,разбира се , не оневинява Тойота. Но всеки може да сгреши- това обаче не означава,че като цяло автомобилите на марката се чупят повече. Тоест за Мерцедес означава,защото те имат множество проблеми и дефекти,а SBC е само част от тях и с мащабността си ги онагледява, въпреки малкия производствен капацитет на Мерцедес, докато при Тойота нещата не седят така.

Аха, и да не забравя,че германците заменят електрическите спирачки и цялата SBC система и минават на хидравлични!! спирачки в по-новите модели. На това му казвам аз регрес и некадърност.

Публикувано на: 08 Фев 2010 10:43
от nov
Браво Лексусе е такива отговори обичам пълни точни и ясни biggrin.gif .Ти верно що не запишеш една докторантура към инженерния отдел на Тойота да им вдигаш стимула.Иначе евалата поста ти е достоен за някое списание.Нали нямаш против да го пейстна в следващия брой на Билд-а че аман от тва волфсбургско издание, аз лично бих си го купил само като знам че има такава надъхваща статия вътре за Тойота-моята любима марка :thumbsup:
Още веднъж БРАВО!!!

Публикувано на: 08 Фев 2010 11:46
от jingo
Малко да поспамя....
Преди време случайно попаднах на спора между Лексуса и Нов ...в един друг форум ,още от там ми стана ясно за какво иде реч,но и че и двамата се търсят за опоненти laugh.gif
Относно темата...чух за 180хил автомобила,а също така и видях един ШЕФ на една компания,който не се посрами да излезе пред ТВ и да каже,че се извинява на клиентите си !
Явно е ,че някои нации не си променят изградените с векове принципи,друг е въпросът къде и кой и как ще тълкува ! :thumbsup:
Преди нова година оставих Ауриса на баща ми ,времето беше гадно и той сложил зимните боти.44ном....после ми се оплака,че е било възможно да заклещи....

Публикувано на: 08 Фев 2010 12:35
от nov
[quote="jingo"]Малко да поспамя....
Преди време случайно попаднах на спора между Лексуса и Нов ...в един друг форум ,още от там ми стана ясно за какво иде реч,но и че и двамата се търсят за опоненти laugh.gif
Колега нещо неправилно си разбрал в предната тема ние с Лексуса не сме опоненти-аз се уча от него и навлизам в света на Тойота с пълни гърди, какъв опонент съм му аз-мога смао да се уча от това което той пише за Тойо и после го използвам като споря с разни Голф фенове как голф-а е по-кола от Тойота.Поклон пред труда на Лексуса, има много истина в мненията му и изказванията му.Затова не сме опоненти-боже опази!Аз съм ученика той учителя :blob6:

Публикувано на: 08 Фев 2010 12:39
от jingo
Ставаше въпрос,за това,че загубих почти два часа,за да чета кой какво е написал......если не сте били опоненти,той що се хаби....
Добри спорове се получават.... :thumbsup:

Публикувано на: 08 Фев 2010 12:43
от nov
jingo написа:Ставаше въпрос,за това,че загубих почти два часа,за да чета кой какво е написал......если не сте били опоненти,той що се хаби....
Добри спорове се получават.... :thumbsup:
А бе колега как да се хаби надявам се нашия дебат му доставя удоволствие, пък и аз колко неща научих не е истина само.Затова имам две Карини в гаража си и се замислям за Авенсис в най скоро време.Това е най надъхващия форум който съм посещавал до момента в Бг и има основание за това.
P.S.:Ти като чете 2 часа поне научи ли нещо?Спора си е спор но когато фактите говорят и Боговете мълчат :violent2:

Публикувано на: 08 Фев 2010 18:17
от Scott
LEXUS написа:....
Забрави да споменеш, че дефектния педал е производство на суб-доставчик на Тойота ...
Ти си точно копие на корпоративната политика на фирмата в случая - отричане до дупка и докарване на вода от девет кладенеца. И когато и това не помага, обръщаш се на 180 градуса и викаш ''...е ама другите по-осрани и от нас..." biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2010 22:24
от MX5








Публикувано на: 08 Фев 2010 22:41
от Creep
MX5 написа:






Не знам, дано не съм прав, ама тази ми изглежда много... изкуствена... като треторазрядна актриса от сапунена опера играе... то не е хубаво така да се говори, ама... според мен иска да изкара некой лев женицата.

Публикувано на: 08 Фев 2010 23:03
от desSs
не разбрах що ходи с тая яка, кат е минала една година unsure.gif толко бавно възстановяване...хмм